Zijn er hier nog mensen met een vast nummer bij OVH waarbij het niet lukt om naar een 0451 nummer te bellen?
Ik krijg de error code 484 Address Incomplete.
Van DIGI naar OVH lukt wel. Alhoewel als ik bel en afleg zonder op te nemen, blijft het een stuk of 4 keer verder rinkelen op mijn vaste lijn.
OVH vast >> DIGI mobiel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 505 keer
- Recent bedankt: 1 keer
kan zijn dat OVH 0451 prefix nog niet heeft toegevoegd in hun netwerk.
je kan eens specifiek proberen om 32451xxx te bellen, maar ik veronderstel dat dat hetzelfde probleem zal geven.
best even ticketje openen naar ovh met de vraag of ze de routering voor 0451 naar DIGI reeds in orde hebben gebracht of niet.
je kan eens specifiek proberen om 32451xxx te bellen, maar ik veronderstel dat dat hetzelfde probleem zal geven.
best even ticketje openen naar ovh met de vraag of ze de routering voor 0451 naar DIGI reeds in orde hebben gebracht of niet.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 16 keer
Was ik van plan, maar wou eerst hier eens horen om te zien of het niet enkel bij voorkwam.
Ticket is bij deze aangemaakt. Ik merk nu trouwens ook op dat bij Sewan ook nog niet op punt staat.
Ticket is bij deze aangemaakt. Ik merk nu trouwens ook op dat bij Sewan ook nog niet op punt staat.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 101 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Heb hier ook een lopend ticket. Echter is m'n oud nummer intussen geporteerd en heb ik dus dat tijdelijke 0451 nr. niet meer.
Naar m'n geporteerde nr. kan ik wel bellen vanaf een OVH vaste lijn.
Kan iemand mij z'n Digi 0451 nr. (zonder portering van oud nr.) doorsturen via pm waarop OVH mag testen in geval nodig?
Naar m'n geporteerde nr. kan ik wel bellen vanaf een OVH vaste lijn.
Kan iemand mij z'n Digi 0451 nr. (zonder portering van oud nr.) doorsturen via pm waarop OVH mag testen in geval nodig?