Splitt bil naar tempo: iemand ervaring?
Geplaatst: 06 nov 2025, 16:18
Beste,
Mijn oude werkgever (die ik heb verlaten) heeft mijn telefoonnummer omgezet naar een tempo kaart van Orange.
Zo kan ik mijn nummer behouden en het eventueel weg porteren (volgende week start ik bij nieuwe werkgever en die gaat portatie de eerste werkdag starten).
Ik kon niet bellen toen dat overgezet was wegens niet geïdentificeerd, dit heb ik intussen opgelost (eID inlezen via website en SIM kaart nummer ingeven) en ik kan bellen/sms'en en heb data.
De MyOrange app werkt nietmeer ("oeps, er is iets fout gegaan" melding steeds).
Ik heb nog nooit herladen, geen geld op de Tempo rekening gezet > hoe komt het dan dat ik nog kan bellen/sms'en/data heb?
Zou het kunnen dat abo van vorige werkgever nog even doorloopt?
Ik ben bang dat ik nu niet herladen heb, dat ik binnenkort een vrij grote factuur ga krijgen via splitt bill.
Antwoord klantendienst Orange: "wij weten het ook niet hoe dit kan, maar profiteer ervan zo lang het kan hé." > schoon antwoord
Iemand ervaring mee?
Tnx.
Mijn oude werkgever (die ik heb verlaten) heeft mijn telefoonnummer omgezet naar een tempo kaart van Orange.
Zo kan ik mijn nummer behouden en het eventueel weg porteren (volgende week start ik bij nieuwe werkgever en die gaat portatie de eerste werkdag starten).
Ik kon niet bellen toen dat overgezet was wegens niet geïdentificeerd, dit heb ik intussen opgelost (eID inlezen via website en SIM kaart nummer ingeven) en ik kan bellen/sms'en en heb data.
De MyOrange app werkt nietmeer ("oeps, er is iets fout gegaan" melding steeds).
Ik heb nog nooit herladen, geen geld op de Tempo rekening gezet > hoe komt het dan dat ik nog kan bellen/sms'en/data heb?
Zou het kunnen dat abo van vorige werkgever nog even doorloopt?
Ik ben bang dat ik nu niet herladen heb, dat ik binnenkort een vrij grote factuur ga krijgen via splitt bill.
Antwoord klantendienst Orange: "wij weten het ook niet hoe dit kan, maar profiteer ervan zo lang het kan hé." > schoon antwoord
Iemand ervaring mee?
Tnx.