lacer schreef: 24 sep 2024, 16:40
Daarnet VRTmax live en on demand geprobeerd (VRT1 of VRT Canvas) in Firefox browser op Ubuntu met een EdpNet Vdsl lijntje, geen enkele hapering en buffering.
Misschien zijn er enkel s'avonds problemen ?
Ik heb die bufferingen enkel op de smart tv , niet op mijn laptop tablet met firefox , dat werkt prima . Smart -TV zijn blijkbaar prima schermen , maar povere computers
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Vandaag was het inderdaad weer beter dan gisteren. Maar uitgesteld kijken naar Terzake was toch wel problematisch. Geen onderbrekingen of zwarte schermen. Maar de commentaarstem stokt een beetje. Ligt dit aan de video? Precies een slechte mp3 met momenten.
Chromecast al herstart maar het is heel erg frustrerend om aandachtig te blijven.
Hier werkt het alvast voor geen meter via firefox voor android op mijn telefoon. Alles loopt vast. Daarnet via android TV box op de televisie geen enkel probleem.
Ik heb eens een klacht ingediend met verwijzing naar dit topic maar ik denk dat het weinig zal helpen. Misschien als meerdere mensen dit doen? Je bent wel verplicht bepaalde gegevens (zoals adres) te delen als je dit wilt doen. https://www.vrt.be/heb-je-een-vraag/s/c ... port-vrtnu
Volgens mij gaat dit over een capaciteitsprobleem tijdens de drukke uren. Zoals hier eerder al aangehaald door lucdec is dit geen waardige vervanger voor DVB-T en dit kan echt niet voor een zender die betaald wordt door belastinggeld.