Object + omschrijving: Als ik eerlijk ben, ik weet niet zo goed wat dit allemaal is. Komt uit niet afgehaalde amazon pakjes. Dus wel allemaal nieuw in de verpakking!
* 2 GB DDR2 533 geheugen, merkloos
* covers van, denk ik, een fitbit smartwatch. Volgens google lens zou het de fitbit versa 3 cover moeten zijn
* Armbandje voor smartwatch. 2,5 cm breed. Merk Wearlizer
* Bluetooth setje voor de motorhelm, waarmee je ook muziek kan afspelen
Optionele foto's:
Minimumprijs:whatever iemand er nog voor wil geven en als je er niks voor wil geven, dan is het gratis. Anders gaat het naar het containerpark
Optioneel meeneemprijs:10 € voor het geheel
Eindtijd (opbod per € x):24u na laatste bod
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:verzendkosten per bpost paketje voor de koper, afhalen kan eventueel ook
[Te geef of te koop] Opkuis allerhande (nieuw)
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Post aub geen verkeerde info. Heb het zelf al veel gebruikt en het staat hier duidelijk vermeld op hun site:heist_175 schreef:Weinig kans dat dit opgehaald wordt, je zal zelf moeten rijden.
https://www.kringwinkel.be/gratis-ophaling.html