Hardnekkig Telenet Probleem
Geplaatst: 29 okt 2025, 18:10
Beste,
Sinds mogelijks een maand of drie heb ik enorm last van random disconnects en hoge latentie. Dit zowel via kabel (3 verschillende geprobeerd) als Wi-Fi.
Ik laat het al lang aanslepen omdat ik niet heel veel games speel, waar je het écht merkt.
Ik heb ondertussen Telenet meerdere malen gecontacteerd en een technieker over de vloer gekregen maar ze hebben blijkbaar geen idee wat er aan de hand is, en ik kreeg te horen dat indien het doorverwezen moet worden naar het Fluvius team dat het misschien wel 2 tot 3 maand kon duren eer het opgelost wordt. Geen goede reclame, als u het mij vraagt.
Ik heb de technieker de resultaten van PingPlotter en winMTR laten zien en hij heeft dan buiten iets vervangen (geen idee wat), verder ben ik zelf ook de laatste nieuwe Telenet modem gaan halen in de winkel. Dit alles zonder gewenst resultaat.
Ik ben niet heel geleerd in dit gebied maar ik zou denken dat het probleem dus enkel buitenshuis kan liggen of de verbinding tot de straat?
Maandag sturen ze pas een tweede technieker, en blijkbaar wordt een probleem pas na drie techniekers doorverwezen hogerop.
Wat is er hier aan de hand?
Screenshots in bijlage.
Sinds mogelijks een maand of drie heb ik enorm last van random disconnects en hoge latentie. Dit zowel via kabel (3 verschillende geprobeerd) als Wi-Fi.
Ik laat het al lang aanslepen omdat ik niet heel veel games speel, waar je het écht merkt.
Ik heb ondertussen Telenet meerdere malen gecontacteerd en een technieker over de vloer gekregen maar ze hebben blijkbaar geen idee wat er aan de hand is, en ik kreeg te horen dat indien het doorverwezen moet worden naar het Fluvius team dat het misschien wel 2 tot 3 maand kon duren eer het opgelost wordt. Geen goede reclame, als u het mij vraagt.
Ik heb de technieker de resultaten van PingPlotter en winMTR laten zien en hij heeft dan buiten iets vervangen (geen idee wat), verder ben ik zelf ook de laatste nieuwe Telenet modem gaan halen in de winkel. Dit alles zonder gewenst resultaat.
Ik ben niet heel geleerd in dit gebied maar ik zou denken dat het probleem dus enkel buitenshuis kan liggen of de verbinding tot de straat?
Maandag sturen ze pas een tweede technieker, en blijkbaar wordt een probleem pas na drie techniekers doorverwezen hogerop.
Wat is er hier aan de hand?
Screenshots in bijlage.