En wat als je die toegang niet geeft?Area57 schreef: 1 maand geleden Dat die app toegang moet krijgen tot ondere andere microfoon en camera van de smartphone is dat geen privacy risico?
Boem?
En wat als je die toegang niet geeft?Area57 schreef: 1 maand geleden Dat die app toegang moet krijgen tot ondere andere microfoon en camera van de smartphone is dat geen privacy risico?
Geen idee waar je op doelt, maar de apps die ik gebruik vragen enkel wat ze nodig hebben
Wat is 't volgende...We zien nu bijvoorbeeld dat deelfietsen of -auto's enkel via een app gehuurd kunnen worden. Dat kan niet en we gaan hier verder een punt van blijven maken.
Ik vind dit niet kunnen. Ik wil Facebook vrij door het leven kunnen gaan, Mensen die er bewust voor kiezen om zonder Facebook te leven, moeten van dezelfde voordelen kunnen genieten als andere mensenWe hebben alvast de Facebookgroep 'SmartphoneFree' opgericht om gelijkgestemden te verenigen en problemen aan te kaarten."
waarom zou je een app moeten hebben om een fiets of auto te huren ?cadsite schreef: 2 weken geledenWat is 't volgende...We zien nu bijvoorbeeld dat deelfietsen of -auto's enkel via een app gehuurd kunnen worden. Dat kan niet en we gaan hier verder een punt van blijven maken.
Verschillende deelinitiatieven worden gesubsidieerd door lokale overheden, of regionale overheden hebben er participaties in. Blue-bike is zelfs volledig in handen van De Lijn.cadsite schreef: 2 weken geleden Begin er niet aan hé...
Deelvervoer huren is huren van een privé firma. Die mensen bieden aan, aan de voor hen meest voordelige methode.
Kosten efficiënt werken, weet je wel? Een auto huren is geen mensenrecht hé.
Uiteraard zijn er oplossingen, zoals het gebruik van de MOBIB-kaart, ooit gepromoot als 'de integrale toepassing voor al je mobiliteitsoplossingen'.Splitter schreef: 2 weken geleden waarom zou je een app moeten hebben om een fiets of auto te huren ?
net zoals je (in theorie) nog kan parkeren door aan de automaat te betalen (ik zeg in theorie, dus als die werkt en je hem kan vinden enzo),
zou dat evengoed voor deelfietsen & auto's moeten mogelijk zijn (en voor de bpost lockers, bijvoorbeeld)
Splitter schreef: 2 weken geleden (en ja, dat is -momenteel- nog wat "overdreven", als in we zijn onderweg maar nog net niet daar- maar als iedereen elk klein stapje slikt, en tegenstand weglacht, dan is die muur sneller gebouwd dan dat je denken zou)
of zorg gewoon voor spreiding ipv allemaal op elkaars kont in brussel te willen zitten omdat ze daar wat meer reclame aan de muur kunnen hangen voor de voorbijkomende vliegtuigjesDizzy schreef: 2 weken geleden De oplossing voor alle mobiliteitsproblemen is dan ook eenvoudig, gebruik paard en kar of ga te voet![]()
Je kan ook gewoon een smartphone alleen voor dit gebruiken en hem daarna weer uitzetten en in een kast leggen. Dan zal er niet veel data op staan als dat het probleem is. De reader van je bank ligt ook in een la waarschijnlijk.ivob schreef: 2 weken geleden
De "oplossing" is ook redelijk eenvoudig => bewust geen smartphone (en neem er de vermeende nadelen met de glimlach bij).
Dat betwijfel ik.Dizzy schreef: 2 weken geleden De oplossing voor alle mobiliteitsproblemen is dan ook eenvoudig, gebruik paard en kar of ga te voet![]()
die kaartlezer van de bank krijg ik wel gratis van de bank, ik vermoed niet dat klasse je een gratis smartphone gaat geven voor hun appjemarzman schreef: 2 weken geleden Je kan ook gewoon een smartphone alleen voor dit gebruiken en hem daarna weer uitzetten en in een kast leggen. Dan zal er niet veel data op staan als dat het probleem is. De reader van je bank ligt ook in een la waarschijnlijk.
de kans dat een paard in het gat van een ander paard zal rijden, is daarentegen wel kleiner, veronderstel ikivob schreef: 2 weken geleden Ik vermoed dat paard en kar niet minder plaats innemen dan een ander voertuig en ze er doorgaans langer over doen om eenzelfde afstand te overbruggen. Je gaat er de mobiliteitsproblemen dus niet mee oplossen.