Hoe pauzeer je dan? Moet je bellen naar de helpdesk?buthead schreef:Eens geprobeerd als test kon alleen 2-3 weken erna voor installatie.
Je kan installatie doen en die dan pauzeren voor 3 maanden dat gaat ook
hey! internet voor 29 €/maand levenslang
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 56 keer
- Recent bedankt: 1 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 28 keer
Mocht er iemand het navragen ivm pauzeren van abbo (ik zal hun klantendienst nog niet meer belasten met de vraag), vraag erbij of het 1 keer pauzeren om de 12 maanden is, of 1 keer pauzeren per kalenderjaar. Bij dat laatste zou je 6 maanden kunnen pauzeren van okt - maart.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 102 keer
Ik zou via fb sturen of bellen indien nr nog beschikbaar is
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 527 keer
- Bedankt: 325 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Wie we hier hebben, de mixtus DEFENDER/LOVER @liegebeestig . Je kreeg toch levenslang 29 € bij Mixtus? Via je vriendje? Je gaat hem toch niet bedriegen?liegebeestig schreef: ↑2 maanden geledenHoe pauzeer je dan? Moet je bellen naar de helpdesk?buthead schreef:Eens geprobeerd als test kon alleen 2-3 weken erna voor installatie.
Je kan installatie doen en die dan pauzeren voor 3 maanden dat gaat ook
@WalterB1 : zit jij er ook nog?liegebeestig schreef: ↑29 mei 2021, 07:24 Ik heb aan de inhoudelijke discussie niks toe te voegen aan wat @pvr en @walterb1 al zeiden: mixtus levert een zeer persoonlijke service, je hebt alle codes om zelf te vertrekken, en ik ben er sinds februari 2020 nog steeds bij. Bij problemen (1 keer om de 7 maand ofzo) meteen persoonlijk antwoord van Mo en een oplossing binnen de 2 uur. Niks 3 keer uitleggen.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ook hier loopt jammer genoeg de installatie in de soep. Overdracht van Orange -> hey stond gepland op vrijdag 27/09. Deze morgen een mail van hey telecom dat de afspraak tijdelijk is uitgesteld:
Onze afspraak is uitgesteld omdat je volgens de technicus van de netwerkbeheerder de aansluiting van je woning op het kabelnetwerk niet kon controleren.
Enkele minuten later mail van orange: We hebben je diensten opgezegd en toen viel internet thuis weg
Nu nieuwe mail van Hey: nieuwe afspraak op 10 oktober!
Onze afspraak is uitgesteld omdat je volgens de technicus van de netwerkbeheerder de aansluiting van je woning op het kabelnetwerk niet kon controleren.
Enkele minuten later mail van orange: We hebben je diensten opgezegd en toen viel internet thuis weg
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 70 keer
ai, dit valt vies tegennbrys schreef: ↑2 maanden geleden Ook hier loopt jammer genoeg de installatie in de soep. Overdracht van Orange -> hey stond gepland op vrijdag 27/09. Deze morgen een mail van hey telecom dat de afspraak tijdelijk is uitgesteld:
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 87 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Gewoon vragen en doorvragen. Ze zullen het uitzonderlijk aanpassen zodat je ook die “for life” promo krijgt.
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 151 keer
- Bedankt: 96 keer
Neen, al heel lang niet meer. Ik was ongerust omdat ik vreesde dat die elk moment failliet konden gaan. Wat uiteindelijk niet gebeurde. Maar ben in elk geval blij daar weg te zijn. Klant zijn bij een bedrijf dat klant is bij EDPnet en die dan weer ook bij Proximus moeten zijn als er problemen zijn, is problematisch als men een probleem heeft.
Zit sinds dan bij EDPnet rechtstreeks. Nog steeds VDSL.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 33 keer
Ik zou ook willen bestellen en ben het bestelproces aan het doorlopen.
Bij stap 4. Je dienst(en) overdragen kan ik kiezen voor: "Ik wil dat hey! mijn overdracht afhandelt" of "Ik wil mijn overdracht zelf afhandelen of ik heb nu geen contract".
Ik denk dat ik het liever zelf wil afhandelen dus zal dan optie 2 kiezen maar moet ik dan alles opzeggen eer de installateur komt? Of kan ik alles opzeggen nadat alles hier geïnstalleerd is en Hey actief is? Ik heb nu Telenet (internet, tv en vaste telefoon).
Het liefst zou ik wachten tot na installatie, weet nooit of er iets misloopt, maar is dat geen probleem als er dan nog Telenet signaal op de coax zit?
Bij stap 4. Je dienst(en) overdragen kan ik kiezen voor: "Ik wil dat hey! mijn overdracht afhandelt" of "Ik wil mijn overdracht zelf afhandelen of ik heb nu geen contract".
Ik denk dat ik het liever zelf wil afhandelen dus zal dan optie 2 kiezen maar moet ik dan alles opzeggen eer de installateur komt? Of kan ik alles opzeggen nadat alles hier geïnstalleerd is en Hey actief is? Ik heb nu Telenet (internet, tv en vaste telefoon).
Het liefst zou ik wachten tot na installatie, weet nooit of er iets misloopt, maar is dat geen probleem als er dan nog Telenet signaal op de coax zit?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 6 keer
Iemand toevallig ervaring met deze situatie?
Mijn moeder is momenteel klant bij Scarlet en ik zou ze (met de huidige promo) graag overzetten op Hey internet. Kabel is aanwezig in de straat en de tool op Hey website geeft aan dat ze aansluitbaar is, so far so good.
Maar in haar huurhuis is momenteel nog geen kabel tot in de woning aanwezig. In de chat op de website zegt de Hey klantenservice dat zij gratis het nodige zullen doen. Enig idee als dit effectief correct is?
Mijn moeder is momenteel klant bij Scarlet en ik zou ze (met de huidige promo) graag overzetten op Hey internet. Kabel is aanwezig in de straat en de tool op Hey website geeft aan dat ze aansluitbaar is, so far so good.
Maar in haar huurhuis is momenteel nog geen kabel tot in de woning aanwezig. In de chat op de website zegt de Hey klantenservice dat zij gratis het nodige zullen doen. Enig idee als dit effectief correct is?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 45 keer
Ikzelf kwam van VDSL, dus geen easy switch genomen om het ook zelf in handen te houden.
Mijn kennis van coax is beperkt maar heb gezien dat er ook NIU met 2 CM uitgangen bestaan en al reacties gelezen dat beide tegelijk kunnen. Lijkt me ook logisch met een shared medium als coax.
Mijn heeft dacht ik maar 1 CM uitgang (en 4 TV maar aan al die wanddozen die er achter hangen hangt toch al 10 jaar niets)
In praktijk echter denk ik dat je best telenet afkoppelt van de coax op moment van aankomst technieker en vervolgens vraagt daarop aan te koppelen.
Als orange dan niet komt opdagen, of het werkt toch niet naar behoren , kan je nog altijd verder (of terug door modem terug te koppelen) met telenet.
Mijn kennis van coax is beperkt maar heb gezien dat er ook NIU met 2 CM uitgangen bestaan en al reacties gelezen dat beide tegelijk kunnen. Lijkt me ook logisch met een shared medium als coax.
Mijn heeft dacht ik maar 1 CM uitgang (en 4 TV maar aan al die wanddozen die er achter hangen hangt toch al 10 jaar niets)
In praktijk echter denk ik dat je best telenet afkoppelt van de coax op moment van aankomst technieker en vervolgens vraagt daarop aan te koppelen.
Als orange dan niet komt opdagen, of het werkt toch niet naar behoren , kan je nog altijd verder (of terug door modem terug te koppelen) met telenet.
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 45 keer
Ben je zeker dat er nergens een aftakkabel is? Nooit geen analoge TV aanwezig geweest?A teaspoon of baking schreef: ↑2 maanden geleden Maar in haar huurhuis is momenteel nog geen kabel tot in de woning aanwezig. In de chat op de website zegt de Hey klantenservice dat zij gratis het nodige zullen doen. Enig idee als dit effectief correct is?
Volgens het Hey! contract (althans dat van mij) zouden ze steeds een offerte maken indien er (bijkomende) kosten zijn voor aansluiting. Volgens mij is dat (enkel?) het geval als er geen kabel is tussen het tap punt aan de straat (paddestoel rooilijn of tap op gevel) en de woning , want die is voor eigen rekening.
En volgens ik weet is dit bij elke coax provider zo (ook telenet) , bij VDSL was het ooit de truc om eerst even Proximus te nemen (hoewel ik 14j geleden bij dommel ook niets moest betalen voor de las en de kabel door de energiebocht)
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 6 keer
Ze was de eerste bewoner en bij mijn weten was er geen aftakkabel maar ze is zonet nog even in het stof van inkomende technieken gedoken en dit lijkt me een coax: https://ibb.co/Vt2P059.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 98 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Laat de Orange tech alles zelf maar doen, jij moet normaal wel toestemming geven om de TN modem af te mogen koppelen. Zo is het bij mij ook gebeurd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 469 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Het zou ook een pinda noot kunnen zijn.A teaspoon of baking schreef: ↑2 maanden geleden Ze was de eerste bewoner en bij mijn weten was er geen aftakkabel maar ze is zonet nog even in het stof van inkomende technieken gedoken en dit lijkt me een coax: https://ibb.co/Vt2P059.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 31 keer
Update: Nu een maand hey! internet en nog geen 1 seconde storing of downtime gehad. Ook was de bandbreedte altijd zoals beloofd (nl. 145/14 & 8 ms ping). Ook erg tevreden van de mogelijkheden in de modem/router interface.
Tenslotte werd het internet correct gefactureerd:
Zeer tevreden.
Tenslotte werd het internet correct gefactureerd:
Zeer tevreden.
Int.: hey! internet (29 €/maand)
Tel.: hey!: 50GB BE + 20GB EU (9 €/maand)
Totaal = 38 €/maand
Tel.: hey!: 50GB BE + 20GB EU (9 €/maand)
Totaal = 38 €/maand
-
- Elite Poster
Zeer mooi om te horen.
Hier nog steeds met spijt moeten opzeggen.
Gelukkig verlicht de promo van Edpnet beetje de pijn
31,95/m is ook nog steeds mooi voor komend jaar.
Hier nog steeds met spijt moeten opzeggen.
Gelukkig verlicht de promo van Edpnet beetje de pijn
31,95/m is ook nog steeds mooi voor komend jaar.
Internet = EDPnet
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Hier gingen ze gisteren de omschakeling doen, max 2 uur zonder verbinding.
Gisteren niets gebeurd; en sinds vanmorgen 7 uur geen internet.
Intussen ('s avonds) al eens de modem herstart; alsook helemaal gereset, maar het mag allemaal niet baten.
Ik heb over heel de dag letterlijk 1 bericht gehad van een niet-bot via hun chat ding.
Hopelijk is het hier snel opgelost...
Gisteren niets gebeurd; en sinds vanmorgen 7 uur geen internet.
Intussen ('s avonds) al eens de modem herstart; alsook helemaal gereset, maar het mag allemaal niet baten.
Ik heb over heel de dag letterlijk 1 bericht gehad van een niet-bot via hun chat ding.
Hopelijk is het hier snel opgelost...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 527 keer
- Bedankt: 325 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Waar huil je over? ik betaal 34 € bij EDP.
minstens 3x hogere upload. Die download 90 of 150 Mpbs lig ik niet wakker van.
Top helpdesk (niet nodig nooit). En Hey! zeer onderbemande helpdesk.
nooit probs, kan mijn fritzbox blijven gebruiken, anders weer extra router (en verbruik)
Als ze eens 30-50 UL en 200 DL aanbieden (Base?), dan zou ik mss overschakelen.
-
- Elite Poster
Beetje beleefd blijven mag altijdsatsurfer schreef:Waar huil je over? ik betaal 34 € bij EDP.
minstens 3x hogere upload. Die download 90 of 150 Mpbs lig ik niet wakker van.
Top helpdesk (niet nodig nooit). En Hey! zeer onderbemande helpdesk.
nooit probs, kan mijn fritzbox blijven gebruiken, anders weer extra router (en verbruik)
Als ze eens 30-50 UL en 200 DL aanbieden (Base?), dan zou ik mss overschakelen.
Niemand huilt hier.
Gaat hier puur over informatie en feedback over hoe het hier liep
Collega die tevens hey heeft heel tevreden al maand tip top in orde.
Internet = EDPnet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 193 keer
Hier draait het toch ook al 2 weken prima. Bij Px loopt het afsluiten van de andere verbinding dan weer helemaal niet goed en daar betaalde je een premium prijs voor de helpdesk...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Jah .. nadat ik eerst naar edpnet wou gaan + eerst sprake was van alleen 6 maand promotie voor bestaande klanten heb ik toch ook gebeten.
Inmiddels zegt web interface "for life" als je bestaande klant bent. En bevestigd in het contract.
Afspraak is 14 oktober. Komende van MV en VDSL ik hoop dat Hey! en coax idem zo stabiel is (in 2 jaar tijd 0 downtime gehad)
Don't care about support want die heb ik nooit nodig (gehad). Ik spaar 11€ per maand uit.
Normaal is dit de laatste ISP switch voor dat ik eindelijk fiber kan krijgen
Inmiddels zegt web interface "for life" als je bestaande klant bent. En bevestigd in het contract.
Afspraak is 14 oktober. Komende van MV en VDSL ik hoop dat Hey! en coax idem zo stabiel is (in 2 jaar tijd 0 downtime gehad)
Don't care about support want die heb ik nooit nodig (gehad). Ik spaar 11€ per maand uit.
Normaal is dit de laatste ISP switch voor dat ik eindelijk fiber kan krijgen
Moh, 't is maar 3€ verschil é. Je gaat er niet van dood gaan
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Hey! Mobile S - 7€/m
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Ja, inmiddels heeft de "activatiedienst" op het knopje geduwd en werkt alles terug.
Ik vermoed dat ze de afspraak om Orange op te zeggen hebben verzet naar 25/9, maar vergeten zijn de 24ste te activeren (of daar is iets misgegaan en dan hebben ze dat laten liggen).
Uiteindelijk vanmorgen geholpen via Twitter/X, bij de chat op hun site was het vaak 4 uur na mijn vraag om hulp met toch al iets van klantidentificerende info "is het al opgelost?" om dan weer geen antwoord te krijgen. Wat dus de meest onnuttige en extreem enerverende manier van asynchroon support leveren is.
Na dus sinds gisterenavond al hun socials te contacteren kwam er toch iemand die wist van aanpakken "aan de lijn" en was het eigenlijk snel opgelost. Kon ook niet anders.
Ik verwacht trouwens, gezien mijn ongeveer tweejarige tenure bij Orange zelf, eigenlijk geen toekomstige problemen. Da's toch maar snel 20 euro per maand in de portemonnee.
-
- Starter
Overgestapt van Scarlet Trio Mobile (int + tv + 2x gsm (onbeperkt + 20gb)) = €55+€18(2de gsm) = €73
Naar dit Hey voor €29
+ 2x Yoin onbeperkt + 12gb (met datalimiet) = 2x €11,5 = €23 (+3 maanden halve prijs)
Totaal eerste 3 maanden €40,5 of €41 daarna €52
Besparing €21 per maand zonder tv maar dubbele snelheid internet thuis + datalimiet (bij Scarlet niet mogelijk en dan €0,50/MB meerkost mogelijk!).
Gascontract MEGA groepsaankoop Wikipower getekent in april 2024 dat is ingegaan sinds 1 augustus met een vaste prijs van 4,03/kWh... Deze tijd en zonder groepsaankoop is dat snel bijna 2 cent per kWh meer (+50%...)
Op 15000 kWh verwarming, koken en warmwaterverbruik toch een voordeel van €300/jaar of €25/maand... oké ik betaal wel €45 abonnementskosten. Je hebt er aan €0 en aan meer dan €60 per jaar. Kan niet klagen.
Vergelijken loont (telecom, energie, verzekeringen,...) en kan zeker voor veel mensen gemakkelijk €500/jaar en voor sommigen zelfs €200/maand verschil opleveren.
Naar dit Hey voor €29
+ 2x Yoin onbeperkt + 12gb (met datalimiet) = 2x €11,5 = €23 (+3 maanden halve prijs)
Totaal eerste 3 maanden €40,5 of €41 daarna €52
Besparing €21 per maand zonder tv maar dubbele snelheid internet thuis + datalimiet (bij Scarlet niet mogelijk en dan €0,50/MB meerkost mogelijk!).
Gascontract MEGA groepsaankoop Wikipower getekent in april 2024 dat is ingegaan sinds 1 augustus met een vaste prijs van 4,03/kWh... Deze tijd en zonder groepsaankoop is dat snel bijna 2 cent per kWh meer (+50%...)
Op 15000 kWh verwarming, koken en warmwaterverbruik toch een voordeel van €300/jaar of €25/maand... oké ik betaal wel €45 abonnementskosten. Je hebt er aan €0 en aan meer dan €60 per jaar. Kan niet klagen.
Vergelijken loont (telecom, energie, verzekeringen,...) en kan zeker voor veel mensen gemakkelijk €500/jaar en voor sommigen zelfs €200/maand verschil opleveren.
-
- Elite Poster
Net mijn contract ontvangen via mail. Ik heb gekozen voor domiciliëring als betaalmethode bij de bestelprocedure.
Ik neem aan dat ik dit contract moet ondertekenen en terugsturen?
Installatie volgt op 07/10/2024 (van Telenet naar Hey)
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik neem aan dat ik dit contract moet ondertekenen en terugsturen?
Installatie volgt op 07/10/2024 (van Telenet naar Hey)
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 229 keer
- Bedankt: 95 keer
Ik persoonlijk heb niet getekend en terug gestuurd, kwam zo ook in orde ...
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 229 keer
- Bedankt: 95 keer
Geen domiciliëring genomen nee.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
-
- Elite Poster
Ik vind het toch een beetje vreemd.
Op pagina 4 staat dus "betaalmethode: Domiciliëring" met alle data. Hier staat ook duidelijk "Handtekening (rekeninghouder) en dan ruimte om te ondertekenen. Dit hele gedeelte staat in als enige topic in een groot kader in het contract. Men wil het dus toch duidelijk wel onder de aandacht brengen.
Op pagina 7 (laatste pagina) staat onder de titel "Handtekening": Opgemaakt te: Evere op: 26/09/2024 en dan Ondertekening: met dan ruimte om te ondertekenen.
De mail is echter afkomstig van [email protected] en in de mail zelf of in het contract wordt nergens aangegeven waar het ondertekende contract naar gestuurd moet worden?
Volgens mij moet dit contract toch zeker ondertekend worden, en al zeker om de domiciliëring te kunnen activeren? Ik heb tijdens de aanvraag alleen mijn rekeningnummer moeten invullen.
Niemand ervaring hiermee? Niemand voor domiciliëring gekozen?
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
@darkzero Ik was al klant en had al domiciliering aan staan voor gewoon de mobiele abbo. In de web interface moest ik specifiek toestemming geven aan hey! om dit te laten doen. Handtekening/terug zenden was niet nodig. Vinkje volstond
Ik weet niet of jij zo'n checkbox gehad hebt?
Ik weet niet of jij zo'n checkbox gehad hebt?
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
-
- Elite Poster
ik heb gewoon tijdens het bestelproces gekozen voor domiciliëring en dan mijn rekeningnummer moeten opgeven, dat is alles.
Normaal moet een domiciliëring, voor zover ik weet, bevestigd worden met een handtekening op papier of digitaal bv een kaartlezer zoals bij online banking.
Toch benieuwd naar verdere reacties. Betaalt iedereen z'n factuur hier dan manueel? Ik vind domiciliëring zo handig, nooit nog facturen vergeten te betalen.
Normaal moet een domiciliëring, voor zover ik weet, bevestigd worden met een handtekening op papier of digitaal bv een kaartlezer zoals bij online banking.
Toch benieuwd naar verdere reacties. Betaalt iedereen z'n factuur hier dan manueel? Ik vind domiciliëring zo handig, nooit nog facturen vergeten te betalen.
-
- Starter
- Bedankt: 2 keer
Wij hebben vorige zondag (22/09) de overdracht aangevraagd van 1 mobiel abonnement en 150/15-internet, allebei van Orange. De dag erop was het mobiel abonnement al overgeschakeld zonder problemen. Vandaag hebben ze vanop afstand het vast internet overgeschakeld maar dat duurde toch langer dan de vermelde 2u: wij hadden geen internet van 11u tot 17u! Ik vraag me uberhaupt af wat er moet worden aangepast en waarom dit zo lang duurt want mijn instellingen in de modem waren niet eens gewist.
Gelukkig goed op de hotstop kunnen blijven werken/vergaderen. In de verbruikersgegevens staat het verbruik van mobiele data nog altijd op 0Gb
Hier ook voor domiciliëring gekozen dmv een vinkje aan te duiden: dus ook geen handtekening nodig
Gelukkig goed op de hotstop kunnen blijven werken/vergaderen. In de verbruikersgegevens staat het verbruik van mobiele data nog altijd op 0Gb
Hier ook voor domiciliëring gekozen dmv een vinkje aan te duiden: dus ook geen handtekening nodig
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 87 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Manueel = meer controle (mijn mening).
In het verleden al negatieve ervaringen gehad met foutieve facturen, geld er wel af en dan gans administratie etc. om het recht te trekken.
Dus vandaar de keuze om domiciliëring betalingen tot maximum te vermijden.
In het verleden al negatieve ervaringen gehad met foutieve facturen, geld er wel af en dan gans administratie etc. om het recht te trekken.
Dus vandaar de keuze om domiciliëring betalingen tot maximum te vermijden.
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB