Bij anderen dat het ook zo lang duurde?
Ter info is niet Fiberklaar maar Proximus direct die bezig is.
sbghannibal schreef:Brusssel bv wordt 100% door proximus aangelegd
antwerpen stad wordt door proximus aangelegd
maar de buur gemeentes worden staan in de startblokken voor fiber klaar.
wie is voor 49% eigenaar van fiber klaar..... proximus....
sbghannibal schreef:Brusssel bv wordt 100% door proximus aangelegd
maar de buur gemeentes worden/ staan in de startblokken voor fiber klaar.
Belgissschenaap schreef:Knoeiboel? Wat maakt het uit?
Voor gebruiker geen ene sikkepit, want die moet toch gewoon bestellen bij een provider. Via welk medium maakt niets uit, je koopt een abonnement met specifieke specificaties.
svermassen schreef:Een opengebroken straat misschien niet, maar nieuw aangelegde oprit 2 x gaan openbreken?
svermassen schreef:Stiekem hoop ik ook op een evolutie op het 5G netwerk.
Als ik nu op 4G al dezelfde snelheden heb als op TN.
NiVanc schreef:Wij zijn momenteel met een renovatie bezig en Proximus is onze binnen aansluiting komen installeren. Er werd nog geen fiber naar binnen gebracht maar ik zou mijn woning nu wel willen voorzien op een eventuele glasvezelaansluiting aangezien de modem 25 meter verder zal komen te liggen dan de aansluiting.
Kan iemand mij zeggen welk type kabel ik daar het best voor voorzie?
Jack Daniels schreef:sbghannibal schreef:Brusssel bv wordt 100% door proximus aangelegd
maar de buur gemeentes worden staan in de startblokken voor fiber klaar.
wie is voor 49% eigenaar van fiber klaar..... proximus....
Volgens fiberklaar zijn zij eigendom van een of ander scandinavisch investeringsvehikel. Met ondertussen deltafiber in NL als zusterbedrijf en ook nog een firma in duitsland die fiber aanlegt.
Jack Daniels schreef:Wie geraakt er eigenlijk nog wijs uit??? Op de info avond van fiberklaar haalde ik aan dat proximus bezig is met de uitrol van zijn eigen fiber netwerk. Dat werd ten stelligste tegengesproken door fiberklaar en door een paar aanwezigen in de zaal. En hier lees je dan dat proximus wél een eigen fiber netwerk aanlegt. Ik snap het niet meer.
Belgissschenaap schreef:Hier kwamen ze af en had de techniekers kaarten mee gekregen met instructies van de jaren 60 met echt fijne detailering waar de kabel zou liggen
Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten