Euphony Probleem
Geplaatst: 08 okt 2005, 09:39
Hallo allemaal,
Ik heb sinds ongeveer 2 weken een probleem met mijn Euphony-lijn. Het zit zo: Ik kom s'avonds thuis van school, start mijn computer op, en ga op internet. Na ongeveer een half uurtje valt de connectie weg. (Dan moet hij opnieuw initialiseren en zo). En na 2 minuten zit ik weer op het internet voor 10 minuten. Dit gaat zo gans de tijd door. Soms duurt het wat langer, soms wat korter.
Ik heb mijn Euphony-lijn nu al ongeveer 3 maanden, maar heb nog nooit dit probleem gehad. De bekabeling is nog altijd hetzelfde, enz...
Ik heb wel een nieuwe computer gekocht, maar op mijn oude computer valt de connectie ook weg.
Dit is zo'n beetje de bekabeling:
FAX-ingang (Ik werk via een faxlijn)
-
Splitter - Telefoonkabel naar modem (Topcom Webr@cer 851) - USB naar pc
-
FAXkabel
Weet iemand hier een antwoord op??
(PS: Ik heb al meerdere keren naar de technische dienst gebeld, maar elke keer (Zo'n 2 keer per dag) 'zijn de operators in gesprek')
Groetjes,
Bram
Ik heb sinds ongeveer 2 weken een probleem met mijn Euphony-lijn. Het zit zo: Ik kom s'avonds thuis van school, start mijn computer op, en ga op internet. Na ongeveer een half uurtje valt de connectie weg. (Dan moet hij opnieuw initialiseren en zo). En na 2 minuten zit ik weer op het internet voor 10 minuten. Dit gaat zo gans de tijd door. Soms duurt het wat langer, soms wat korter.
Ik heb mijn Euphony-lijn nu al ongeveer 3 maanden, maar heb nog nooit dit probleem gehad. De bekabeling is nog altijd hetzelfde, enz...
Ik heb wel een nieuwe computer gekocht, maar op mijn oude computer valt de connectie ook weg.
Dit is zo'n beetje de bekabeling:
FAX-ingang (Ik werk via een faxlijn)
-
Splitter - Telefoonkabel naar modem (Topcom Webr@cer 851) - USB naar pc
-
FAXkabel
Weet iemand hier een antwoord op??
(PS: Ik heb al meerdere keren naar de technische dienst gebeld, maar elke keer (Zo'n 2 keer per dag) 'zijn de operators in gesprek')
Groetjes,
Bram