Het laatste nieuws in de breedbandwereld

Deze pagina biedt een overzicht van de 10 laatste nieuwsberichten gepost in ons breedband nieuwsforum. Je kan doorklikken naar deze nieuwsberichten om er op het forum op te reageren.
nieuw onderwerp? (3 reacties)
Gepost op 09 Apr 2021, 12:41 door Buzz
Hoe begin je op deze website een nieuw onderwerp?
 
Ombudsman telecom hekelt onderbemande klantendienst Proximus (7 reacties)
Gepost op 25 Mar 2021, 12:16 door satsurfer
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ombudsman-telecom-hekelt-onderbemande-klantendienst-proximus/10293552.html
 
Fiberklaar moet Vlaanderen sneller helpen verglazen (Proximus) (37 reacties)
Gepost op 25 Mar 2021, 09:01 door keerekeerweere
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210325_91205032
https://www.google.com/amp/s/trends.knack.be/economie/bedrijven/proximus-joint-venture-fiberklaar-pompt-2-5-miljard-in-vlaams-glasvezelnetwerk/article-news-1715983.html.amp
 
Het BIPT keurt de tarieven voor toegang tot het glasvezelnetwerk van Proximus goed (4 reacties)
Gepost op 09 Mar 2021, 21:17 door satsurfer
Twitter: https://twitter.com/BIPT_IBPT/status/1369333388629393411
 
België is duur land voor internet en verbinding is verre van de meest performante (27 reacties)
Gepost op 25 Feb 2021, 16:41 door blidi
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... d=msedgntp

Wat wij al jaren weten is nog maar eens bevestigd.
 
Clubhouse (18 reacties)
Gepost op 22 Feb 2021, 00:36 door R2D2
Verbazend dat hier nog geen ervaringen staan over Clubhouse.

Ik zit nu een week op Clubhouse en algemeen is de ervaring vrij positief.

Ik heb al hilarische momenten meegemaakt. Veel café-praat en in deze tijden is dat een verademing, zeker als de huidige gebruikers redelijk high profile zijn (elitair?) , met CEO's, mediapersonen, veel marketeers reclame- en communicatiemensen. De sfeer is eerder positief en dus nog niet zo toxisch als andere social media.
Daar bovenop vele praat-rooms met maatschappelijke thema's. Daar is het woke gehalte vrij hoog en word je als blanke man zeer snel beschuldigd van misogynie of racisme.

Het doet me echt denken aan het begin van het internet. Alles is nog zeer positief, tech en business related. Ook veel meta: rooms die gaan over Clubhouse, wat het is en wat het kan worden.
Ik krijg ook een gevoel als bij het begin van Twitter, Meerkat.
Het is social audio en dat auditieve maakt het toch vrij uniek tegenover andere socials: het is zeer direct, je hoort de personen, hun stem, hun intonatie, hun accent, etc. Anders dan op twitter gaat het om de personen zelf en niet hun social media team. En ook pedofielen kunnen er zich niet uitgeven als minderjarige.
Het doet me ook wat denken aan de Citizen Band (CB) waar mensen konden communiceren, in groepen, vanuit hun huiskamer.
De betere rooms zijn goede versies van talkradio of podcasts.

Het boeiende is dat het platform zo vers is en dat niemand weet welke kant het uit zal gaan, ook de stichters niet, die via wekelijkse townhall meetings op het platform communiceren met hun gebruikers

Desondanks vrees ik dat de sfeer snel gaat veranderen als er meer en andere gebruikers op Clubhouse komen.

Wat zijn jullie ervaringen?
 
Ongelimiteerd internet is zelden ongelimiteerd (95 reacties)
Gepost op 06 Feb 2021, 12:23 door Hozem
Artikel in de tijd

Ongelimiteerd internet is zelden ongelimiteerd

https://www.tijd.be/netto/budget/ongeli ... 82478.html
 
Signal messenger terug down (39 reacties)
Gepost op 15 Jan 2021, 17:32 door satsurfer
Screenshot_20210115-172140.jpg


secret of my succes :wink:
https://tweakers.net/nieuws/176812/signal-meldt-grote-stijging-aantal-downloads-op-android.html

https://www.google.com/amp/s/www.bleepingcomputer.com/news/software/signal-down-after-getting-flooded-with-new-users/amp/
 
Important policy changes for Google Account storage (2 reacties)
Gepost op 11 Dec 2020, 10:25 door AfAX
We are writing to let you know that we recently announced new storage policies for Google accounts using Gmail, Google Drive (including Google Docs, Sheets, Slides, Drawings, Forms and Jamboard files) and/or Google Photos that bring us in line with industry practices. Since you have previously used one or more of these products in your Google account storage, we wanted to tell you about the new policies well before they go into effect on 1 June 2021. Below is a summary of the new policies. Please reference our Help Centre article for a complete list of what's changing.
Summary of the new policies (effective 1 June 2021):

If you're inactive for two years (24 months) in Gmail, Drive or Photos, we may delete the content in the product(s) in which you're inactive. Google One members who are within their storage quota and in good-standing will not be impacted by this new inactive policy.
• If you exceed your storage limit for two years, we may delete your content across Gmail, Drive and Photos.
What this means for you:
• You won't be impacted by these changes unless you've been inactive or over your storage limit for two years. As this policy goes into effect 1 June 2021, the earliest it would be enforced is 1 June 2023.
• After 1 June 2021, if you are either inactive or over your storage limit, we will send you email reminders and notifications in advance and prior to deleting any content.
• Even if you are either inactive or over your storage limit for one or more of these services and content is deleted, you will still be able to sign in.

Note: The inactivity and over-quota storage policies will apply only to consumer users of Google services. Google Workspace, G Suite for Education and G Suite for Nonprofits policies are not changing at this time, and admins should look to the Admin Help Centre for storage policies related to their subscriptions.
Learn more about how to keep your account active

To learn more about how to remain active with these products, visit this Help Centre page.

The Inactive Account Manager can help you to manage specific content and notify a trusted contact if you stop using your Google account for a certain period of time (between 3–18 months). Note: The new two-year inactive policy will apply regardless of your Inactive Account Manager settings. You can learn more about these changes and ways to manage your or a loved one's account in our Help Centre.
Learn how to manage your storage

Learn more about the over-quota policy and what counts against storage quota.

You can use the free storage manager in the Google One app and on the web to see how you're using your Google account storage, and free up space across Gmail, Google Drive and Google Photos.
Thank you for using our services.
Your Google Team
 
Orange FR wil Orange Belgium volledig inlijven (1 reacties)
Gepost op 03 Dec 2020, 02:18 door satsurfer
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/orange-wil-orange-belgium-volledig-inlijven/10269354.html