Voor de geïnteresseerden: dit stond op ZDnet.be
http://www.microsoft.com/windows/IE/ie7 ... irect.mspx
Het is een bètaversie en lijkt sterk features van FF overgenomen te hebben.
flamenca
IE 7 bèta2
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
Het is idd een firefox achtige versie....
ZUCHT....
Tis bedroevend te zien dat microsoft met niets innoverend op de markt kan komen.
Eigenlijk hebben ze nog maar zeeeeer weinig innovatieve producten vind ik.
ZUCHT....
Tis bedroevend te zien dat microsoft met niets innoverend op de markt kan komen.
Eigenlijk hebben ze nog maar zeeeeer weinig innovatieve producten vind ik.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
In de grond zijn beide browsers (zowel Firefox als Internet Explorer) op NCSA Mosaic gebaseerd. Daarom lijken ze zo veel op mekaar 
Volgens mij heeft Firefox trouwens z'n layout van Safari afgekeken. Ow nee, da's van Konqueror!
Oh nee, Epiphany! Of was het Opera?
... alle browsers lijken wel ergens op mekaar, behalve Lynx. Da's serieus afwijkend

Volgens mij heeft Firefox trouwens z'n layout van Safari afgekeken. Ow nee, da's van Konqueror!
Oh nee, Epiphany! Of was het Opera?
... alle browsers lijken wel ergens op mekaar, behalve Lynx. Da's serieus afwijkend

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Mmm... ik kan niet meer surfen als ik een VPN connectie heb met m'n werk
Blijkbaar trekt hij zich dan niets aan van de proxy welke is geconfigureerd op de DUN/VPN verbinding. Kan iemand anders dit eventeel ook eens testen ?

Blijkbaar trekt hij zich dan niets aan van de proxy welke is geconfigureerd op de DUN/VPN verbinding. Kan iemand anders dit eventeel ook eens testen ?
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
Dat kan her2504 schreef:Mmm... ik kan niet meer surfen als ik een VPN connectie heb met m'n werk![]()
Als je gaat surfen ga je via de firewall van het werk gaan surfen, dan is de vraag of jij die rechten hebt.
Indien je Securemote/secureclient van Checkpoint gebruikt dan kan het wel dat er niets van proxy word gelezen, aangezien je in die VPN client een optie hebt 'Route all traffic trough proxy' dus dan ga je altijd door een bepaalde proxy ongeacht welke je instelt
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
De firewall blocked poort 80... daarom dat er een proxy is, maar IE7 wil die niet nemen, ook al is hij opgegeven in IE7. Met IE6 werkt dit prima en neemt hij netjes de proxy. (na de upgrade plotseling niet meer)prodata schreef:Als je gaat surfen ga je via de firewall van het werk gaan surfen, dan is de vraag of jij die rechten hebt.
Het gaat hier over standaard Microsoft PPTP VPN.prodata schreef:Indien je Securemote/secureclient van Checkpoint gebruikt