Pagina 1 van 1
Hey klantenzone
Geplaatst: 26 jul 2025, 16:02
door buthead
Het lijkt erop dat hey hun klantenzone plat ligt.
Wou factuur gsm betalen maar “something went wrong” error zowel in app als web.
Wel in NL even.
VPN naar BE gaf zelfde.
Iemand zelfde issue?
Gelukkig wel overschrijving papier bij de rekening altijd worst case kan zo
Re: Hey klantenzone
Geplaatst: 26 jul 2025, 16:11
door cyberbug
Dit ligt al sinds gisteren plat. (gewoon in BE)
- inloggen via It'sme -> fout geen account gevonden. -> nieuw account aanmaken -> fout geen account voor dit nummer of all een bestaand account.
- via sms -> nummer niet herkend...
- via email gelijkaardige problematiek
zowel in a app als op de site.
Edit: nog een kleine toevoeging.
ook gemerkt dat de naam van de begunstigde (niet de alias) nu Orange moet zijn en het niet meer werkt als dit Hey Telecom is.
Dit komt omdat Fortis (en mogelijks ook andere banken) sinds deze maand de verplichting hebben ingevoerd dat de naam van de begunstigde overeenkomt met de officiële naam van de rekeninghouder.
Re: Hey klantenzone
Geplaatst: 26 jul 2025, 16:16
door nerph
Misschien een beetje off-topic maar het is toch redelijk belachelijk hoe den helft van de tijd iets of wat niet werkt bij Hey telecom. Tellers, nu gans de klantenzone, en laten we niet beginnen over hoe vaak iets anders van informatie staat op de frans paginas tegenover de nederlandse, of zelfs gewoon frans tekst op de nederlandse paginas.
Ik vind het gewoon heel amateuristisch overkomen.
Re: Hey klantenzone
Geplaatst: 26 jul 2025, 16:19
door VossyGamer
Vind het echt jammer dat die Waalse/Franse streken er bij Orange BE nog steeds niet uit zijn, inderdaad. Het komt amateuristisch over.
Re: Hey klantenzone
Geplaatst: 26 jul 2025, 16:22
door cyberbug
Ik heb de indruk dat de medewerkers van Hey zelf wel gemotiveerd zijn en zeker hun best doen. (dit zijn veelal franstalige medewerkers die roeien met de riemen die ze hebben)
Maar dat Orange achterliggend zelf niet te veel resources en moeite steekt in Hey. Omdat ze liever hebben dat je een duurder product bij hen afneemt.
Re: Hey klantenzone
Geplaatst: 26 jul 2025, 17:34
door streulma
Re: Hey klantenzone
Geplaatst: 26 jul 2025, 18:55
door Flippi
Je verbruik kun je ook opvragen door de string #5580# te bellen (inclusief #).
Ik ga me nu niet speciaal een account aanmaken om dit te posten op het community forum van Hey!, maar misschien dat iemand met een account daar dit wel kan doen.
Re: Hey klantenzone
Geplaatst: 26 jul 2025, 19:27
door troep
Ik heb 4 dagen geprobeerd in contact te komen met hun niemand kon of wou me niet helpen . Ik heb mijn abbo direct opgezegd 1goede raad ver wegblijven van HEY.
Re: Hey klantenzone
Geplaatst: 26 jul 2025, 20:35
door streulma
Ik ben teruggekomen voor internet aan 34 Euro.
Heb mijn easy switch nummer opgeschreven.
Want had die nodig voor klantenzone aan te maken, wat wel gelukt was voorbije week.
En mijn facturen betaal ik per overschrijving.
Dus zie voor mij zonder ingelogd te zijn geen issue.
Re: Hey klantenzone
Geplaatst: 26 jul 2025, 21:40
door buthead
Is beetje jammer want als het allemaal werkt opzich geen probleem allemaal maar ze slagen de bal wel mis.
Bij de andere low kost operatoren idem.
Worst case als er problemen optreden gelukkig vdsl2 nog een optie via EDPnet of Scarlet
Re: Hey klantenzone
Geplaatst: 27 jul 2025, 00:06
door glda19
Klantenservice is een ramp chat daar die ik geen moeite meer 99% geen antwoord.
Laatste 2x gebeld en direct geholpen
Toegevoegd na 5 minuten 56 seconden:
Klantenservice is een ramp chat daar die ik geen moeite meer 99% geen antwoord.
Laatste 2x gebeld en direct geholpen
Ben anderes super content zou een jaar moet wachten op mijn extra 20 gb maar kreeg die in 1x
En mag 40 gb gebruiken in fans Europa wat met hun andere formules niet zo is.
En dit voor 10€ zelf digi kan daar niet aan