Digi lanceert zijn aanbod - ga jij overstappen?

Discuteer hier mee over Digi Belgium

Digi Belgium: denk jij erover om over te stappen?

Ik ben al overgestapt voor Mobile
48
17%
Ik overweeg over te stappen voor Mobile
64
22%
Ik blijf lekker waar ik zit voor Mobile
44
15%
Ik ben al overgestapt voor Internet
0
Geen stemmen
Ik overweeg over te stappen voor Internet
49
17%
Ik blijf lekker waar ik zit voor Internet
33
12%
Ik ben al overgestapt voor TV
0
Geen stemmen
Ik overweeg over te stappen voor TV
22
8%
Ik blijf lekker waar ik zit voor TV
26
9%

Totaal aantal stemmen: 286
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1674 keer
Bedankt: 1462 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

Digi belgium heeft net zijn aanbod als "prijsbreker" gelanceerd. Denk jij erover om over te stappen?

Meer info: https://www.digi-belgium.be/nl
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 601 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

als hun fiber hier lag dan was dat een no-brainer natuurlijk.
maargoed, ze zijn met 10 fibers aan het steken, maar allemaal op dezelfde plaatsen en nooit hier voor de deur....
dus valt niet veel om naar over te stappen, voorlopig.

ik denk wel dat hun mobiele aanbod simpel en goed geplaatst is voor een groot deel van de bevolking, dus daar is er een mogelijkheid voor overstap.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

Ik "overweeg" over te stappen voor internet en TV, voor mobiel ben ik al overgestapt, ten minste: de aanvraag is gedaan.
Internet zal maar zijn wanneer het beschikbaar is.
TV voor wanneer DVB-C stopt.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1674 keer
Bedankt: 1462 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

Ik overweeg om over te stappen voor 2 GSM's die nu in een Proximus pack zitten en een Pay & Go.

Momenteel betaal ik 15 €, 10 € per maand en de pay & go in functie van het gebruik. Toch wil ik nog even weten of ik de data gewoon kan afsluiten als die op is. Veiliger voor de kinderen ;-).
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 133 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik overweeg over te stappen voor mobile maar ik wil wel 2 zaken weten?

- Kan je zoals bij MV instellen zoveel euro buiten bundel?
- Werkt tethering?
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
Alver2
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Goedenavond allen,

Ik heb eveneens een aanvraag voor overstappen van mobiele telefonie gedaan. Ik was/ben bij Mobile Vikings maar uiteindelijk vind ik die vrij duur. Het bleek redelijk lastig om aan gelogd te geraken (alles te nieuw, te veel belangstelling?). Afwachten hoe vlot de opvolging en de overgang gebeurt nu. TV en internet houd ik in beraad en wacht ervaring van andere UB gebruikers af.
michaelbelgium
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ik heb al aanvraag gedaan om over te stappen voor de Mobile 5€ plan. Ik zit nu bij Hey Mobile S (7€) met limited calls/texts en 5GB data. Dus voor mij is dit een huge plus en ik wil Digi een kans geven. De duopolie in belgie moet echt stoppen ..

Vast internet zou ik ook direct gedaan hebben moesten ze betere cover hebben met hun fiber. Ik woon in kleine gemeente dus ik vrees dat ik nog jaren zal moet wachten

Account aangemaakt, handmatig betaling geselecteerd, activatie link gekregen maar die linkt naar een pagina die niet bestaat. (Heeft nog iemand dit voor?)
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
Uloga
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 8 keer
Provider

Reeds overgestapt
:banana:
telemans
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer

Ik heb voor men reserve gsm een nieuwe simkaart gevraagd
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Ben tevreden van Mobile Vikings(5G, fiber, Visual Voicemail, eSIM, VoWifi, VoLTE) Allemaal zaken die Digi (nog) niet heeft.
Met de VikingDeals is het voor mij betaalbaar, en de paar keren dat ik helpdeks nodig had, werd ik toch goed geholpen.

DIGI lijkt mij op dit moment nogal amateuristisch, waardoor ik er niet veel vertrouwen in heb.

TV-abonnement heb ik niet nodig (met de apps kan ik alles streamen via fiber wat ik wil).
Laatst gewijzigd door Stroper 11 dec 2024, 21:15, in totaal 1 gewijzigd.
telemans
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 5 keer

michaelbelgium schreef: 11 dec 2024, 21:02 Ik heb al aanvraag gedaan om over te stappen voor de Mobile 5€ plan. Ik zit nu bij Hey Mobile S (7€) met limited calls/texts en 5GB data. Dus voor mij is dit een huge plus en ik wil Digi een kans geven. De duopolie in belgie moet echt stoppen ..

Vast internet zou ik ook direct gedaan hebben moesten ze betere cover hebben met hun fiber. Ik woon in kleine gemeente dus ik vrees dat ik nog jaren zal moet wachten

Account aangemaakt, handmatig betaling geselecteerd, activatie link gekregen maar die linkt naar een pagina die niet bestaat. (Heeft nog iemand dit voor?)
de link in de welkom mail naar My DIGI werkt niet
het was ware klus om de aanvraag te doen , systeem struikelde over men straatnaam en huisnummer
telkens eror
Anseric
Starter Plus
Starter Plus
Twitter: Anserics
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

Voorlopig kijk ik nog een beetje de kat uit de boom.

Bij UNDO tevreden met €10/20GB, maar als dat goedkoper kan overweeg ik wel over te stappen op termijn.

Die prijzen voor fiber zijn wel te gek. Zit nu bij EDPnet met 500/100 voor €45,95 dus dat mag zeker goedkoper als dat kan. Maar ik vrees er wat voor...

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk

splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 236 keer
Bedankt: 142 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
Te Koop forum

Ik ga nog niet overstappen want SIM zit nog in Orange promo pakket met vast internet en is dan goedkoper.
Hoewel ik met 5GB toekom dus is bv. UNDO nog goedkoper met 4 euro dan.

Familielid heeft nu Hey 20GB voor 9 euro, en verbruikt 10-15GB (dus Digi interessant dan), maar zegt nog even wachten, eerst zien wat de concurrentie doet...
Laatst gewijzigd door splinterbyte 11 dec 2024, 21:34, in totaal 1 gewijzigd.
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1063 keer
Bedankt: 667 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Ik kijk even de kat uit de boom. Momenteel een 20gb/4€ contract bij Hey (met "lifetime" korting) - vowifi/volte zijn een harde requirement, en dat lijken ze niet te hebben.

Sowieso zou ik nooit op dag 1 (zelfs niet op maand 1) overstappen op een nieuwe provider ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 601 keer
Te Koop forum

devilkin schreef: 11 dec 2024, 21:33 Sowieso zou ik nooit op dag 1 (zelfs niet op maand 1) overstappen op een nieuwe provider ;)
ach, komop, living on the edge :-D
ik heb bij verschillende beginnende operatoren/projectjes gezeten -het ene al meer positief uitgedraaid dan het andere- maar heb er quasi nooit kleerscheuren aan gehad.

en ik weet nog in de tijd dat telenet comfortnet lanceerde, dat was ook niet veel beter geregeld (de helpdesk werd getraind met informatie die al outdated was toen telenet hun reclamecampagne begon - en als je dus inbelde wist je al meer dan dat de helpdesk wist.... fun times)

dat gezegd, ik heb op zich wel vertrouwen in de haalbaarheid van digi, gewoon omdat er groot-genoege namen achter zitten,
het is niet alsof het een verhaaltje cain/realdsl is (hoewel dat -zolang het duurde- ook best geslaagd was)
Laatst gewijzigd door Splitter 11 dec 2024, 22:04, in totaal 1 gewijzigd.
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 33 keer
Provider

Nee, voorlopig niet want ik heb een abonnement bij Hey telecom van 9 euro voor 50gb en dat is goedkoper per gb dan bij Digi. Glasvezel van Digi zal nog wel 5 jaar duren voor ze dat hier installeren.

Ik verwacht in het begin ook chaos en vraag me ook af hoe goed de roaming zal werken(bij wisselen van netwerk).
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 45 keer

Ik overweeg het zeker, maar verlopig kat uit de boom kijken ivm gebruikerservaringen.

EDIT: Ik zie dat Hey zijn prijzen aanpast naar DIGI, ik blijf dus bij Hey
Laatst gewijzigd door bollegijs 11 dec 2024, 23:06, in totaal 1 gewijzigd.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 259 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Nee voorlopig ook niet, zolang hier geen Gsm mast van proximus of Digi komt heb ik hier een zwak bereik , in de gemeente hier enkel mast van Orange.
We zitten nu met 2 bij hey en 2 bij yoin maar yoin bereik zwak, dus binnenkort (rond de kerst) weer naar hey denk ik met de Gsm.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 213 keer
Provider

telemans schreef: 11 dec 2024, 21:15 systeem struikelde over men straatnaam en huisnummer
telkens eror
Trager typen tot hij zelf een voorstel doet, en dan dit selecteren ipv voluit zelf te typen
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 20 keer

Ik hou het in het oog.

Voor mobiel kan ik misschien bij Hey! een betere deal krijgen als ik mijn 5 euro korting kan behouden bij een overstap naar mobile M.
Internet hebben ze hier nog niet beschikbaar en zie ik eerlijk gezegd ook niet snel komen (ondanks ik in een van de centrumsteden woon).
En TV is hun aanbod nog niet gekend.
-*-
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Provider

Hier pas Fiber upgrade gehad bij Mobile Vikings. Dacht 6 maanden vast te hangen, maar blijkbaar is er geen opzegtermijn bij MV? Indien er dit jaar geen betere mobile tarieven komen ga ik toch naar een ander voor GSM + Fiber, want €15 voor 15GB is niet meer van deze tijd...
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 33 keer
Provider

Marsmillo schreef: 12 dec 2024, 01:17 Ik hou het in het oog.

Voor mobiel kan ik misschien bij Hey! een betere deal krijgen als ik mijn 5 euro korting kan behouden bij een overstap naar mobile M.
Internet hebben ze hier nog niet beschikbaar en zie ik eerlijk gezegd ook niet snel komen (ondanks ik in een van de centrumsteden woon).
En TV is hun aanbod nog niet gekend.
Op hun site kan ik de korting bij het abonnement wijzigen scherm niet zien. Ik zie de korting enkel in de app en de abonnementssamenvating vermeldt 0 euro promo in de app. Mocht je downgraden laat dan weten of je de korting kon behouden.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1180 keer

Mocht hun glasvezel hier beschikbaar zijn, nam ik het bovenop mijn EDPnet lijn om geen risico's te nemen. Voor die prijs :o.
En mijn GSM-abonnement zit bij mijn werkgever, ik hoop dat die overstapt :).
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 331 keer
Recent bedankt: 4 keer

Ja, want een dag zonder bekabeld internet is een dag niet geleefd natuurlijk :roll:

De vraag is eerder wie stapt er niet over aan 10 euro per maand voor 500/500
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 213 keer
Provider

duizend schreef: 12 dec 2024, 08:10 De vraag is eerder wie stapt er niet over aan 10 euro per maand voor 500/500
Vraag maar eens rond bij mensen die niet tech-savvy zijn...
Het is met een reden dat Hey! heel snel zijn tarieven verlaagt, want die zitten echt in elkaars vaarwater.
Idem dat 9/10 van de vlamingen nog nooit van edpnet gehoord heeft, hoewel die al jaaaaren bestaan
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

duizend schreef: 12 dec 2024, 08:10 Ja, want een dag zonder bekabeld internet is een dag niet geleefd natuurlijk :roll:
Hier toch wel belangrijk. Geen internet wil zeggen geen telewerk, dus in de spits naar het werk rijden. Dus toch wel redelijk belangrijk.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 713 keer
Te Koop forum

Zal mijn abo voor tablet veranderen van MV naar Digi.

Ik verwacht dat MV ook prijzen zal aanpassen want anders zullen er veel vertrekken.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dizzy schreef: 12 dec 2024, 09:03 Zal mijn abo voor tablet veranderen van MV naar Digi.

Ik verwacht dat MV ook prijzen zal aanpassen want anders zullen er veel vertrekken.
Sinds ze overgenomen zijn door proximus zie ik daar weinig beweging.
Maar als ze niets doen loopt het uiteraard leeg. Hun doelpubliek is ook niet te dom/lui om te veranderen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 713 keer
Te Koop forum

Net daarom, dat zijn mensen die op de prijs letten en er is nu een veel voordeliger aanbod. PX gebruikte MV als prijsbreker maar dat is MV nu niet voor mobile. De fiberlijn hou ik wel bij MV.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dizzy schreef: 12 dec 2024, 09:17 Net daarom, dat zijn mensen die op de prijs letten en er is nu een veel voordeliger aanbod. PX gebruikte MV als prijsbreker maar dat is MV nu niet voor mobile. De fiberlijn hou ik wel bij MV.
Hey! en Yoin zijn al lang een stuk interessanter dan MV en toch heeft men niets gedaan.
Verwacht eigenlijk ook geen prijsdalingen. Hoogstens wat meer GB op de abonnementen.
Edpnet kan ik voor €36 krijgen (ipv €37 nu met gsm combo), dus daarvoor moet ik ook niet bij MV blijven.
thmj
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 16 keer

Wacht op beter bod als grootverbruiker data.
stybola
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 9 keer
Provider
Te Koop forum

Ik zal zeker overstappen, binnen de familie nog mensen warm aan het maken. We zien wel!
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 31 keer

bollegijs schreef: 11 dec 2024, 22:52 Ik overweeg het zeker, maar verlopig kat uit de boom kijken ivm gebruikerservaringen.

EDIT: Ik zie dat Hey zijn prijzen aanpast naar DIGI, ik blijf dus bij Hey
Zou bij mij net een reden zijn om weg te gaan bij Hey.
Ze kunnen dus zonder problemen lagere prijzen aanrekenen, maar kiezen ervoor om de klant extra aan te rekenen.

Doe me denken aan Belgacom mobile die indertijd onmiddellijk de Mobistar prijzen volgde toen hun toenmalig GSM monopoly stopte.
Ben toen ook om die reden overgestapt
ozfunghi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 10 keer

Ik vraag vandaag een SIM kaart aan voor mijn dochter (13) wanneer ze thuis is van examen en ik haar simkaartnummer kan invoeren. Voorlopig zit ze bij Jimmobile, wat wel goedkoop is zolang je niks verbruikt maar per minuut/megabyte nog grotere afzetterij is dan de abonnementen bij Telenet en Proximus.
Als alles vlot gaat en er na enkele weken geen problemen zijn, zal mijn vrouw ook overschakelen (van Hey!).
Ik blijf voorlopig bij Hey (10 euro voor 40GB).
ozfunghi
Pro Member
Pro Member

Ik probeer de aanvraag te doen op hun website, maar krijg zowel op firefox als chrome de melding

"Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information)."

EDIT: Gezien Jimmobile niet in hun lijst van andere providers stond, heb ik "others" gekozen, en krijg dan deze foutmelding. Heb nu gekozen voor Proximus Mobile in de plaats daarvan (gezien Jim deel was van Mobile Vikings en nu in handen van Proximus)... en nu lijkt het wel te lukken.
Laatst gewijzigd door ozfunghi 12 dec 2024, 11:35, in totaal 1 gewijzigd.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 42 keer
Provider

Momenteel hier een 300GB Telenet datasim en hey telecom 20GB... wat mogelijks binnenkort 35GB is, voor 4eur/m, dus helaas is voor mij geen beter aanbod, mogelijks eens ze met meer data komen en als hier fiber ligt en telenet de deur uit gaat...
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

Block schreef: 11 dec 2024, 20:55 - Werkt tethering?
Is tethering afhankelijk van de provider?
Ik dacht dat dat gewoon een functie van je GSM was: je sluit een USB kabel aan tussen bijv. je laptop en je smartphone, stelt op die smartphone tethering in, en ik dacht dat de rest door je smartphone gedaan werd?
Kan de provider dat blokkeren of zo?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

boulder schreef: 12 dec 2024, 12:45
Ik dacht dat dat gewoon een functie van je GSM was: je sluit een USB kabel aan tussen bijv. je laptop en je smartphone, stelt op die smartphone tethering in, en ik dacht dat de rest door je smartphone gedaan werd?
In de GSM inderdaad niet. Kan wel zijn dat een SIM kaart blokkades heeft voor 4G/5G hotspots.
ozfunghi
Pro Member
Pro Member

boulder schreef: 12 dec 2024, 12:45
Heb destijds eens een sim gehad van Lyca, en daar kon je in elk geval niet met een ander toestel op internet van je gsm. Geen idee hoe dat precies werkte, is inmiddels ook 10 jaar geleden bijna.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik ga nog zien, momenteel heb ik 2 sim's in mijn toestel: 1 van prive (hey €9) en 1 van het werk orange shape. maar op veel plekken (waaronder ironisch genoeg op kantoor) weinig of geen bereik op het orange netwerk. dan zou overschakelen van Hey naar Digi weleen oplossing kunne bieden.

nu gaan we op het werk binnenkort wel overschakelen op een nieuwe all in business provider. ik weet echter nog niet welk achterliggend netwerk ze gebruiken. het zal daarvan af hangen.
Greetz cyberbug

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”