Pagina 1 van 1
MyDIGI
Geplaatst: 26 dec 2024, 19:33
door Steven_09
Is er iemand die zijn nummer naar DIGI heeft overgedragen en op "MyDIGI" iets kan instellen of opvolgen? Hier een week geleden nummer overgedragen, sindsdien op zich geen problemen ondervonden, maar op MyDIGI kan ik niks vinden of aanpassen. Volgens de FAQ zou ik daar bvb. budgetcontrole moeten kunnen instellen, of het verbruik moeten kunnen opvolgen. Maar ik zie bij 'producten' enkel mijn eigen gsm-nummer staan, maar ik kan er niet op klikken. Sinds een dag of twee staat ook het simkaart nummer nu onder mijn telefoonnummer, maar PUK code kan ik dan bvb. weer niet zien, hoewel dit volgens de FAQ zou moeten kunnen.
Op zich geen probleem, dat zal nog wel in orde komen, denk ik. Maar ik vroeg me gewoon af of er mensen zijn bij wie dit wel werkt.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 26 dec 2024, 19:55
door Willempie077
Hier ook het zelfde zie mijn telefoonnummer en simkaart nummer staan maar op klikken voor meer info van verbruik of .... is niet mogelijk op dit ogenblik.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 26 dec 2024, 20:04
door Rke
Nope. Niks op terug te vinden, behalve persoonlijke gegevens, contracten, gsm nummer en simkaartnummer.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 13 jan 2025, 09:39
door TOA
Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op MyDigi omdat de beveiligingscode nooit aankomt in mijn emailbox. Nog anderen hetzelfde probleem?
En ja ik heb al mijn spam/junk folder nagekeken..
Re: MyDIGI
Geplaatst: 13 jan 2025, 09:55
door Avenger 2.0
Hier inderdaad hetzelfde probleem, de beveiligingscode komt niet aan. Vraag me ook af waarom dat eigenlijk moet, is toch niet dat iemand anders uw factuur zal betalen

Edit: Werkt blijkbaar terug nu.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 13 jan 2025, 10:31
door Esabresu
Ik heb hetzelfde voor al enkele dagen. Zinvol om eens proberen te bellen met de support? Heeft geen goede indruk...
Re: MyDIGI
Geplaatst: 13 jan 2025, 11:33
door Bart Bever
Avenger 2.0 schreef: 13 jan 2025, 09:55
Hier inderdaad hetzelfde probleem, de beveiligingscode komt niet aan. Vraag me ook af waarom dat eigenlijk moet, is toch niet dat iemand anders uw factuur zal betalen

Edit: Werkt blijkbaar terug nu.
Idem hier... alleen dat het nog steeds niet lukt. Beveiligingscode komt niet aan
Re: MyDIGI
Geplaatst: 13 jan 2025, 13:30
door conexio
Zonet nog succesvol kunnen inloggen. Ik gebruik wel een @unief.be adres dat via outlook werkt. Misschien dat bv. gmail deze mails als spam ziet?
Ik heb zaterdag een abonnement aangevraagd en daar is automatisch een contract voor opgemaakt. Vandaag zie ik dat er een nieuw contract is gemaakt. Voornaamste verschil is dat ik volgens dat nieuwe contract plots een zakelijke klant ben die facturen per overschijving (en niet via domiciliëring) betaald.
We zullen bij de eerste factuur wel zien wat het wordt, de wijze van betaling kan ik voorlopig nergens wijzigen.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 01 feb 2025, 00:18
door Esabresu
Bij mij werkt de 2fa email ook intussen terug sinds een week.
1 ding vreemd: ik ben al klant sinds midden december, maar tot heden toe nog geen facturen ontvangen, noch via mail, noch in mydigi...
In theorie tof, maar ik zou niet graag ineens een deurwaarder aan de bel krijgen wegens onbetaalde facturen...
Zijn er nog onder jullie die na meer dan 1 maand nog steeds geen facturen ontvangen hebben?
In "overzicht facturen" in MyDigi staan er ook geen, dus het ligt niet aan de emails deze keer...
Re: MyDIGI
Geplaatst: 01 feb 2025, 06:57
door Goztow
Hier ook nog niks betaald.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 01 feb 2025, 07:00
door Avenger 2.0
Ja ge zou denken dat ze toch nood hebben aan een cashflow. Niet iedereen zal ook blij zijn als we ineens facturen voor 3 of 4 maand tegelijk moeten betalen.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 01 feb 2025, 08:22
door KKS
Facturatie zal gebeuren op 5 februari.
Voor januari (pro rata), en voor december (indien van toepassing en ook pro rata).
Bron: antwoord van digi op trustpilot
Re: MyDIGI
Geplaatst: 06 feb 2025, 17:04
door fryelectro
ondertussen zou dit eerder medio februari worden (bron: medewerker van DIGI die me dit telefonisch meldde - grote update van myDIGI op komst)
Re: MyDIGI
Geplaatst: 20 mei 2025, 08:38
door Steven_09
Gisteren logde ik nog eens in op MyDigi en zag ik toevallig dat je nu per factuur ook een detail kan downloaden (met alle gebelde nummers, verstuurde sms'en, enz.). Dit kan ook voor facturen uit het verleden, waar initieel enkel de samenvatting van beschikbaar was.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 21 mei 2025, 14:12
door DIGI Belgium
Dag Steven,
Dat klopt! Je kunt nu de details van je factuur bekijken via MyDIGI.
We blijven continu werken aan het uitbreiden van de functionaliteiten van MyDIGI en het verbeteren van onze diensten en service.
Bedankt voor jullie vertrouwen!
Met vriendelijke groet,
Noah van DIGI
Re: MyDIGI
Geplaatst: 22 mei 2025, 10:44
door heist_175
DIGI Belgium schreef: 5 maanden geleden
het verbeteren van onze diensten en service
Misschien overwegen om iets te doen aan de problemen met roaming?
Re: MyDIGI
Geplaatst: 23 jul 2025, 15:19
door Steven_09
Enkele dagen geleden nog eens ingelogd op MyDigi: de website lijkt de grootste update gekregen te hebben sinds de start ervan. Mooi overzicht van verbruik, SIM instellingen en gegevens, enz.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 23 jul 2025, 16:31
door Goztow
Ja, ik vind hem nu ook wel overzichtelijk en duidelijk.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 23 jul 2025, 18:07
door devilkin
Kan iemand mss eens wat screenshots posten? (zonder leesbare data natuurlijk)
Re: MyDIGI
Geplaatst: 23 jul 2025, 18:13
door VossyGamer
@devilkin
Toegevoegd na 1 minuut 25 seconden:
Vraag me af wanneer ik een limiet buiten bundel zou kunnen instellen (niet echt nodig vanwege zeer goede (internationale) buitenbundel-tarieven), alsook via de website een nieuwe (e)SIM aanvragen. Tenslotte graag nog een app.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 23 jul 2025, 18:16
door SPRN
Zal dan geleidelijk aan uitgerold worden, want bij mij is het MyDIGI-platform nog altijd even karig, met onderaan de vermelding: ”Keep an eye on this page, more cool updates coming.“
Re: MyDIGI
Geplaatst: 14 aug 2025, 09:15
door Fredo2020
Ik begrijp het dashboard niet (zie hieronder): heb ik 0,0 data verbruikt van een bundel van 3,39GB (??) of heb ik 3,39GB verbruikt van een bundel van 5GB? En de volgende update van dashboard gebeurt op 31/8 (binnen ruim twee weken), hoe kan je zo verbruik monitoren??

Re: MyDIGI
Geplaatst: 14 aug 2025, 09:37
door rmag
Is dat een nieuw abonnement ?
Die 3.39 is pro-rata. Normaal staat daar 5 GB. Bij een abonnement dat start op 10/08 staat daar 3.39
Verbruik is 0GB van 3.39
Re: MyDIGI
Geplaatst: 14 aug 2025, 17:00
door Fredo2020
Klopt, nieuw abonnement dus idd zal pro rata zijn... Maar dus geen dagelijkse update van verbruik of tegoed?
Re: MyDIGI
Geplaatst: 14 aug 2025, 17:46
door Nexive
Die 3,39GB is inderdaad pro rata bij een nieuw abbonement. Volgende maand is de volledige 5 GB beschikbaar.
Verbruik opvolgen is 'realtime'.
Dat jouw verbruik wordt geupdated op 31/08/25 wilt zeggen dat je tellers worden gereset. Is altijd op het einde van de maand bij Digi.
Re: MyDIGI
Geplaatst: 15 aug 2025, 11:02
door Fredo2020
Okay, duidelijk, maar vandaag 3de dag gebruik van de SIM kaart en geen update van real-time verbruik...

Re: MyDIGI
Geplaatst: 19 aug 2025, 19:00
door Joop
Ik heb die ook besteld, als Router backup internet lijn voor als de stroom hier weer eens uitvalt en VDSL plat gaat. Dan kan die kaart het overnemen (tijdelijk).
Stroomuitval is voor mij geen probleem, ik heb UPS'sen en een stroomgroep, maar de straat valt uit en dus ook de VDSL-straatkast.