Pagina 1 van 1
Skynet mails
Geplaatst: 25 nov 2005, 15:05
door Teebee
Is er iets veranderd aan de POP servers ofzo, ik kan al een week geen mails meer downloaden met outlook express.
IK krijg steeds de melding van na 60seconden heeft pop server nog niet gereageerd...
Geplaatst: 25 nov 2005, 16:03
door Sub Zero
pop.skynet.be werkt hier perfect.
Geplaatst: 25 nov 2005, 16:11
door Blue-Sky
IK krijg steeds de melding van na 60seconden heeft pop server nog niet gereageerd...]
Heb je soms iets veranderd aan instellingen van Norton (Symantec) of andere beveiliging in IE?
Dat kan ook popup's tegenhouden.
Zo diende ik in één hokje het vinkje weg te nemen, zie bij reclame onderdrukking.
(op de url van anigraphics)
Dit om de speedtest op UB terug mogelijk te maken.
Geplaatst: 25 nov 2005, 16:45
door Teebee
Bij mijn weten heb ik niets veranderd aan NIS2005, of iets aan IE.
Maar NIS disablen hielp wel, nu haalde hij alle 25 mails binnen, inclusief de 2 sober.X mails

Geplaatst: 26 nov 2005, 10:51
door Blue-Sky
Teebee schreef:Bij mijn weten heb ik niets veranderd aan NIS2005, of iets aan IE.
@Teebee,
Met die 2 sober.X mails welke je kreeg, da 's een mop zeker ? LoL
Geplaatst: 26 nov 2005, 12:31
door Teebee
PM beantwoord.
ivm met een vraagje in je PM:
Kan dus ook een reden zijn dat je de popups niet ziet van Userbase pm's?
Ik krijg idd geen enkele Popup, en dit is ook zo op andere fora, of ik nu FF (99%) of IE (1%) gebruik, nergens krijg ik een popup.
error in Outlook Express:
Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19
Geplaatst: 26 nov 2005, 12:38
door brooklyn
geen enkel probleem hier
Geplaatst: 27 nov 2005, 13:34
door Kartouch
Teebee schreef:
error in Outlook Express:
Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19
Misschien moet je eens googlen op 0x800CCC19
Geplaatst: 27 nov 2005, 17:50
door Patje
Als u de foutmelding 0x800CCC19 Time out krijgt, is er waarschijnlijk een te groot, of corrupt e-mailbericht in uw mailbox op de server. U kunt dit gemakkelijk verwijderen met webmail .
Open met uw browser de pagina webmail
Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
U krijgt een overzicht te zien van alle berichten in uw mailbox, zonder dat deze berichten worden opgehaald.
Selecteert u het te grote bericht en kiest u vervolgens voor 'Verwijderen'
Sluit webmail af door te klikken op 'Afsluiten en afmelden'.
Een andere oorzaak die voor deze melding kan zorgen is een virusscanner van McAfee of Norton Internet Security. Schakel in dit geval het scannen van inkomende en uitgaande berichten uit in deze virusscanner.
Sluit Outlook of Outlook Express af
Start Norton AntiVirus
Klik op Opties. Als er een menu verschijnt wanneer u op Opties klikt, klikt u op Norton AntiVirus. Het dialoogvenster Norton AntiVirus-opties wordt weergegeven
Klik op E-mail in de sectie Internet
Schakel de selectievakjes Inkomende e-mail scannen en Uitgaande e-mail scannen uit
Klik op OK
Sluit Norton AntiVirus af
Bovenstaande oplossing staat ook op de supportsite van Microsoft. De foutmelding zou hiermee verholpen moeten zijn.
< a href=
http://support.microsoft.com/default.as ... %5D;813518" target=_blank >