Ik heb inmiddels voor het minste gezever die €1,94 betaald. Mijn buurman is gerechtsdeurwaarder en die zegt ook dat dit het risico niet waard is. Als DiGI die zaken door een incassobureau laat afhandelen(wat vaak automatisch gaat) heb je een hoop last.
Inmiddels al enkele maanden zeer blij met Hey Telecom. Nu heb ik zelfs thuis en op meerdere plaatsen al 5G en een betere 4G verbinding dan bij Proximus en dat voor €5/maand.
facturatieperiode
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
Hartelijk dank voor uw e-mail. Onze excuses voor het vertraagde antwoord. Op dit moment ontvangen wij een groot aantal verzoeken en doen wij ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren.
Uw factuur is geannuleerd en hoeft niet meer betaald te worden.
Met vriendelijke groet,
Mohamed
Digi
Uw factuur is geannuleerd en hoeft niet meer betaald te worden.
Met vriendelijke groet,
Mohamed
Digi
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 11 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Mij hadden ze te veel aangerekend bij de eerste factuur. (Al vanaf order ipv vanaf activatie).
Zonet een creditnota hiervoor ontvangen. Ik had voor dit teveel aangerekend bedrag niet geklaagd.
Lijkt erop.dat ze bij digi het wel fair willen spelen en hun fouten ook aan het rechtzetten zijn.
Zonet een creditnota hiervoor ontvangen. Ik had voor dit teveel aangerekend bedrag niet geklaagd.
Lijkt erop.dat ze bij digi het wel fair willen spelen en hun fouten ook aan het rechtzetten zijn.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 408 keer
- Bedankt: 793 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Een domiciliëring "werkt" kan 2 zaken betekenen
- het geld is afgehouden
- de mandaatreferentie is aangemaakt langs debtor-kant
Voor beide is het antwoord (voor mij) "nee".
Een aangezien de creditor een afhouding een hele tijd op voorhand moet aankondigen, is het zeker dat de afhouding de komende dagen nog niet gaat gebeuren
https://www.numeral.io/blog/sepa-direct-debit-core-b2b

- het geld is afgehouden
- de mandaatreferentie is aangemaakt langs debtor-kant
Voor beide is het antwoord (voor mij) "nee".
Een aangezien de creditor een afhouding een hele tijd op voorhand moet aankondigen, is het zeker dat de afhouding de komende dagen nog niet gaat gebeuren

https://www.numeral.io/blog/sepa-direct-debit-core-b2b

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 178 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik betaal ook via domiciliëring, factuur van februari is nog altijd niet betaald.
Ik heb ook nog geen herinnering gekregen.
Dataroaming (buiten EU) wordt -tot hiertoe- niet aangerekend.
Ik heb al eens gebeld om te informeren, dame aan de lijn zei toen dat ik niet hoefde manueel te betalen, de domiciliëring zou eventjes op zich laten wachten.
Dataroaming hadden ze niet goed op orde, dus het kon zijn dat dat zou uitdraaien op 'een cadeautje'.
Persoonlijk vermoed ik dat het nog wel zal volgen.
Het komt allemaal zeer amateuristisch over.
Ik heb ook nog geen herinnering gekregen.
Dataroaming (buiten EU) wordt -tot hiertoe- niet aangerekend.
Ik heb al eens gebeld om te informeren, dame aan de lijn zei toen dat ik niet hoefde manueel te betalen, de domiciliëring zou eventjes op zich laten wachten.
Dataroaming hadden ze niet goed op orde, dus het kon zijn dat dat zou uitdraaien op 'een cadeautje'.
Persoonlijk vermoed ik dat het nog wel zal volgen.
Het komt allemaal zeer amateuristisch over.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
Een nieuwe kredietnota is nu beschikbaar via MyDigi en als bijlage van deze e-mail.
Deze kredietnota vergoedt een totaalbedrag van €1.94 in jouw voordeel.
Het bedrag wordt automatisch in mindering gebracht op je volgende factuur.
Het onterechte betaalde factuur hebben ze toch netjes terugbetaald.
Deze kredietnota vergoedt een totaalbedrag van €1.94 in jouw voordeel.
Het bedrag wordt automatisch in mindering gebracht op je volgende factuur.
Het onterechte betaalde factuur hebben ze toch netjes terugbetaald.
-
- Official
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 21 keer
Correct!
Voor klanten die gebruikmaken van automatische domiciliering, wordt het bedrag van de vorige factuur waarschijnlijk op donderdag van hun bankrekening afgeschreven (dit kan variëren afhankelijk van de bank).
De betaling voor de factuur van maart wordt volgende week afgeschreven.
Bedankt voor jullie geduld.
Voor klanten die gebruikmaken van automatische domiciliering, wordt het bedrag van de vorige factuur waarschijnlijk op donderdag van hun bankrekening afgeschreven (dit kan variëren afhankelijk van de bank).
De betaling voor de factuur van maart wordt volgende week afgeschreven.
Bedankt voor jullie geduld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
- Bedankt: 112 keer
Wat ik wel niet begrijp is dat ik op mijn nieuwe factuur 8(!) buitenlandse sms zie. Nu hebben wij 2 x een iPhone geactiveerd met deze kaart. Ik zit er niets mee in om te betalen voor de activatie sms. Maar om deze 8 keer te moeten betalen vind ik er precies ook wat over?
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 41 keer
ik heb ook nog geen mail ontvangen met factuur, maar ik kan ze wel reeds raadplegen in het web-portaal.
De mail zal nog wel volgen. Was bij de eerste factuur idem, als ik het me goed herinner.
De mail zal nog wel volgen. Was bij de eerste factuur idem, als ik het me goed herinner.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 27 keer
Wel ik heb dus nu domiciliering gekregen, op beide rekeningen, maar ik had die al betaald. Dus maar even gebeld, want deze werkte het wel. Ze hebben me beloofd de teveel betaalde bedragen terug te betalen dan wel af te trekken van de nog komende rekeningen. Ik vind het best.
En ja facturen staan nog steeds als onbetaald in MyDigi, zijn nog wat problemen met de software, niet aantrekken was me gezegd. Daar werken ze aan.
Ze sluiten je niet af en ze kunnen nu wel via domicilie afrekenen....kinderziektes denk ik dan. De persoon aan de telefoon was heel vriendelijk en ging alles doorgeven.
En ja facturen staan nog steeds als onbetaald in MyDigi, zijn nog wat problemen met de software, niet aantrekken was me gezegd. Daar werken ze aan.
Ze sluiten je niet af en ze kunnen nu wel via domicilie afrekenen....kinderziektes denk ik dan. De persoon aan de telefoon was heel vriendelijk en ging alles doorgeven.
Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet