Pagina 1 van 1
wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 09:26
door troep
Gisteren heel de middag voor hulp met hun chatbox proberen te comuniceren, 5keer in de wacht gezet geen enkele reactie gekregen.Ik ga vanmiddag nog een laatste poging wagen .Is er soms een telefoonnummer beschikbaar .Zelden zo'n klantonvriedelijk bedrijf meegemaakt. Bedankt
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 09:45
door ivob
De 5000 nummers met je phone met Orange simkaart.
0800 95 95 5 als Orange klant met een phone zonder Orange simkaart.
5000/0800 95955 voor non business klant.
5995 of 0800 95 96 2 als business klant.
Als Orange klant word je via deze nummers niets aangerekend voor deze communicatie.
Je moet er niet veel meer van verwachten dan bij zowat iedere hedendaagse helpdesk, m.a.w. gewoon geluk hebben bij een persoon terecht te komen die zijn job kent en er voor gaat.
Het heeft me enkele weken geleden een bezoek aan een Orangeshop en aantal uur en een viertal telefonische pogingen gekost om mijn telefoonnummer (als businessklant) te laten overzetten van een oude naar nieuwe simkaart.
De laatste (doorverwezen) in de rij had daar maar een vijftal minuten voor nodig. De voorgangers hoorden het blijkbaar in Keulen donderen.

Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 09:46
door TheCeet
0800 95 95 5
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 16:53
door troep
Ik heb naar het nummer gebeld dat hier gegeven werd een heel onvriendelijke persoon stuurde mij onmiddellijk door naar de chatbox. Ik zit weer lang
naar mijn scherm te turenI.Ik heb hier genoeg van en zal onmiddellijk mijn ambo's opzeggen.En ik zal met plezier een paar euro's meer betalen voor een betere service. Bedankt
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 17:48
door x0f
Ik vrees dat je voor een paar euro meer, elders geen betere service zal vinden...
Het is heel veel betalen bij Telenet of Proximus voor ietwat service of weinig betalen en uw plan trekken bij problemen.
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 18:20
door dean3009
Ben je klant bij Orange of bij hey?
Indien Orange, toevallig geen Orange-winkel in de buurt? Ik ben daar altijd al vriendelijk geholpen geweest, maar ik snap dat dat eigenlijk wat overbodig zou moeten zijn als je gewoon kan bellen.
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 18:27
door gvo7
Ik gebruik altijd dit nummer 080085519
Dat is de telefonische klantendienst van Hey (achterliggend kom.je gewoon bij Orange uit).
Dit stond in het begin van DIGI op.hun website maar dat hebben ze samen met het aanbod aan 5 euro weggehaald van de site.
Ik heb ooit met customer care van Orange/Hey gebeld na een zeer negatieve review voor hun op trustpilot. Toen had ik de dame in kwestie ook laten weten dat ik best begrijp dat je een chat-only service wilt aanbieden als lowbudget oplossing, maar dan moet je wel zorgen dat:
1 de tool werkt
2 je binnen een schappelijke tijd reactie krijgt
3 je tenminste via mail kunt verder communiceren als de webpage in timeout gaat na 5u wachten
Zoniet kan je beter de chat functie ook afschaffen.
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 18:46
door x0f
Orange vergeten idd
Daar krijg je gelijkaardige service als bij Telenet en Proximus.
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 19:00
door ivob
TS zijn serviceprobleem ging toch over de helpdesk van Orange?
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 19:04
door x0f
Ik dacht dat het over DIGI ging

Stond deze topic gisteren niet in het DIGI forum? Enfin een paar posts voor niets dus
Vroeger klant geweest bij Orange en daar altijd goed geholpen geweest.
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 19:29
door ivob
TS zegt zelf niet waar het over gaat.
Gezien hij of zij zijn bericht post in het Orange topic gaf ik hem de nummers van de Orange helpdesk.
Vervolgens stelt hij naar deze nummers gebeld te hebben.
Wanneer hij geen Orange klant is dan is het logisch dat men hem doorverwijst naar de chatbox van x.
Overigens ook nog nooit onbeleefd te woord gestaan bij Orange noch doorverwezen naar een chatbox.
Wel eens doorverwezen naar het kastje van de muur maar door zelf kalm en beleefd te blijven word je uiteindelijk wel geholpen. Voor 61 cent/maand ga ik ook geen snelservice noch voorkeursbehandeling verwachten.

Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 20:03
door gvo7
ivob schreef: 1 maand geleden
TS zijn serviceprobleem ging toch over de helpdesk van Orange?
Ik ging er vanuit dat enkel Hey met een chatfunctie werkt. Wist niet dat Orange dat ook al deed.
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 20:11
door ivob
Ah ok, daar was ik niet van op de hoogte.
Nogal wiedes dat ze je bij Orange als Heyklant dan doorverwijzen naar de chatbox van Hey.
Re: wortel schieten
Geplaatst: 20 jun 2025, 21:11
door proximusboyke
ik vraag het altijd via messenger, als je geluk hebt na paar uur anders soms paar dagen, maar heb al altijd antwoord gekregen.
zelfs afgelopen zondag nog, was wel verbaasd dat ze op een zondag mij antwoorden en dan belden.