Snelheid, disconnects, hoge pings
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Kortweg niet waardig om internet te noemen 56k was beter, onderhand wordt het toch tijd dat men een datum geeft van wanneer het allemaal voorbij is want mijn geduld is echt op aan het geraken..
En ik ben echt wel een geduldige mens.. maar ik zou toch graag iets weten..
En ik ben echt wel een geduldige mens.. maar ik zou toch graag iets weten..
- Ofloo
- Elite Poster
Traag ! Kan ik nog mee leven maar als je paginas niet laden voordurend disconnects krijg is het niet meer iets wat op een internet lijn trekt. Mijn 56k verbinding destijds was stabieler. En als ik een packet stuurde kreeg men het ook aan en ook visa versa.. dit is niet alleen vrijdag dit is al een paar dagen aan de gang.
Daarom, zou ik toch eens willen weten wanneer dit voorbij gaat zijn want mijn geduld geraakt ten eind.
EDIT Vandaag is het precies weer wat beter..
Daarom, zou ik toch eens willen weten wanneer dit voorbij gaat zijn want mijn geduld geraakt ten eind.
EDIT Vandaag is het precies weer wat beter..
- Ofloo
- Elite Poster
ik heb nog een stuk of 10 van die modemkes liggen.. elke keer ik iets kocht zat het erbij.. :/ die dingen smijten ze naar uwe kop, destijds toch..khsw schreef:'k Heb hier nog nen 56k modem liggen als je wil![]()
't is inderdaad tergend traag vandaag...
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
mss even ter info, maar die hoge pings zeggen niet zo veel.
Ik ben even aan het sniffen gegaan, en eens je een TCP connectie hebt zijn de delay's zeker aanvaardbaar...
Ik ben even aan het sniffen gegaan, en eens je een TCP connectie hebt zijn de delay's zeker aanvaardbaar...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik hoop dat ze echt iets gaan doen aan die disconnects bij ftp sessies...dat is echt wel wreed ambetant aan 't worden en is nu toch al ettelijke weken aan de gang!
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 47 kbit/s or 6 kbyte/s (WHAT THE f***??)
- Upload speed : 170 kbit/s or 21 kbyte/s (kan me nix schelen)
Thu Feb 2 2006 at 16:42:37 UTC+0100
-----------------------------------------------------------------
6 kbyte/s... 'k Ben daar godverdomme vet mee!!
'k Krijg met moeite de webpages volledig geladen... En da's nu al dagen zo...
- Download speed : 47 kbit/s or 6 kbyte/s (WHAT THE f***??)
- Upload speed : 170 kbit/s or 21 kbyte/s (kan me nix schelen)
Thu Feb 2 2006 at 16:42:37 UTC+0100
-----------------------------------------------------------------
6 kbyte/s... 'k Ben daar godverdomme vet mee!!
'k Krijg met moeite de webpages volledig geladen... En da's nu al dagen zo...

Gelukkig dat ik deze toestanden niet meer moet meemaken
Ik weet wat het was om deze "snelheden" te moeten werken
Gewoonweg schandalig !
Deze ISP gaat ook een stille dood tegemoet zoals het Adsl2Fit verhaal, wie weet dragen ze jullie ook over naar Edpnet

Ik weet wat het was om deze "snelheden" te moeten werken
Gewoonweg schandalig !
Deze ISP gaat ook een stille dood tegemoet zoals het Adsl2Fit verhaal, wie weet dragen ze jullie ook over naar Edpnet

GEEEEUWWW!!! Daar gaan we weer, het A2F verhaal. Als er iemand bij telenet lage snelheden haalt dan is er niets aan de hand.eze ISP gaat ook een stille dood tegemoet zoals het Adsl2Fit verhaal
Het minste probleem dat op het realdsl forum gepost wordt, wordt direct afgeschilderd als het begin van het einde.
MIJN SNELHEID IS AL WEKEN AAN EEN STUK OK EN IK HEB GEEN DISCONNECTS!
Hoe verklaar je dat dan? Trouwens zie jij hier elke realdsl klant massaal problemen posten de laatste dagen? Neen. Kan jij zonder enige extra informatie ivm zijn verbinding bepalen wat het probleem is? Neen. Kan jij in de toekomst kijken en zien hoe het deze isp zal vergaan? Neen.
Dus... SFU!

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Jij hebt het over FULLADSL --> richt u tot het juiste subforum !!!ro0tz schreef:Elke avond schiet mijn ping van 30ms naar 300ms naar alle game servers.
Moet ik hiermee akkoord gaan?
Is dat goeie service?
- netdata
- Elite Poster
FullADSL = Realroute network = RealDSL netwerk = RealROOTditCh schreef:Jij hebt het over FULLADSL --> richt u tot het juiste subforum !!!ro0tz schreef:Elke avond schiet mijn ping van 30ms naar 300ms naar alle game servers.
Is dat goeie service?
Dus als die hoge pings zich voordoen op RealDSL doen ze zich wss ook voor op FullADSL. Hij vraagt dan ook geen support maar eerder een check...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Als hij in een RealDSL topic komt klagen over hoge pings op zijn FullADSL verbinding geeft dit een vertekend beel van RealDSL of niet ? Zijn hoge pings doe zich voor op FULLADSL, ik zie niet dat jij hier klaagt van hoge pings in de avonden. Hij vraagt niets. Hij zegt dat hij geen goede service krijgt ... maar die moet hij krijgen van FULLADSL, en niet van RealDSL, Fulladsl moet hem informeren, en zijn probleem escaleren naar Realroute !prodata schreef:FullADSL = Realroute network = RealDSL netwerk = RealROOTditCh schreef:Jij hebt het over FULLADSL --> richt u tot het juiste subforum !!!ro0tz schreef:Elke avond schiet mijn ping van 30ms naar 300ms naar alle game servers.
Is dat goeie service?
Dus als die hoge pings zich voordoen op RealDSL doen ze zich wss ook voor op FullADSL. Hij vraagt dan ook geen support maar eerder een check...
Ik zie hier toch niks anders dan geklaag over Realadsl of verzinnen die mensen dat ofzo ???flakey schreef:GEEEEUWWW!!! Daar gaan we weer, het A2F verhaal. Als er iemand bij telenet lage snelheden haalt dan is er niets aan de hand.eze ISP gaat ook een stille dood tegemoet zoals het Adsl2Fit verhaal
Het minste probleem dat op het realdsl forum gepost wordt, wordt direct afgeschilderd als het begin van het einde.
Hoe verklaar je dat dan? Trouwens zie jij hier elke realdsl klant massaal problemen posten de laatste dagen? Neen. Kan jij zonder enige extra informatie ivm zijn verbinding bepalen wat het probleem is? Neen. Kan jij in de toekomst kijken en zien hoe het deze isp zal vergaan? Neen.
Dus... SFU!
Zoals bij Adsl2fit waren er ook klanten die wel een goeie verbinding hadden.....
We zullen wel zien naar welke kant het gaat met Realdsl, hopelijk ik in de positieve zin natuurlijk

- netdata
- Elite Poster
je vergeet 1 ding.
Van de miss 30 mensen op dit forum die realdsl hebben zijn het slechts een paar die klagen.
Ik ben professioneel me Belgacom bezig he, en door ons is belgacom een 150 man extra meer waard.
en van die 150 man zijn er ook 5 die zware snelheids probs hebben hoor.
mja
Van de miss 30 mensen op dit forum die realdsl hebben zijn het slechts een paar die klagen.
Ik ben professioneel me Belgacom bezig he, en door ons is belgacom een 150 man extra meer waard.
en van die 150 man zijn er ook 5 die zware snelheids probs hebben hoor.
mja
Het is vrij normaal dat mensen alleen van zich laten horen als er iets slecht is (hoewel het tegengestelde hier op dit forum ook gebeurt)... Is nu eenmaal vrij inherent aan hoe mensen in mekaar zitten.Tae schreef:Ik zie hier toch niks anders dan geklaag over Realadsl of verzinnen die mensen dat ofzo ???
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Dat is idd wel waar, maar als je problemen hebt met iets klaag je niet één keer en dan niet meer, nee ... blijven klagen tot het werkt ehbjansens schreef:Het is vrij normaal dat mensen alleen van zich laten horen als er iets slecht is (hoewel het tegengestelde hier op dit forum ook gebeurt)... Is nu eenmaal vrij inherent aan hoe mensen in mekaar zitten.Tae schreef:Ik zie hier toch niks anders dan geklaag over Realadsl of verzinnen die mensen dat ofzo ???

Want blijven herhalen dat iets goed werkt, is op z'n minst raar, of op z'n minst vreemd

For the record :
RealDSL van 09/2005 tot 02/2006 ... en verder
en nog geen enkel echt probleem gehad, enkel de overstap duurde wel nogal lang, morjah da moeter maar bijnemen op zo ne moment, ... 't is van ni anders kunne
Kortom, RealDSL is zo slecht nog ni ...

Zolang ge niet in een probleemzone woont, of te ver van de centrale zit, enz.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Als ze nu nog hun probleem met timeouts tijdens ftp sessies konden oplossen dan was alles perfect 

Realdsl s****, 't zijn een bende amateurs en bedriegers. Ge zult het wel zien A2F all the way. Da gelle echt zo stoem zij om te geloven in FUP, bende zielegaards!Want blijven herhalen dat iets goed werkt, is op z'n minst raar, of op z'n minst vreemd
...zo beter?
- Robbe
- El Robre
'k bedoelde gewoon dage ni elken dag me ne smile op uw gezicht rondloopt omdat ge gezond zijt, mor asge ziek zijt, ...flakey schreef:Realdsl s****, 't zijn een bende amateurs en bedriegers. Ge zult het wel zien A2F all the way. Da gelle echt zo stoem zij om te geloven in FUP, bende zielegaards!Want blijven herhalen dat iets goed werkt, is op z'n minst raar, of op z'n minst vreemd
...zo beter?
zuldet wel rapper zien/horen (als da duidelijker is)

- Ofloo
- Elite Poster
Spreek niet over dingen waar ge niks van kent of weet ! Ben jij soms A2F en RealDSL klant..flakey schreef:Realdsl s****, 't zijn een bende amateurs en bedriegers. Ge zult het wel zien A2F all the way. Da gelle echt zo stoem zij om te geloven in FUP, bende zielegaards!Want blijven herhalen dat iets goed werkt, is op z'n minst raar, of op z'n minst vreemd
...zo beter?
Dan kan jij zeker de vergelijking niet maken!
EDIT:
snelheid gemeten door netspeed
Downstream: 318,2 kBytes/s
Upstream: 51,6 kBytes/s
Surfsnelheid: 63 kBytes/s
Vertraging: 38,0 ms
-
- Member
[quote="flakey"][quote]Want blijven herhalen dat iets goed werkt, is op z'n minst raar, of op z'n minst vreemd[/quote]
Realdsl s****, 't zijn een bende amateurs en bedriegers. Ge zult het wel zien A2F all the way. Da gelle echt zo stoem zij om te geloven in FUP, bende zielegaards!
...zo beter?[/quote]
Flakey lijkt me inderdaad een "starter" te zijn
Realdsl s****, 't zijn een bende amateurs en bedriegers. Ge zult het wel zien A2F all the way. Da gelle echt zo stoem zij om te geloven in FUP, bende zielegaards!
...zo beter?[/quote]
Flakey lijkt me inderdaad een "starter" te zijn

- Robbe
- El Robre
Ofloo & digitalboy, ik denk dat flakey eerder een slachtoffer is van zijn eigen sarcasmeflakey schreef:GEEEEUWWW!!! Daar gaan we weer, het A2F verhaal. Als er iemand bij telenet lage snelheden haalt dan is er niets aan de hand.eze ISP gaat ook een stille dood tegemoet zoals het Adsl2Fit verhaal
Dus... SFU!

dito als bij hem dusOfloo schreef:Spreek niet over dingen waar ge niks van kent of weet ! Ben jij soms A2F en RealDSL klant..flakey schreef:Realdsl s****, 't zijn een bende amateurs en bedriegers. Ge zult het wel zien A2F all the way. Da gelle echt zo stoem zij om te geloven in FUP, bende zielegaards!Want blijven herhalen dat iets goed werkt, is op z'n minst raar, of op z'n minst vreemd
...zo beter?
Dan kan jij zeker de vergelijking niet maken!
EDIT: 7
snelheid gemeten door netspeed
Downstream: 318,2 kBytes/s
Upstream: 51,6 kBytes/s
Surfsnelheid: 63 kBytes/s
Vertraging: 38,0 ms

misverstanden eh ...
ge moet is op die "... zo beter ?" letten, dan zuldet wel merkendigitalboy schreef:Flakey lijkt me inderdaad een "starter" te zijnflakey schreef:Realdsl s****, 't zijn een bende amateurs en bedriegers. Ge zult het wel zien A2F all the way. Da gelle echt zo stoem zij om te geloven in FUP, bende zielegaards!Want blijven herhalen dat iets goed werkt, is op z'n minst raar, of op z'n minst vreemd
...zo beter?