Tevreden A2F klanten
Geplaatst: 11 maa 2005, 23:10
Wel,
Dit forum staat vol met slechte dingen, maar ik vraag me af of er ook mensen zijn die WEL tevreden zijn over hun connectie?
Ik persoonlijk ben grotendeels wel persoonlijk alleen pakken ze het soms een beetje (VEEL) te amateuristisch aan (ivm facturatie & klantenservice onderandere...) maar als ik zie dat mijn connectie 10/12 maanden zonder enig probleem gaat, en dan er opeens een paar probleempjes zijn, neem ik die er graag bij.
Ook de limiet vind ik een groot pluspunt omdat het in verhouding met andere providers heel goedkoop is. Van de lagproblems waar veel mensen spreken heb ik dus ook amper last van, er zijn natuurlijk wel van die dagen dat de ping even omhoog schiet maar dat heb ik ook al bij telenet gehad, en ik ken ook skynet-users die dit ook wel eens aan de hand hebben.
Hierbij wil ik dus zeggen dat ik A2F een goede provider vind, alleen vind ik dat hun klantenservice & mentaliteit VAAK veel te wensen overlaat.
Ik zou dus willen zeggen: betaal je facturen (als het mogelijk is en ze geen fouten maken met de data...wat ook wel eens kan gebeuren) heel goed optijd zodat ze daar al geen problemen van kunnen gaan maken; en voor de rest, als er geen problemen zijn is het (voor mij persoonlijk) een zalige provider.
Iemand die hier iets aan wil toevoegen? (waarschijnlijk komen nu alle negatieve argumenten weer naar boven...maar die heb ik amper meegemaakt dus daarom praat ik er zelf niet over)
Dit forum staat vol met slechte dingen, maar ik vraag me af of er ook mensen zijn die WEL tevreden zijn over hun connectie?
Ik persoonlijk ben grotendeels wel persoonlijk alleen pakken ze het soms een beetje (VEEL) te amateuristisch aan (ivm facturatie & klantenservice onderandere...) maar als ik zie dat mijn connectie 10/12 maanden zonder enig probleem gaat, en dan er opeens een paar probleempjes zijn, neem ik die er graag bij.
Ook de limiet vind ik een groot pluspunt omdat het in verhouding met andere providers heel goedkoop is. Van de lagproblems waar veel mensen spreken heb ik dus ook amper last van, er zijn natuurlijk wel van die dagen dat de ping even omhoog schiet maar dat heb ik ook al bij telenet gehad, en ik ken ook skynet-users die dit ook wel eens aan de hand hebben.
Hierbij wil ik dus zeggen dat ik A2F een goede provider vind, alleen vind ik dat hun klantenservice & mentaliteit VAAK veel te wensen overlaat.
Ik zou dus willen zeggen: betaal je facturen (als het mogelijk is en ze geen fouten maken met de data...wat ook wel eens kan gebeuren) heel goed optijd zodat ze daar al geen problemen van kunnen gaan maken; en voor de rest, als er geen problemen zijn is het (voor mij persoonlijk) een zalige provider.
Iemand die hier iets aan wil toevoegen? (waarschijnlijk komen nu alle negatieve argumenten weer naar boven...maar die heb ik amper meegemaakt dus daarom praat ik er zelf niet over)