SurfADSL / Econostream (VoIP)
Geplaatst: 05 dec 2005, 12:23
Is hier nog iemand klant van SurfADSL voor VoIP telefonie? Hou u dan vast want volgende 'vaststelling' is al zo straf als wat Scarlet tot nu vertoond heeft...
Vorige week een mail gestuurd naar Surfadsl om te vragen waarom ik geen facturen ontvang voor mijn VoIP abonnement. Ik krijg vrij snel antwoord dat ik mijn facturen nu (ie na de overname door Scarlet) rechtstreeks van Econostream zal krijgen.
Ik neem contact op - via email - met Econostream om te vragen waarom ik nog geen facturen ontvangen heb. Geen antwoord.
Na inmiddels drie dagen zonder telefoon te zitten, bel ik naar Econostream waar iemand me vertelt dat Econostream het voor bekeken houdt in Belgiƫ.
Euh, come again?
Idd, Surfadsl heeft nog geen enkele openstaande factuur aan Econostream betaald, dus sluit Econostream de signalen af en houdt het hier in Belgiƫ voor bekeken (bij gebrek aan succes verder?). Bij Econostream heeft men nooit adressen of namen van abonnees ontvangen, noch van Surfadsl, noch van Scarlet. Op de vraag of mijn telefoon tenminste in december nog zou werken, antwoordt men doodleuk 'dat dat waarschijnlijk niet het geval zal zijn'... Wat kan ik dan verder nog verwachten? 'Geen idee meneer'...
Conclusie: na 1,5 maand te wachten op een aansluiting, zit ik nu met een duur Scarlet ADSL abonnement en zonder telefoon. En geen haar op mijn hoofd die er aan twijfelt dat dit alles zonder gevolg blijft voor de bedrijven...
Apenland...
Vorige week een mail gestuurd naar Surfadsl om te vragen waarom ik geen facturen ontvang voor mijn VoIP abonnement. Ik krijg vrij snel antwoord dat ik mijn facturen nu (ie na de overname door Scarlet) rechtstreeks van Econostream zal krijgen.
Ik neem contact op - via email - met Econostream om te vragen waarom ik nog geen facturen ontvangen heb. Geen antwoord.
Na inmiddels drie dagen zonder telefoon te zitten, bel ik naar Econostream waar iemand me vertelt dat Econostream het voor bekeken houdt in Belgiƫ.
Euh, come again?
Idd, Surfadsl heeft nog geen enkele openstaande factuur aan Econostream betaald, dus sluit Econostream de signalen af en houdt het hier in Belgiƫ voor bekeken (bij gebrek aan succes verder?). Bij Econostream heeft men nooit adressen of namen van abonnees ontvangen, noch van Surfadsl, noch van Scarlet. Op de vraag of mijn telefoon tenminste in december nog zou werken, antwoordt men doodleuk 'dat dat waarschijnlijk niet het geval zal zijn'... Wat kan ik dan verder nog verwachten? 'Geen idee meneer'...
Conclusie: na 1,5 maand te wachten op een aansluiting, zit ik nu met een duur Scarlet ADSL abonnement en zonder telefoon. En geen haar op mijn hoofd die er aan twijfelt dat dit alles zonder gevolg blijft voor de bedrijven...
Apenland...