Pagina 1 van 1

slechte ontvangst op het werk

Geplaatst: 02 sep 2025, 18:34
door Coop
Ik niet alleen, al mijn collega’s die gebruikmaken van het Mobistar-netwerk ervaren hetzelfde.
Sinds enkele weken moeten we buiten gaan staan voor ontvangst, terwijl we vroeger gewoon in de fabriek bereik hadden.

Ik heb mijn provider (Yoin) al gecontacteerd, maar volgens hen is alles in orde.
Is er een manier om dit te melden aan Proximus?

Re: slechte ontvangst op het werk

Geplaatst: 02 sep 2025, 18:37
door Data technicus
Mss zijn er werken in de buurt.

Orange werken kaart: https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... werkwerken

Proximus werken kaart: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_mobi ... ellen.html

Re: slechte ontvangst op het werk

Geplaatst: 03 sep 2025, 11:39
door blaatpraat
Niets veranderd in de fabriek (isolatie, verplaatsing van constructies, ...)?
Is er een DAS aanwezig, die mogelijks niet meer werkt?

Re: slechte ontvangst op het werk

Geplaatst: 03 sep 2025, 11:43
door charlez
uitschakeling 3G door providers?

Re: slechte ontvangst op het werk

Geplaatst: 03 sep 2025, 12:28
door Joe de Mannen
Euh, wat moet Proximus doen als jullie last hebben op het mobistar netwerk ?
J.

Re: slechte ontvangst op het werk

Geplaatst: 03 sep 2025, 13:40
door nerph
@Joe de Mannen ik denk dat hij wilt zeggen dat zowel hij (op Proximus netwerk) als zijn collegas (op Mobistar Netwerk) last hebben van slecht ontvangst.