Pagina 1 van 1
Mobiel verbruik
Geplaatst: 27 jun 2025, 18:01
door teleboy
Zijn hier nog klanten die geen weergave meer hebben van het mobiele verbruik in de Telenet app?
Zowel het verbruik van het mobiele nummer als datakaart wordt niet meer weergegeven. Vast internet is de enige weergave momenteel.
Dit is al enkele dagen het geval, volgens Telenet ben ik niet de enige???
Tip die Telenet mij gaf is om via het mobiel verbruik elke datasessie op te tellen, wat mij zeer omslachtig lijkt.
Als Telenet het probleem kent, is dit zo moeilijk om op te lossen dan?
Re: Mobiel verbruik
Geplaatst: 27 jun 2025, 19:41
door streulma
Inderdaad, was me ook nog niet echt opgevallen omdat ik over een onbeperkt verbruik beschik.
Re: Mobiel verbruik
Geplaatst: 27 jun 2025, 20:56
door Data technicus
Juist gekeken en hier staat het er wel nog in
Re: Mobiel verbruik
Geplaatst: 28 jun 2025, 10:19
door thmj
Mijne Realme geeft elke week automatisch hoeveel data verbruikt.
Nu met Pinksteren waren er werken voor de app van Base en Telenet.
De gsm is dan maar leuk naar internet via sat overgeschakeld. (op zee)
Gelukkig staat extra heel laag.
Base wil het eenmalig terugbetalen.
Telenet voor madam is nog wachten.
Re: Mobiel verbruik
Geplaatst: 29 jun 2025, 11:19
door bigMODDER
Mijn mobiel internet verbruik is bij Telenet te zien in de MyTelenet app ... Heb wel onbeperkt mobiel internet maar staat ook bij hoeveel ik al verbruikt heb.
Re: Mobiel verbruik
Geplaatst: 01 jul 2025, 16:37
door teleboy
Een algemeen probleem volgens hun klantendienst.
Ook meldingen er rond werken niet en zijn niet te wijzigen.
Ik vraag mij af wat indien je over de limiet gaat, wordt dit aangerekend?
Moet een grandioos probleem zijn aangezien het al een week en half niet werkt.
Re: Mobiel verbruik
Geplaatst: 03 jul 2025, 17:48
door streulma
Lijkt bij ons opgelost te zijn.
Telenet heeft bij ons ook de foutmelding: We kunnen je modem niet bereiken. Weggehaald.
Gebruikte minuten en data staan er terug op.
Ik had het nagevraagd op Twitter, en ze meldden dat sommige klanten problemen hadden na een update van de app.
Re: Mobiel verbruik
Geplaatst: 04 jul 2025, 10:42
door Jap
Ook problemen met de meter voor vast internet - al mijn verbruik wordt als piekverbruik gerekend, met 0 verbruik in de daluren. Zou ook een gekend probleem zijn...zucht.
Re: Mobiel verbruik
Geplaatst: 04 jul 2025, 11:09
door bollegijs
Hier ook geen verbruik meter bij mobiel internet.
En toen ik netwerknaam en pass wijzigde van de wifi wou de router het niet wijzigen maar in de app werd de wijziging wel weergegeven met resultaat dat ik router niet meer kon aanpassen of verbruik bekijken. Klantendienst mij 30 minuten aan de praat houden met alsof het mijn fout is en router restarten blabla. Uiteindelijk wou ie toch een technische support ticketje aanmaken.
Technische support belt: "Mijnheer, ziet u nu je aanpassingen op je wifi signaal?" Ik zeg "Ja, bedankt". Zegt ie "Gekend probleem bij nieuwe routers, de sync is problematisch". 30 seconden telefoontje.