connectie probleem.. :s

Plaats reactie
Tracer07
Pro Member
Pro Member

heb al 2 maal een rpobleem gehad in de afgelopen dagen..
plots springt in de customers.realdsl.be mijn verbindingstijd nar 800+uur ( en dit terwijl ik gisteren men router gereset heb.. ) gisteren stond het nog op 2uur.. dus kan niet..

ook kan ik atm niet connecten van buitenaf naar mijn realdsl.. of het van binnen naar buiten werkt.. weet ik niet.ben atm niet thuis.dermee..

dit is al de 2de maal.. een router reset werkt meetal wel..maar jah 2de keer nu al en het is terug..

iemand een idee..

Afbeelding

Editted by SeNsEi Ze0n:
Even je naam uit de screenshot gehaald.
zertox
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

oeh castlequest speler :)

Maar even serieus. We gaan onze login server ook eens onder handen nemen...
Tracer07
Pro Member
Pro Member

<offtopic>
hehe idd castlequest speler .. next age in het nieuwe azeroth :p
die caer die !
</offtopic>

had hier al 2 tickets voor verstuurd :) kan je soms bevestigen dat er iets scheelt met de loginserver? want ik ben mss 2 dagen / week thuis.. en als elke dag realdsl uitvalt thuis kan ik dus een halve week niet aan men bestanden/pc's..etc.. tot ik thuis ben en de router reboot..
zertox
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Nee dat kan ik niet bevestigen. Maar ze gaan die eens nakijken, beetje onderhoud en opkuisen.. Je kent dat wel. Moest er iets loos zijn dan zullen ze dat ook wel tegenkomen en fixen.
Tracer07
Pro Member
Pro Member

want het feit dat iedereen zoveel open sessies heeft kan toch ook niet kloppen :)
Tracer07
Pro Member
Pro Member

hmm k het rare u :

eens ik eits probeer te doen op een pc thuis reconnect de router en is alles terug in orde..

precies alsof .. zolang er trafiek is dan blijft de lijn goed..te lang niets.. = connectie ff kapot .. raar..
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”