Oppassen bij downgraden van one abonnement
Geplaatst: 27 apr 2025, 19:06
20 januari , 1 van mn 4 one for 4 overgezet naar base.
1 telefoon minder op one , dan denk je tn zet dat naar one for 3 , zeker als overgezet nummer ook weg is bij mn abonnement.
Doch tn blijft maar 182 euro rekeningen, 2 weken geleden toch maar even gebeld.
Schuld dat het niet naar one for 3 is gezet ligt bij de klant, die had het moeten aangeven(smartswitch???).
Teveel betaalde wilden ze niet terugbetalen, het was geen fout van hen , wel wilden ze mn 3 nummers op one for 3 zetten.....
Dan maar ombudsdienst ingeschakeld , reactie tn ... uit coulance daar we al heel lang klant zijn gaan we de klant die 76 euro toch terugbetalen.
Klant moet dus meldden een nummer overgezet is zelfs al zien ze dat er een nummer weg is.
Volgende maand maar proximus laten komen , uit coulance voor tn....
Toch raar zoveel klantenverloop is bij tn....
1 telefoon minder op one , dan denk je tn zet dat naar one for 3 , zeker als overgezet nummer ook weg is bij mn abonnement.
Doch tn blijft maar 182 euro rekeningen, 2 weken geleden toch maar even gebeld.
Schuld dat het niet naar one for 3 is gezet ligt bij de klant, die had het moeten aangeven(smartswitch???).
Teveel betaalde wilden ze niet terugbetalen, het was geen fout van hen , wel wilden ze mn 3 nummers op one for 3 zetten.....
Dan maar ombudsdienst ingeschakeld , reactie tn ... uit coulance daar we al heel lang klant zijn gaan we de klant die 76 euro toch terugbetalen.
Klant moet dus meldden een nummer overgezet is zelfs al zien ze dat er een nummer weg is.
Volgende maand maar proximus laten komen , uit coulance voor tn....
Toch raar zoveel klantenverloop is bij tn....