facturatieperiode
-
- Plus Member
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 17:43
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 27 keer
Heb je al eens gezien hoe de RTT het deed in het begin? Later Belgacom en nu Proximus?philippe_d schreef: 2 maanden geleden Wow, what a mess![]()
Als iedereen nu voor 1-2€ een klacht indient, die ze een voor een manueel moeten gaan behandelen, dan zullen ze nog een extra 100 medewerkers nodig hebben ...
Jammer zo'n valse start ...
Of Telenet die verleden jaar fakturen uitstuurde van enorme bedragen?
Waarom is Digi dan een valse start? De anderen zijn al meer dan 30 jaar bezig en kunnen het nog niet.
Om te zwijgen over Mobistar en Orange. Ik vind persoonlijk dat ze het netjes doen en ook alles goed afhandelen, ook al gaan er een paar zaken niet meteen goed.
Hun klantendienst is moeilijk bereikbaar, maar ze lossen het dan wel meteen goed op en nemen alle tijd.
Vergeleken met de anderen doen ze het veel beter in mijn opninie

Orange was gister nog bij De Vrederechters, waar ze een immigrant aanklaagden voor een contract dat NIET getekend was, de man aanvaarde het bedrag te betalen want hij wou geen problemen. Het rare is dat de rechter niet doorhad dat de man er niets van begreep en het ZONDER HANDTEKENING aanvaarde in het voordeel van Orange.
Moet niet gekker worden bij dat bedrijf en justitie

Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 4 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 11 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als ik mijn eigen contract nalees dan start de periode van het contract op de activatie van de mobiele service.
Nu zie ik in MyDIGI een melding van update terms&conditions
Nu zie ik in MyDIGI een melding van update terms&conditions
Onder 6.2 staat volgendeWe’ve updated our billing terms and made changes to Article 4, Article 6.2 of the General Terms, and Article 3.7 of the Specific Terms. Read the full details here: https://www.digi-belgium.be/en/general- ... conditions
Geen idee waarom ze deze er aan toegevoegd hebben? Qua levering SIM + overdracht ben je toch al snel een dag of 4-5 kwijt.6.2. Invoicing and Terms of Payment
The billing for Services provided by DIGI is established as follows:
for Internet Services, Fixed Telephony, and Television related to Fiber, billing starts on the Service Installation Date;
for the Mobile Service, billing starts on the order date plus one day;
for the Television Service linked to Mobile, billing starts when the TV account is created in the MyDIGI space.
-
- Elite Poster
- Berichten: 968
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 25 keer
1 dag is wat weinig. De bpost verdeelt al een aantal jaar nog maar om de paar dagen de post.
Ze moeten het natuurlijk op een bepaald moment laten in gaan. Als je wacht tot activatiemoment heb je van die sjarel die een abonnement afsluiten en nooit activeren. Doet me wat denken aan mensen die stoppen met betalen of domiciliëring stopzetten en er vanuit dat zo daardoor hun abonnement hebben opgezegd.
Ze moeten het natuurlijk op een bepaald moment laten in gaan. Als je wacht tot activatiemoment heb je van die sjarel die een abonnement afsluiten en nooit activeren. Doet me wat denken aan mensen die stoppen met betalen of domiciliëring stopzetten en er vanuit dat zo daardoor hun abonnement hebben opgezegd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5044
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 12:54
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 86 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Puntje 5.4..
5.4. Beperking - Opschorting van de Dienst - Opzegging door DIGI
Indien de Klant intekent op een of meerdere Diensten waarvoor een Installatie nodig is en niet binnen de 30 dagen na intekening overgaat tot deze Installatie, of als hij de simkaart of e-SIM die verbonden is met de Dienst mobiele telefonie niet binnen de 30 dagen na ontvangst activeert, zal het Contract met DIGI automatisch worden opgezegd.
Ik zie niet langer een reden nu om uren in de wacht te hangen om een factuur te betwisten wanneer ik nooit een SIM heb ontvangen.
5.4. Beperking - Opschorting van de Dienst - Opzegging door DIGI
Indien de Klant intekent op een of meerdere Diensten waarvoor een Installatie nodig is en niet binnen de 30 dagen na intekening overgaat tot deze Installatie, of als hij de simkaart of e-SIM die verbonden is met de Dienst mobiele telefonie niet binnen de 30 dagen na ontvangst activeert, zal het Contract met DIGI automatisch worden opgezegd.
Ik zie niet langer een reden nu om uren in de wacht te hangen om een factuur te betwisten wanneer ik nooit een SIM heb ontvangen.
je répète.. Jean a de longues moustaches
-
- Official
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 3 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 21 keer
Bedankt voor jullie geduld.
Enkele zaken zijn al aangehaald.
Je hebt recht op een commerciële compensatie wanneer de levering van jouw simkaart bijvoorbeeld meer dan 10 dagen heeft geduurd of je nummeroverdracht langer dan 3 dagen heeft geduurd.
Je hebt recht op een legale compensatie wanneer jouw nummeroverdracht langer dan 24 uur heeft ingenomen of je door technische problemen langer dan 8 uur onbereikbaar bent geweest.
Je hebt recht op een creditnota wanneer je jouw contract met DIGI reeds hebt opgezegd, er onjuiste roamingkosten zijn aangerekend of onjuiste verbruiksdata zijn gefactureerd.
In elk van deze drie gevallen, of in andere situaties, wil ik jullie vragen om contact op te nemen met het DIGI Care Team via het e-mailadres [email protected] of telefonisch tijdens de daluren. Zoals aangegeven staan we iedere dag van de week van 8:00 tot 22:00 voor jullie klaar. Alle vragen en verzoeken met betrekking tot facturering worden met prioriteit behandeld. Er is bovendien een team van specialisten toegewezen die alle verzoeken zal beoordelen.
Ik heb jullie opmerking over de aangerekende kosten voor de authenticatie van iMessage en FaceTime doorgegeven aan onze technische afdeling en om verduidelijking gevraagd.
We danken jullie voor jullie begrip.
Groeten,
Noah van DIGI
Enkele zaken zijn al aangehaald.
Je hebt recht op een commerciële compensatie wanneer de levering van jouw simkaart bijvoorbeeld meer dan 10 dagen heeft geduurd of je nummeroverdracht langer dan 3 dagen heeft geduurd.
Je hebt recht op een legale compensatie wanneer jouw nummeroverdracht langer dan 24 uur heeft ingenomen of je door technische problemen langer dan 8 uur onbereikbaar bent geweest.
Je hebt recht op een creditnota wanneer je jouw contract met DIGI reeds hebt opgezegd, er onjuiste roamingkosten zijn aangerekend of onjuiste verbruiksdata zijn gefactureerd.
In elk van deze drie gevallen, of in andere situaties, wil ik jullie vragen om contact op te nemen met het DIGI Care Team via het e-mailadres [email protected] of telefonisch tijdens de daluren. Zoals aangegeven staan we iedere dag van de week van 8:00 tot 22:00 voor jullie klaar. Alle vragen en verzoeken met betrekking tot facturering worden met prioriteit behandeld. Er is bovendien een team van specialisten toegewezen die alle verzoeken zal beoordelen.
Ik heb jullie opmerking over de aangerekende kosten voor de authenticatie van iMessage en FaceTime doorgegeven aan onze technische afdeling en om verduidelijking gevraagd.
We danken jullie voor jullie begrip.
Groeten,
Noah van DIGI
-
- Elite Poster
- Berichten: 5044
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 12:54
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 86 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Bedankt Noah ik heb net een mail met al m'n gegevens naar het door U gegeven mailadres verstuurd.
Ook met het verzoek om niet alleen de factuur te schrappen maar verder ook m'n inlog en alle bijhorende persoonlijke gegevens.
je répète.. Jean a de longues moustaches
-
- Member
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 05 nov 2009, 15:56
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 1 keer
Net hun factuur betaald, 11.94€
Stond vanaf 14/2 in mijn mailbox maar vandaag pas pc opgestart.
Is van december (stukje en tot eind februari.
Stond vanaf 14/2 in mijn mailbox maar vandaag pas pc opgestart.
Is van december (stukje en tot eind februari.
;Mvg Ed.
Provider:EDPNET fiber
Modem/Router:Fritz!Box 7460
Tv:Tvv Mut@nt HD 51 Astra 1,2en 3
Gsm Digi & MV
Provider:EDPNET fiber
Modem/Router:Fritz!Box 7460
Tv:Tvv Mut@nt HD 51 Astra 1,2en 3
Gsm Digi & MV
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 05 feb 2021, 15:59
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ze gaan de sms’en voor imessage en facetime blijven aanrekenen.
“Onze prijs van 7 cent per bericht is inderdaad voordelig, vooral wanneer je het vergelijkt met andere providers die dit vaak al in hun abonnement meenemen. Bovendien blijven onze prijzen nog steeds lager dan die van veel andere providers.”
“Onze prijs van 7 cent per bericht is inderdaad voordelig, vooral wanneer je het vergelijkt met andere providers die dit vaak al in hun abonnement meenemen. Bovendien blijven onze prijzen nog steeds lager dan die van veel andere providers.”
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 09:18
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Nja oke, 0,07€ per bericht is ook geen drama, zelfs als je gsm 14 verstuurt door activatie problemen. Als je het wil vermijden kan je ook iMessage en FaceTime uitschakelen.
Ik vraag mij af hoeveel zo'n sms bij Yoin kost, want het is 0,07€ buiten België maar binnen de EU, en 0,70€ buiten de EU. De servers liggen in Groot-Bittannië wat in principe buiten de EU is.
Ik vraag mij af hoeveel zo'n sms bij Yoin kost, want het is 0,07€ buiten België maar binnen de EU, en 0,70€ buiten de EU. De servers liggen in Groot-Bittannië wat in principe buiten de EU is.
-
- Pro Member
- Berichten: 447
- Lid geworden op: 05 sep 2019, 12:15
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 36 keer
Zou ook wel peak entitlement zijn om te eisen dat anderen moeten meebetalen voor kosten die het resultaat zijn van het feit dat je te diep zit in een ecosysteem met extreme lock-in, i.c. dat van Apple. Als je daar over wil zeuren, zeur dan bij Apple. 't Is niet omdat iedereen weet dat die toch niet luisteren naar jou gezeur, dat een mobiele operator zijn prijsformules moet aanpassen omdat Apple een manier van werken heeft die duurder is dan nodig.
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 4 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 11 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Anderzijds krijg je wel de melding net voor activatie imessage dat operatoren hier kosten voor kunnen aanrekenen. (Zo was het toch bij mijn iphone 6 die ik van 2014 tot 2021 in gebruik had, geen idee of dat tegenwoordig anders zou zijn?)
-
- Member
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 aug 2011, 15:27
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 10 keer
Nog iemand bij wie de betaling via domiciliëring nog niet is uitgevoerd?
Volgens de factuur ging de betaling vorige week gebeuren.
Digi staat ook nog niet tussen mijn actieve domiciliëringen.
Volgens de factuur ging de betaling vorige week gebeuren.
Digi staat ook nog niet tussen mijn actieve domiciliëringen.
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 3 keer
Net telefonisch contact opgenomen betreffende de domiciliering en volgens Digi werkt domiciliering NIET en kan je via een QR code de rekening zelf betalen.
Ik heb hierover een mail verstuurd en zal hun antwoord hier posten
Ik heb hierover een mail verstuurd en zal hun antwoord hier posten
-
- Moderator
- Berichten: 18337
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 09:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 912 keer
- Bedankt: 3523 keer
- Recent bedankt: 17 keer
Domicilëringen zijn een groot risico voor een bank.
Bij SEPA domicilieringen kunnen klanten zomaar hun betalingen van de laatste 8 weken terugvorderen. De klant krijgt zijn geld terug, en de bank recupereert het bedrag van de bank van de leverancier.
Als een bedrijf in financiële moeilijkheden zit (of failliet dreigt te gaan), is dit dus een risico voor de bank, die ze niet altijd willen nemen?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 10:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
- Bedankt: 112 keer
Ik heb ook gekozen voor domiciliëring... ik ga niet manueel betalen als ze domiciliëring aanvaard hebben als betaalmethode. Dat ze hun boeltje eerst maar op order krijgen... zal het maar goed in 't oog houden!b1llyturf schreef: 2 maanden geleden Net telefonisch contact opgenomen betreffende de domiciliering en volgens Digi werkt domiciliering NIET en kan je via een QR code de rekening zelf betalen.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 2 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Op MyDIGI staat er Not Paid en bijgevolg dus ook geen betaling aan DIGI te vinden in mijn uittreksels. Bij mij ook geen domiciliëring te vinden.noblemo schreef: 2 maanden geleden Nog iemand bij wie de betaling via domiciliëring nog niet is uitgevoerd?
Volgens de factuur ging de betaling vorige week gebeuren.
Digi staat ook nog niet tussen mijn actieve domiciliëringen.
Geduld is een schone deugd.
-
- Plus Member
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 17:43
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 27 keer
Idem hier, het zou 21/02 aangeboden worden, staat op de faktuur. Ze zullen het wel innen.
Ik wou betalen maar de de QR-code staat in Groen-Wit....mijn GSM kan die niet scannen en dus betalen niet mogelijk.
Ga dit echt niet met de hand doen....wie verzint een QR-code met zulke slechte contrast?
Wacht wel op de volgende stap...simpel zat.
Ik wou betalen maar de de QR-code staat in Groen-Wit....mijn GSM kan die niet scannen en dus betalen niet mogelijk.
Ga dit echt niet met de hand doen....wie verzint een QR-code met zulke slechte contrast?

Wacht wel op de volgende stap...simpel zat.
Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 14:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
- Bedankt: 545 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Kopieer de QRcode in een image editor, zet zw/w en verhoog indien nodig contrast, simpel zat.Joop schreef: 2 maanden geleden Ga dit echt niet met de hand doen....wie verzint een QR-code met zulke slechte contrast?

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 07 maa 2015, 14:29
- Locatie: Rivierenland
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 15 keer
Dan mogen ze mij daar wel een mail over sturen. Bij mijn andere domicilieringen ga ik er ook niet achter zitten. Ik kijk uiteraard wel mijn rekeninguittreksels na om te zien of de bedragen en de frequentie kloppen.b1llyturf schreef: 2 maanden geleden Net telefonisch contact opgenomen betreffende de domiciliering en volgens Digi werkt domiciliering NIET en kan je via een QR code de rekening zelf betalen.
-
- Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 25 dec 2021, 18:49
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 10 keer
Kan men mij iets maken wanneer ik nu eens NIETS onderneem mbt het niet werken van domiciliëring? Dat is net het punt van domiciliëring, niets moeten ondernemen om te betalen.
Dat ze hun effort steken in het fixen van hun probleem ipv mij misschien ooit aanmaningen te sturen.
Dat ze hun effort steken in het fixen van hun probleem ipv mij misschien ooit aanmaningen te sturen.
-
- Moderator
- Berichten: 18337
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 09:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 912 keer
- Bedankt: 3523 keer
- Recent bedankt: 17 keer
Zolang je geen bericht/mail krijgt dat domiciliëringen (nog) niet werken, kunnen ze jou geen aanmaningen sturen ...
Dus rustig afwachten, zou ik zeggen (bij manueel betalen riskeer je dan een dubbele betaling)...
Maar jouw schuld blijft ...
Wellicht zit het geblokkeerd bij de bank van DIGI?
Dus rustig afwachten, zou ik zeggen (bij manueel betalen riskeer je dan een dubbele betaling)...
Maar jouw schuld blijft ...
Wellicht zit het geblokkeerd bij de bank van DIGI?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 30 jan 2011, 18:31
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 17 keer
Ofwel heeft DIGI nog geen overeenkomst met een bank om domiciliëring te verwerken ofwel heeft DIGI de integratie nog niet geïmplementeerd. Ik heb vroeger nog aan een implementatie gewerkt en 3rd level support gedaan van SEPA Direct Debit betalingen voor een KMO. Kwam erop neer dat je een XML bestand met betaal instructies aanmaakt, upload naar de bank via Isabel (or dergelijke) en deze laat tekenen. Geen rocket science, maar het moet wel tegoei zijn. Als ik het mij goed herinner was de snelste uitvoeringsdatum vroeger 3 werkdagen, en is daarna verlaagd naar 1 werkdag. In ieder geval, geen weken.
-
- Plus Member
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 17:43
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik heb die met een zw-printer geprint, werkte nog altijd niet.
Dan maar met de hand overgemaakt want de domiciliëring was nog niet in orde.
Niks bijzonder, hebben we bij EDPnet ook 6 maanden lang moeten doen

Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
-
- Member
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:51
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 11 keer
De QR-code leidt naar https://www.digi-belgium.be/nl/factuur via qrcodes.pro/3pzRyt en bevat geen betaalgegevens enkel uitleg over de zaken die je vindt op de factuur.
Ik heb een mail gestuurd over de niet uitvoering van de domiciliëring en dit is het antwoord dat ik gekregen heb:
Ik heb een mail gestuurd over de niet uitvoering van de domiciliëring en dit is het antwoord dat ik gekregen heb:
Helpdesk spreekt over VOLGENDE maand dus ik heb deze maand, (een stuk van) december en januari manueel overgeschreven.Beste klant,
We willen u informeren dat er een domiciliering is ingesteld voor de betaling van uw factuur volgende maand. Dit zorgt ervoor dat uw betaling automatisch wordt geïncasseerd.
Mocht u vragen hebben, staan wij uiteraard voor u klaar om u verder te helpen.
Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXX
Digi Care
-
- Elite Poster
- Berichten: 1474
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
Bende sukkelaars.
Vandaag weer een mail van DIGI.
Eerste reminder
Je factuur is vervallen op 28/02/2025.
Tenzij we ons vergissen, toont je account een openstaand bedrag van € 1.94
Probleem is dat ik GEEN klant ben bij DIGI.
Vandaag weer een mail van DIGI.
Eerste reminder
Je factuur is vervallen op 28/02/2025.
Tenzij we ons vergissen, toont je account een openstaand bedrag van € 1.94
Probleem is dat ik GEEN klant ben bij DIGI.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5044
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 12:54
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 86 keer
- Recent bedankt: 2 keer
@karine heb die aanmaning ook gekregen.
4 dagen geleden kreeg ik een antwoord op m'n mail van weken geleden.
Hartelijk dank voor uw e-mail. Het spijt ons dat u ervoor heeft gekozen om ons te verlaten. Wij hebben een ticket aangemaakt bij onze facturatiedienst om zowel uw factuur als uw abonnement te annuleren. Zodra dit is verwerkt, ontvangt u een sms met verdere informatie en een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Mohamed
4 dagen geleden kreeg ik een antwoord op m'n mail van weken geleden.
Hartelijk dank voor uw e-mail. Het spijt ons dat u ervoor heeft gekozen om ons te verlaten. Wij hebben een ticket aangemaakt bij onze facturatiedienst om zowel uw factuur als uw abonnement te annuleren. Zodra dit is verwerkt, ontvangt u een sms met verdere informatie en een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Mohamed
je répète.. Jean a de longues moustaches
-
- Elite Poster
- Berichten: 1474
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
23/12/2024
Geachte klant,
Het spijt ons te horen dat u ervoor heeft gekozen om uw abonnement bij DIGI stop te zetten. We vinden het jammer dat u onze diensten verlaat, maar hopen dat we in de toekomst opnieuw de kans krijgen om u van dienst te zijn.
Mocht u op enig moment besluiten terug te keren, staan we uiteraard voor u klaar om u te helpen met een nieuw abonnement.
Als u nog verdere vragen heeft of als we u op een andere manier kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Atkhana
DIGI
Ik heb wel een sim kaart ontvangen maar deze NOOIT geactiveerd.
1 a 2 weken geleden gebeld en er werd mij meegedeeld dat men dit ging doorgeven aan de facturatiedienst.
Blijkbaar dus niets doorgegeven.
Geachte klant,
Het spijt ons te horen dat u ervoor heeft gekozen om uw abonnement bij DIGI stop te zetten. We vinden het jammer dat u onze diensten verlaat, maar hopen dat we in de toekomst opnieuw de kans krijgen om u van dienst te zijn.
Mocht u op enig moment besluiten terug te keren, staan we uiteraard voor u klaar om u te helpen met een nieuw abonnement.
Als u nog verdere vragen heeft of als we u op een andere manier kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Atkhana
DIGI
Ik heb wel een sim kaart ontvangen maar deze NOOIT geactiveerd.
1 a 2 weken geleden gebeld en er werd mij meegedeeld dat men dit ging doorgeven aan de facturatiedienst.
Blijkbaar dus niets doorgegeven.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1474
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
Ik heb het abonnement al geannuleerd vooraleer ik de simkaart heb ontvangen. Opzeggen kan sowieso altijd binnen de 7 dagen na aanvraag.
Net nog eens telefonisch contact gehad met DIGI en haar collega had blijkbaar twee weken geleden een ticket gestart om mijn dossier op te lossen maar dit was nog niet gelezen door de facturatiedienst.
Net nog eens telefonisch contact gehad met DIGI en haar collega had blijkbaar twee weken geleden een ticket gestart om mijn dossier op te lossen maar dit was nog niet gelezen door de facturatiedienst.
-
- Plus Member
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 17:43
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 27 keer
Je bent wel een ABBO aangegaan, dat je hem niet geactiveerd hebt doet er niet toe.karine schreef: 2 maanden geleden 23/12/2024
Geachte klant,
Het spijt ons te horen dat u ervoor heeft gekozen om uw abonnement bij DIGI stop te zetten. We vinden het jammer dat u onze diensten verlaat, maar hopen dat we in de toekomst opnieuw de kans krijgen om u van dienst te zijn.
Mocht u op enig moment besluiten terug te keren, staan we uiteraard voor u klaar om u te helpen met een nieuw abonnement.
Als u nog verdere vragen heeft of als we u op een andere manier kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Atkhana
DIGI
Ik heb wel een sim kaart ontvangen maar deze NOOIT geactiveerd.
1 a 2 weken geleden gebeld en er werd mij meegedeeld dat men dit ging doorgeven aan de facturatiedienst.
Blijkbaar dus niets doorgegeven.
Ze hebben kosten gemaakt en daar moet je voor betalen.
Door deze niet te betalen ga je jezelf nog in een dure grap begeven, want je kan niet iets aangaan en dan meteen opzeggen zonder kosten.
Ja je kan opzeggen binnen 7 dagen, dat klopt, maar de kosten die ze maken mogen ze aanrekenen, je abbo is dan wel ongedaan.
Ze hebben wel kosten gemaakt van opsturen. Gezien het JOUW aanvraag is, mogen ze die aanrekenen, en dat is denk ik gebeurd.
Ik zou lekker weigeren die 2 euro te betalen, als ze het doordrukken kan die rekening voor het gerecht zomaar 200 euro worden aan gerechtskosten en als je pech hebt nog 1200 euro voor een advocaat. Is je dat allemaal waard? Want voor het gerecht ga je dit verliezen.
Ze rekenen je portkosten voor een sim die je ontvangen hebt.....dit ga je verliezen voor de rechter

Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 09:18
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Ja eerlijk gezegd is het gewoon de moeite niet waard.
Ik had een rekening van €7,47 gekregen, voor december en januari, terwijl ik al vertrokken was eind december via de 14 dagen herroepingsrecht. Ik had een mail gestuurd hiervoor, antwoord gekregen dat ze het gingen nakijken, maar gisteren besloot ik gewoon mijn rekening te betalen. Als ik iets ooit terugkrijg (ik betwijfel het enorm) zal het mooi meegenomen zijn, maar voor die paar euros is het echt de eventuele problemen niet waard.
Ik had een rekening van €7,47 gekregen, voor december en januari, terwijl ik al vertrokken was eind december via de 14 dagen herroepingsrecht. Ik had een mail gestuurd hiervoor, antwoord gekregen dat ze het gingen nakijken, maar gisteren besloot ik gewoon mijn rekening te betalen. Als ik iets ooit terugkrijg (ik betwijfel het enorm) zal het mooi meegenomen zijn, maar voor die paar euros is het echt de eventuele problemen niet waard.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1474
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
Ik heb geen probleem om die €1,94 te betalen als ik wist dat het daarmee is afgelopen en er geen facturen meer volgen.
Volgens hen gaan ze dit factuur annuleren maar ik denk niet dat ze daar bekwaam voor zijn.
Volgens hen gaan ze dit factuur annuleren maar ik denk niet dat ze daar bekwaam voor zijn.
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 22 apr 2021, 15:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 8 keer
Waar staat dat die 1,94 euro portkosten zijn?Joop schreef: 2 maanden geleden Je bent wel een ABBO aangegaan, dat je hem niet geactiveerd hebt doet er niet toe.
Ze hebben kosten gemaakt en daar moet je voor betalen.
Door deze niet te betalen ga je jezelf nog in een dure grap begeven, want je kan niet iets aangaan en dan meteen opzeggen zonder kosten.
Ja je kan opzeggen binnen 7 dagen, dat klopt, maar de kosten die ze maken mogen ze aanrekenen, je abbo is dan wel ongedaan.
Ze hebben wel kosten gemaakt van opsturen. Gezien het JOUW aanvraag is, mogen ze die aanrekenen, en dat is denk ik gebeurd.
Ik zou lekker weigeren die 2 euro te betalen, als ze het doordrukken kan die rekening voor het gerecht zomaar 200 euro worden aan gerechtskosten en als je pech hebt nog 1200 euro voor een advocaat. Is je dat allemaal waard? Want voor het gerecht ga je dit verliezen.
Ze rekenen je portkosten voor een sim die je ontvangen hebt.....dit ga je verliezen voor de rechter![]()
DIGI heeft geen enkele diensten geleverd en er was geen enkel mobiel verbruik aangezien de simkaart niet geactiveerd was. Verzending van de SIM kaart is gratis.
Op het moment van de bestelling waren er Algemene Voorwaarden van kracht waarbij het contract pas van start ging bij activatie van de dienst. Welke wettelijke basis heeft Digi dan om geld te eisen? Dat snap ik niet goed.