Orange-merk hey! verlaagt prijzen na aankondiging DIGI
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 110 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Smishing poging?
Edit: zie nu op nieuwe pagina pas jouw laatste bericht.
Navraag doen bij Hey, die kunnen zien vanwaar die 15 cent vandaan komt
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.5_5
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

ISP:

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Volgens mij de oorzaak gevonden.TheCeet schreef: 3 maanden geleden Smishing poging?
Gisteren werd er met de wagen geparkeerd via "4444", volgens mij rekenen zijn telkens 15 cent voor die sms aan en zit dat dus niet inbegrepen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 110 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Ja klopt, zie
https://4411.be/nl-be/tarieven
https://4411.be/nl-be/tarieven
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
ISP:
Hey! (modem in bridge)

ISP:

-
- Starter
Ik had tot vandaag ook het abbonement (40GB aan 10euro) maar omdat ik zelden meer dan 20GB verbruik ben ik overgeschakeld op het abbonement van 25GB (9euro) Ik kon daarbij ook de levenslange korting -5euro meenemen van mijn vorige abbonement waardoor ik nu slechts 4euro betaald per maand voor 25GB BE en EU. Alles is wel telefonisch geregeld ipv via de chat.cadsite schreef: 4 maanden geleden Ik zit nog op een oud abonnement waardoor ik de €40GB in be en eu mag gebruiken aan €10.
Hun nieuwe tarief maakt het voor mij interessanter om over te stappen naar M dan naar L, eigenaardige keuze...
Bij de M mag je alles, 25GB, gebruiken in de EU, bij L slechts 20GB.![]()
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 572 keer
- Bedankt: 335 keer
- Recent bedankt: 1 keer
satsurfer schreef: 5 maanden geleden maar de M is toch een stukje goedkoper dan DIGI. (en 5G en andere voordelen)....
DIGI:Flup schreef: 3 maanden geleden Ook dat zou ik toch weer sterk willen nuanceren, tot een verbruik van 21,6GB is digi goedkoper , tussen 21,6 en 25,213gb is hey m inderdaad goedkoper maar dat voordeel zal nooit meer dan 2 euro zijn (max voordeel zit op 25gb). Boven 25,213GB is digi weer goedkoper en dat verschil loopt zeer snel op (0,6 € per GB ten opzichte van 10€).
Dus ja hey is goedkoper als je elke maand tussen 21,6 en 25,213 gb verbruik hebt. Zit je daar een enkele maand per jaar onder of boven dan zal digi snel de goedkopere zijn.
Iemand die moeilijk toekomt met 25gb zal toch echt zijn mobiel internet moeten uitzetten op exact 25gb elke maand anders niet is die zeker niet goedkoper dan bij digi..
11 € als ik 25 GB gebruik. (4G) 175% DUURDER!
17 € als ik 35 GB gebruik (4G) 350% DUURDER!
Hey
ALTIJD 4 € < 35 GB (4+5G)
Dus hoe meer ik verbruik, hoe beter de deal het wordt. Gewoon tijdig anticiperen op de markt.

Nee, ik spring niet als een blinde -idioot- op een pas gelanceerd platform, als mijn oude betrouwbare platform:Flup schreef: 3 maanden geleden (of werkt die brainwash marketing echt zo goed dat we niet logisch kunnen redeneren).
- stukken goedkoper is
- méér technische voordelen biedt
- ik geen proefkonijn moet spelen
- zijn betrouwbaarheid al 30 jaar bewezen heeft. A-Tier operator, geen MVNO.
Wat begrijp je hier niet aan?

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 178 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Laat ons elkaar geen idioot noemen omdat we een andere visie hebben op de zaken.satsurfer schreef: 3 maanden geleden Nee, ik spring niet als een blinde -idioot- op een pas gelanceerd platform, als mijn oude betrouwbare platform:
Ik wil het gerust eens een aantal maanden proberen, valt het tegen, dan weet ik nog altijd dat die vorige provider nog altijd bestaat, en ik nog altijd kan terugkeren.
Ik ben indertijd, van zodra Telenet beschikbaar was, overgestapt van surfen met een inbelmodem naar surfen via vast internet met de kabel.
Dat viel goed mee, ik was toen ook proefkonijn.
Later heb ik nog van die overstappen gedaan.
Toen de Soundblaster uitkwam, was ik de eerste van al mijn kennissen die een geluidskaart had, en ook dat is goed bevallen.
Andere keren viel het tegen, dat zijn de risico's van iets nieuws uit te proberen.
Mij spreekt het systeem van een lage prijs, gekoppeld aan een lage prijs per extra Gb meer aan dan het systeem met vaste blokken, want volgens mij hebben de meeste mensen de neiging een datahoeveelheid te kiezen die ze niet echt nodig hebben, omdat ze weten dat eens je erboven gaat, je heel veel extra betaalt per Gb.
Niets belet DIGI echter van nog een paar formules met hogere datalimieten aan te bieden.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
Mij spreekt het aan, om aan 4 €/maand, aan NIETS te moeten denken. In mijn leven raak ik niet over die 35 GB en onbeperkt bellen.boulder schreef: 3 maanden geleden Mij spreekt het systeem van een lage prijs, gekoppeld aan een lage prijs per extra Gb meer aan dan het systeem met vaste blokken, want volgens mij hebben de meeste mensen de neiging een datahoeveelheid te kiezen die ze niet echt nodig hebben, omdat ze weten dat eens je erboven gaat, je heel veel extra betaalt per Gb.
Wat heb ik te winnen? Om mijn levenslange korting te verliezen en 10 GB gratis, eens naar DIGI over te stappen, en terug 4G en proefkonijn te zijn en meer te betalen.
Om juist hen te 'steunen' omdat ze het aandurven de groten te bekampen. Dat zagen we ook met Mobile Vikings, die al 15 jaar oninteressant zijn.
No thx.
Toegevoegd na 2 minuten 43 seconden:
boulder schreef: 3 maanden geleden Laat ons elkaar geen idioot noemen omdat we een andere visie hebben op de zaken.
Nee, ik kan niet logisch redeneren, omdat ik gebrainwashed word.Flup schreef: 3 maanden geleden (of werkt die brainwash marketing echt zo goed dat we niet logisch kunnen redeneren).

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 49 keer
Begrijp uw situatie goed genoeg. Maar zowel de -5€ for life als de 10GB extra zijn niet beschikbaar voor nieuwe klanten dus ook niet heel relevant voor die mensen.Wat begrijp je hier niet aan?
Aan de huidige prijs van 9€ blijf ik bij mijn stelling dat DIGI voor bijna alle klanten goedkoper zal uitkomen dan de M van Hey .
En instappen op het juiste moment , de markt goed kennen en de promoties van hey goed kennen...daar volg ik je voor een deel. Heb mijn vast internet ook aan 29 (-10 for life) en mijn M aan 4€ (25GB/4€) . Maar ook die aanpassingen van 2 weken geleden hebben we te danken aan prijsbreker DIGI.
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 2 keer
Bij hey! op 12/12 een order geplaatst voor mobile L (80 GB, €14/m), maar nog steeds niets ontvangen. Ik heb écht nooit geluk met Orange of hey!, lijkt het. 2 jaar geleden ook eens nummeroverdracht geprobeerd, en dat kregen ze maar niet in orde.
Toch ook een order bij Digi geplaatst. Ik wil het wel proberen en geef ook toe dat zij mijn klandizie eigenlijk meer verdienen, omdat zij net degenen zijn dat ons huidige telecomlandschap provoceert.
Het enige jammere is dat ik toch wel vaak meer dan 30 GB nodig heb, en dan wordt het voor mij gewoon duurder dan bij andere spelers mogelijk is of dan wat ik nu heb (€14/m voor 'onbeperkt', maar die promo loopt 28/02 af).
Hun roamingtarieven, indien correct, vind ik ook wel een dikke plus voor mij persoonlijk.
Dat gezegd hebbende, als ik mijn simkaart van hey! nu gewoon had ontvangen, zat ik, met dit sterk aanbod, nu gewoon daar.
Toch ook een order bij Digi geplaatst. Ik wil het wel proberen en geef ook toe dat zij mijn klandizie eigenlijk meer verdienen, omdat zij net degenen zijn dat ons huidige telecomlandschap provoceert.
Het enige jammere is dat ik toch wel vaak meer dan 30 GB nodig heb, en dan wordt het voor mij gewoon duurder dan bij andere spelers mogelijk is of dan wat ik nu heb (€14/m voor 'onbeperkt', maar die promo loopt 28/02 af).
Hun roamingtarieven, indien correct, vind ik ook wel een dikke plus voor mij persoonlijk.
Dat gezegd hebbende, als ik mijn simkaart van hey! nu gewoon had ontvangen, zat ik, met dit sterk aanbod, nu gewoon daar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 23 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Hier intussen 2 simkaarten bij Hey aangevraagd en binnen de 48u had ik alles. Activatie onmiddellijk in orde. Kwaliteit netwerk perfect. Nu op vakantie in Nederland en ook overal perfecte verbinding.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 75 keer
Dan is er iets misgelopen met je bestelling. Wordt normaal onmiddellijk verzonden en ontvangst binnen 2 werkdagen. Bij mij was de bestelling gewoon 'verdwenen', men vond deze niet in het systeem en heb opnieuw moeten doen. Denk dat de servers daar niet altijd even goed werken of overbelast zijn.SPRN schreef: 3 maanden geleden Bij hey! op 12/12 een order geplaatst voor mobile L (80 GB, €14/m), maar nog steeds niets ontvangen. Ik heb écht nooit geluk met Orange of hey!, lijkt het. 2 jaar geleden ook eens nummeroverdracht geprobeerd, en dat kregen ze maar niet in orde.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 194 keer
Ik kreeg antwoord via X dat ik mijn 5 euro korting kwijt ben als ik nu overstap van L naar M...
Heb nogmaals aangedrongen... Afwachten

Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Pro Member
Ik ben overgestapt van boost 40gb naar M het weekend voor de aanpassingen als reactie op digi , normaal had ik 10GB extra moeten hebben zoals andere hier. Ik kreeg die ook niet, volgens chat enkel voor nieuwe klanten , terwijl ik screenshots heb van het bestelproces waarin altijd over 10+10 gesproken werd (vooral die 5€ korting wou ik niet verliezen). Toen maar zo gelaten omdat het toch 25GBb zou worden, we wisten toen nog niet dat diegene die 10+10 hadden 35gb gingen krijgen.
Kortom het lijkt dus dat je voor het meenemen en krijgen/cumuleren van promoties je overgelaten bent aan de willekeur van hey en hun systemen/medewerkers.
Kortom het lijkt dus dat je voor het meenemen en krijgen/cumuleren van promoties je overgelaten bent aan de willekeur van hey en hun systemen/medewerkers.
-
- Elite Poster
Je moet appelen met appelen vergelijken: de meeste mensen zijn niet in die situatie waar ze die korting al krijgen.satsurfer schreef: 3 maanden geleden Mij spreekt het systeem van een lage prijs, gekoppeld aan een lage prijs per extra Gb meer aan dan het systeem met vaste blokken, want volgens mij hebben de meeste mensen de neiging een datahoeveelheid te kiezen die ze niet echt nodig hebben, omdat ze weten dat eens je erboven gaat, je heel veel extra betaalt per Gb.
Prijsvergelijkingen "voor anderen" doe je best met de normale prijzen voor nieuwe klanten.
Voor jezelf houd je er natuurlijk wel rekening mee als je in die situatie bent.
Maar feit is dat ook mensen die al bij Hey waren, vaak niet die 5€ levenslange korting hadden.
En wat als iemand nu noch die korting van 5€ heeft (zoals 99,99% van de mensen), en de prijzen vergelijkt?satsurfer schreef: 3 maanden geleden Wat heb ik te winnen? Om mijn levenslange korting te verliezen en 10 GB gratis, eens naar DIGI over te stappen, en terug 4G en proefkonijn te zijn en meer te betalen.
Om juist hen te 'steunen' omdat ze het aandurven de groten te bekampen. Dat zagen we ook met Mobile Vikings, die al 15 jaar oninteressant zijn.
No thx.
Nog altijd geen reden om anderen een idioot te noemen.
-
- Elite Poster
Tja, Hey! is al 2.5 jaar op de markt, en was altijd de prijsbreker. Als je dan ontwaakt als de kranten plots vol staan over DIGI, dan heb je uw huiswerk niet goed gemaakt, of interesseren scherpe prijzen U niet.Flup schreef: 3 maanden geledenBegrijp uw situatie goed genoeg. Maar zowel de -5€ for life als de 10GB extra zijn niet beschikbaar voor nieuwe klanten dus ook niet heel relevant voor die mensen.Wat begrijp je hier niet aan?
de L is al MAANDEN 50+30 GB, nog vóór START DIGI en nog altijd voordeliger dan DIGI.....Flup schreef: 3 maanden geledenMaar ook die aanpassingen van 2 weken geleden hebben we te danken aan prijsbreker DIGI.Wat begrijp je hier niet aan?
Ja, @Flup mag iemand dom noemen, dat ik/wij de brainwash marketing slikt/slikken, terwijl ik, de gebrainwashte idioot 2-4 x goedkoper ben (los van inferieure platform van DIGI nog gesproken) dan jullie geprezen DIGI, dat is een eufimisme zeker?....boulder schreef: 3 maanden geledenMisschien moet je leren juist te quoten en mij geen woorden in de mond te leggen. Dat heb IK NIET geschreven!!!satsurfer schreef: 3 maanden geleden Mij spreekt het systeem van een lage prijs, gekoppeld aan een lage prijs per extra Gb meer aan dan het systeem met vaste blokken, want volgens mij hebben de meeste mensen de neiging een datahoeveelheid te kiezen die ze niet echt nodig hebben, omdat ze weten dat eens je erboven gaat, je heel veel extra betaalt per Gb.
satsurfer schreef: 3 maanden geleden Mij spreekt het aan, om aan 4 €/maand, aan NIETS te moeten denken. In mijn leven raak ik niet over die 35 GB en onbeperkt bellen.
Wat heb ik te winnen? Om mijn levenslange korting te verliezen en 10 GB gratis, eens naar DIGI over te stappen, en terug 4G en proefkonijn te zijn en meer te betalen.
No thx.Flup schreef: 3 maanden geleden (of werkt die brainwash marketing echt zo goed dat we niet logisch kunnen redeneren).
En als Flup of jullie dat dan ook nog persoonlijk nemen, zegt dit meer over jullie dan mij. Is bij wijze van spreken....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 308 keer
- Bedankt: 132 keer
Ook dat is weer voor iedereen anders.satsurfer schreef: 3 maanden geleden de L is al MAANDEN 50+30 GB, nog vóór START DIGI en nog altijd voordeliger dan DIGI.....
Hey L is €14 voor 80GB.
Daarvoor heb je bij Digi "maar" 30GB. Maar voor elke GB die je minder verbruikt is Digi goedkoper.
Hier heb ik 1 grootverbruiker, die elke dag een 2u op het openbaar vervoer zit. Die blijft Bij Hey L (80GB).
De andere 2 hebben ook Hey L, maar komen maar aan 10-20GB/mnd. Die gaan naar Digi. Ik wacht nog even tot ze (Digi) alles op orde hebben.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 2 keer
Dat vreesde ik ook. Een beetje langer wachten vond ik niet zo gek, we zitten in een langzamere periode en misschien hebben ze ineens een aanloop van klanten. Maar ik schrok ervan dat de bestelling al van zo lang geleden was.Avenger 2.0 schreef: 3 maanden geleden Dan is er iets misgelopen met je bestelling. Wordt normaal onmiddellijk verzonden en ontvangst binnen 2 werkdagen. Bij mij was de bestelling gewoon 'verdwenen', men vond deze niet in het systeem en heb opnieuw moeten doen. Denk dat de servers daar niet altijd even goed werken of overbelast zijn.
Op het moment van vorige post ook een berichtje naar hun gestuurd, nog niets teruggehoord.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 208 keer
Nee, het is voor iedereen die appelen met appelen vergelijkt knal hetzelfde.ddd schreef: 3 maanden geleden Ook dat is weer voor iedereen anders.
Hey L is €14 voor 80GB.
Daarvoor heb je bij Digi "maar" 30GB. Maar voor elke GB die je minder verbruikt is Digi goedkoper.

Voor 30GB en minder (want daarover heb je het) moet je niet vergelijken met hey L maar met hey M en dan is hey M goedkoper.
-
- Pro Member
.Voor 30GB en minder (want daarover heb je het) moet je niet vergelijken met hey L maar met hey M en dan is hey M goedkoper
Dat klopt ook maar deels, alleen als je ELKE maand meer dan 21,6 GB verbruikt KAN je met hey M mogelijks max 2 euro besparen (bij exact 25gb). Vanaf +/- 25,2 gb is digi terug goedkoper en dat loopt heel snel op in voordeel van digi (10€ ipv 0,6€ per GB).
Waarbij ik me de vraag stel, als je elke maand zo dicht bij je limiet zit , lijkt het me ook een beperking van je vrijheid om die 25 als harde limiet te hebben, dan lijkt mij de vrijheid om buiten bundel te gaan aan redelijke prijs een groot voordeel.
Of voor een hoger tariefplan te gaan, maar dan is de vergelijking weer heel anders.
ik speel niet op de man voor alle duidelijkheid , ik neem en bedoel nooit iets persoonlijk. Het ging over hoe wij het tot nu toe gewoon zijn, namelijk hoge prijzen buiten bundel waardoor je snel upselling krijgt. Digi is de eerste die daar niet aan mee doet. Dat is mijn vaststelling. Dus als BIPT zegt dat 75% toekomt met 15GB, dan wil dat zeggen dat digi voor veel meer mensen het goedkoopste aanbod heeft
Ik wil de vergelijkingen en de statements hier gewoon wat eerlijk houden.
Mijn persoonlijke situatie is ook bij HEY 25gb aan 4€ dus uiteraard blijf daar (al zal ik nooit buiten bundel kunnen gaan want dan betaal ik een hoofdprijs). Maar er is wel een kanttekening, ik heb dit door meename van een historische korting naar het M tariefplan dat even daarna werd aangepast van 10+10(10 in EU) naar 25 als reactie op Digi. Dus dankzij digi hebben we deze voordelen.Nieuwe klanten betalen hiervoor 9€ en geen 4.
Brengt mij op het laatste punt: voor de komst van digi had hey ook goedkope aanbiedingen, voor bepaalde de goedkoopste , maar is dat voldoende om hey! een prijsbeker te noemen? Digi is significant goedkoper mede daardoor kreeg digi nodige media-aandacht en de markt heeft moeten reageren. De A-merken die niets doen hebben ook een reactie moeten geven , de B merken hebben aankondigingen gedaan of zaken aangepast... dat is mijn inziens de definitie van een prijsbeker. And last but not least , orange zal graag de prijsbewuste klanten bedienen met B-merk hey! , maar of ze echt ook de intentie hebben om de markt op te schudden als echte prijsbeker (en daarmee ook mogelijks het moederbedrijf kannibaliseren) daar twijfel ik toch aan.
-
- Elite Poster
Maar die €5/maand korting is er niet al 2,5 jaar lang, ik was ook bij Hey en had die korting niet.satsurfer schreef: 3 maanden geleden Tja, Hey! is al 2.5 jaar op de markt, en was altijd de prijsbreker. Als je dan ontwaakt als de kranten plots vol staan over DIGI, dan heb je uw huiswerk niet goed gemaakt, of interesseren scherpe prijzen U niet.
Je stelt het allemaal veel te simplistisch voor, en doet dan alsof de anderen dom zijn omdat ze niet op exact hetzelfde moment ingestapt zijn als jij.
Ik was al een hele tijd lid van Hey, en zat in dat systeem dat je langzaam opbouwde naar het dubbele volume van dezelfde prijs.
Dat had ik bereikt, maar dan had ik één keer dat ik meer nodig had dan het volume, en dat kwam mij heel duur uit.
Veranderen naar een duurder abonnement werkte, maar toen kreeg ik die 50 Gb, niet de 80 Gb.
Achteraf bleek dat ik die hogere limiet ook maar kort nodig had, en dat is mijn punt.
Veel mensen hebben een laag maandelijks verbruik, maar zitten dan één of twee keer aan een hoger verbruik.
Wat doen ze dan?
Om zeker te zijn dat ze er niet over gaan omdat dan elke megabyte zeer duur aangerekend wordt, nemen ze dan een abonnement dat te groot is, en betalen ze iedere maand te veel.
Dan heb ik liever een systeem als DIGI, waar de maandprijs laag ligt, en ook de prijs per gigabyte (in plaats van per megabyte!) laag.
Maar Hey wist natuurlijk dat DIGI eraan kwam, en stemde de volumes af op wat zij dachten dat er zou komen...satsurfer schreef: 3 maanden geleden de L is al MAANDEN 50+30 GB, nog vóór START DIGI en nog altijd voordeliger dan DIGI.....
Ik ga nu ook niet op elke post reageren, maar ik noem mensen geen idioot omdat ze een andere mening hebben.satsurfer schreef: 3 maanden geleden Ja, @Flup mag iemand dom noemen, dat ik/wij de brainwash marketing slikt/slikken, terwijl ik, de gebrainwashte idioot 2-4 x goedkoper ben (los van inferieure platform van DIGI nog gesproken) dan jullie geprezen DIGI, dat is een eufimisme zeker?....
Dat moet hij ook niet doen, maar ik ben hier de moderator niet.
Het gaat niet over persoonlijk nemen, maar elementaire beleefdheid, en ook een compleet gebrek aan empathie.satsurfer schreef: 3 maanden geleden En als Flup of jullie dat dan ook nog persoonlijk nemen, zegt dit meer over jullie dan mij. Is bij wijze van spreken....
Denken dat iedereen in jouw situatie zit, op hetzelfde moment bij Hey gekomen is, dezelfde kortingen heeft, enz.
Toegevoegd na 13 minuten 4 seconden:
Inderdaad, een lage basisprijs en dan een lage prijs per bijkomend volume voor mobiel internet is iets dat ik miste op de GSM markt.Flup schreef: 3 maanden geleden [Dat is mijn vaststelling. Dus als BIPT zegt dat 75% toekomt met 15GB, dan wil dat zeggen dat digi voor veel meer mensen het goedkoopste aanbod heeft
Ik weet niet hoe anderen dat doen, maar ik weet niet exact op voorhand hoeveel ik die maand ga verbruiken.
Natuurlijk niet, een prijsbreker komt met prijzen die de markt door elkaar schudden.Flup schreef: 3 maanden geleden Brengt mij op het laatste punt: voor de komst van digi had hey ook goedkope aanbiedingen, voor bepaalde de goedkoopste , maar is dat voldoende om hey! een prijsbeker te noemen?
Dan zie je dat A-merken misschien wat meer volume geven, en B-merken hun prijzen wat doen zakken.
Maar stel dat veel Belgen met een A-merk zouden overschakelen naar Hey, dan zou dat wel een gevolg hebben voor hun verdienmodel.
Nu genieten ze van het feit dat de meeste Belgen enkel de grote namen kennen (Orange, BASE, Telenet, Proximus), en enkel de prijsbewuste klanten kennen die B-merken.
De grote providers kunnen dus de volle pot aanrekenen aan hun klanten van het A-merk, en op de prijs spelen via hun B-merk.
Zo houden ze de winst hoog voor het grootste deel van de klanten, en deze die de anders gingen kwijt zijn aan een goedkope provider, kunnen ze voor een (groot) deel houden via hun B-merk.
Die B-merken zijn dus prijsvolgers.
Ze kijken naar de laagste prijs, en passen hun prijs daarop aan, maar ze schudden de markt niet door elkaar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 308 keer
- Bedankt: 132 keer
Ook dat is niet helemaal juist.duizend schreef: 3 maanden geleden Voor 30GB en minder (want daarover heb je het) moet je niet vergelijken met hey L maar met hey M en dan is hey M goedkoper.
Hey M is alleen (een beetje) goedkoper als je altijd tussen de 22-25GB/mnd zit. Zit je daar onder, is Digi goedkoper. Zit je boven de 25GB, is Digi veel goedkoper.
Hier is 1 abo dat altijd boven de 30GB/mnd zit, dan is Hey L voordeliger. Die blijft.
De andere 2, die tussen de 10 en 20GB zitten, gaan naar Digi.

-
- Starter Plus
- Bedankt: 4 keer
Goede overwegingen inderdaad.Ik ben twee keer langs de kassa gepasseerd (zoals meerderen hier): allereerst EUR 5 korting "levenslang" en dan na een downgrade naar M 10 GB erbij. Dus ik heb nu 35 GB voor EUR 4 per maand. Prima zo. En het abonnement van mijn zoon - net nieuw - zit nu ook bij Hey ! (S voor EUR 5 per maand).
Maar inderdaad: voor mensen die 15 GB per maand gebruiken 'en af en toe ietsje meer' blijft Digi ook interessant. Simpelweg omdat ze je het vel niet van de oren trekken als je over je limiet gaat. Of naar het buitenland belt. Of buiten de EU bent.
Maar inderdaad: voor mensen die 15 GB per maand gebruiken 'en af en toe ietsje meer' blijft Digi ook interessant. Simpelweg omdat ze je het vel niet van de oren trekken als je over je limiet gaat. Of naar het buitenland belt. Of buiten de EU bent.
-
- Elite Poster
Ja, als je die vergelijkende tabel ziet, krijg je het effect dat ik eerder beschreef: van zodra je bij Hey over je limiet gaat, word je zo zwaar aangerekend per gigabyte, dat je algauw 50€ extra moet betalen.Dixit schreef: 3 maanden geleden Goede overwegingen inderdaad.Ik ben twee keer langs de kassa gepasseerd (zoals meerderen hier): allereerst EUR 5 korting "levenslang" en dan na een downgrade naar M 10 GB erbij. Dus ik heb nu 35 GB voor EUR 4 per maand. Prima zo. En het abonnement van mijn zoon - net nieuw - zit nu ook bij Hey ! (S voor EUR 5 per maand).
Als mensen dat één keer tegenkomen, gaan ze gauw naar een duurder abonnement overschakelen, wat ze eigenlijk 90% van de tijd niet nodig hebben.
Bij DIGI daarentegen heb je als je de limiet overschrijdt een lineaire stijging met een laag tarief per Gb, waardoor je dat al een aantal keer mag hebben vooraleer je beter bent bij een ander (Hey tot hiertoe).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 14 keer
@boulder ik ga je mijn visie eens zeggen :
Ze kunnen beter zoals orange alle abo's unlimited * maken met het enig verschil hoe snel je wilt surfen.
Een abo S vb 10 Mbit down , een M abo 50M down en een L abo 1Gbps vb ...
En als ze echt een soort limiet willen opzetten na bepaalde verbruik u vertragen tot 1,5Mbits IPV 512K !
Nu dat is pas een ideaal abo model
Ze kunnen beter zoals orange alle abo's unlimited * maken met het enig verschil hoe snel je wilt surfen.
Een abo S vb 10 Mbit down , een M abo 50M down en een L abo 1Gbps vb ...
En als ze echt een soort limiet willen opzetten na bepaalde verbruik u vertragen tot 1,5Mbits IPV 512K !
Nu dat is pas een ideaal abo model
-
- Elite Poster
Ze hebben L, maar eigenlijk was een M goed genoeg.ddd schreef: 3 maanden geleden Hier heb ik 1 grootverbruiker, die elke dag een 2u op het openbaar vervoer zit. Die blijft Bij Hey L (80GB).
De andere 2 hebben ook Hey L, maar komen maar aan 10-20GB/mnd. Die gaan naar Digi. Ik wacht nog even tot ze (Digi) alles op orde hebben.
Hadden ze vóór DIGI omgeschakeld, hadden ze nu 35 GB voor 4 €. Nu heb je 15 GB bij de 'prijsbreker' DIGI voor 1 eur meer. (zonder 5G)

4 jaar terug zat ik ook op trein 2u., en had nog prepaid, en met 4 GB meer dan voldoende (wel geen video's kijken)
.
Modbreak:
nutteloze fullquote verwijderd
nutteloze fullquote verwijderd
-
- Elite Poster
En waar haal je dat vreemde idee dat iedereen minder dan 26 was op dat moment?satsurfer schreef: 3 maanden geleden Toen ik klant werd 2.5 jaar geleden terug, kreeg je 5 EUR korting gedurende 2 jaar. Jongeren -26 tot ze 26 worden.
Juli 2023, begonnen ze plots met LEVENSLANGE korting te gooien. Ik heb dit toen met enige aandrang kunnen omtoveren.
Een levenslange korting heb ik ook nooit gehad, het ging erom dat je op een jaar tijd je volume zag verdubbelen ("hey boost").
Opnieuw ben je dus totaal niet in staat van je in de schoenen van een ander te verplaatsen.
Totaal gebrek aan empathie.
Ik (satsurfer) was jonger dan 26, dus iederéén was jonger dan 26.

En voor de mensen met minstens een halve hersencel, die weten dat 2,5 jaar geleden niet iedereen jonger dan 26 was.
Bovendien, niet iedereen heeft zich 2,5 jaar geleden bij Hey! aangesloten.
Ik heb dat gezegd, en niet Flup...satsurfer schreef: 3 maanden geledenJe moet al heel goed gekozen hebben, om net buiten de 5 € korting een abbo te scoren. Soit, ik ga enkel in op promo's.Flup schreef: 3 maanden geleden Het gaat niet over persoonlijk nemen, maar elementaire beleefdheid, en ook een compleet gebrek aan empathie.
Denken dat iedereen in jouw situatie zit, op hetzelfde moment bij Hey gekomen is, dezelfde kortingen heeft, enz.
Gewoon ouder zijn dan 26, zoals de grote meerderheid van de bevolking, dat helpt ook.
Dat heb ik alvast niet beweerd, dus laat je stroman maar thuis.satsurfer schreef: 3 maanden geledenDegene die beweert dag DIGI goedkoper is voor mij, die geef ik doos champagne.
Ik heb gezegd dat je situatie specifiek is, en zeker niet voor de grote meerderheid van de gebruikers geldt.
Voor mij is het duidelijk wel iets om te proberen.satsurfer schreef: 3 maanden geledenDus zo gebrainwashed ben ik toch niet. Dus daarom zei ik: 'mensen die blindelings als idioten naar DIGI stappen'. Hey! is -mijns inziens- pakken goedkoper en technisch beter. Ik kan geen enkel argument verzinnen, om toch maar naar DIGI te stappen. Om de kudde of massahysterie te volgen?
5€/maand, terwijl ik anders op een duurder abonnement zit bij Hey!
Met het 5€/maand abonnement van Hey! moet ik immers heel zeker zijn dat ik er nooit boven ga, want dan betaal ik binnen de kortste keren het equivalent van wel 10 maanden abonnementsgeld.
Opnieuw foute quote, doe je het erom?satsurfer schreef: 3 maanden geledenFlup schreef: 3 maanden geleden Inderdaad, een lage basisprijs en dan een lage prijs per bijkomend volume voor mobiel internet is iets dat ik miste op de GSM markt.
Ik weet niet hoe anderen dat doen, maar ik weet niet exact op voorhand hoeveel ik die maand ga verbruiken.
Dat heb ik gezegd, niet Flup.
[/QUOTE]satsurfer schreef: 3 maanden geleden@Flup @boulder Groetjes van de onbeleefde, 'slimme', apatische userbaser.![]()
Onbeleefd ben je zeker.
Het tegenovergestelde van empatisch is ook niet apatisch, dus alweer een foute redenering.
Laatst gewijzigd door boulder 3 maanden geleden, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 73 keer
Wat is het verschil in de praktijd tussen die 2 laatste sms notificaties en
als je de limiet op 0 euro zet zoals in dit voorbeeld, kan je er dan nog over gaan?
Waar ergens kan je zien op welke dag je maandelijkse periode mobiel internet start?
als je de limiet op 0 euro zet zoals in dit voorbeeld, kan je er dan nog over gaan?
Waar ergens kan je zien op welke dag je maandelijkse periode mobiel internet start?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 232 keer
- Bedankt: 97 keer
@lucdec Als je kijkt bij Mijn producten en het betreffende telefoon nr dan zie je daar de periode bijstaan.
Laatst gewijzigd door Patje 3 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 194 keer
Update: uiteindelijk toch gelukt om 2 nrs over te zetten naar M met 5 euro korting nog actief. Top zoVaganzza schreef: 3 maanden geleden Ik kreeg antwoord via X dat ik mijn 5 euro korting kwijt ben als ik nu overstap van L naar M...Heb nogmaals aangedrongen... Afwachten

Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
-
- Elite Poster
Je moest niet -26 zijn op het moment (en op latere tijdstippen!) om een tijdelijke korting van 5 € te krijgen, en later om te schakelen naar een PERMANENTE.boulder schreef: 3 maanden geleden En waar haal je dat vreemde idee dat iedereen minder dan 26 was op dat moment?
Een levenslange korting heb ik ook nooit gehad, het ging erom dat je op een jaar tijd je volume zag verdubbelen ("hey boost").
Opnieuw ben je dus totaal niet in staat van je in de schoenen van een ander te verplaatsen.
Totaal gebrek aan empathie.
Kan je niet begrijpend lezen?
satsurfer schreef: 3 maanden geleden Ik kom graag met feiten.![]()
23 mei 2022
https://orange.prezly.com/orange-belgiu ... -community
satsurfer schreef: 3 maanden geleden Voor de ongelovigen of mensen met Alzheimer:
voor mezelf (2022):LOL, mss. moet je eens kijken, ben 20 jaar op het forum. Dus dan was ik in 2022 dus tss. 0 en 8 jaar op dit forum.boulder schreef: 3 maanden geleden Ik (satsurfer) was jonger dan 26, dus iederéén was jonger dan 26.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor dochterlief (-26)
2025-01-02_14-09-44.jpg
Boulder schreef: 3 maanden geleden Ik heb dat gezegd, en niet Flup...
Gewoon ouder zijn dan 26, zoals de grote meerderheid van de bevolking, dat helpt ook.
Boulder schreef: 3 maanden geleden 5€/maand, terwijl ik anders op een duurder abonnement zit bij Hey!
Met het 5€/maand abonnement van Hey! moet ik immers heel zeker zijn dat ik er nooit boven ga, want dan betaal ik binnen de kortste keren het equivalent van wel 10 maanden abonnementsgeld.

4 €

Doet eigenlijk niet terzake, maar terug kom ik met feiten, wijsneus.Boulder schreef: 3 maanden geledenOnbeleefd ben je zeker.
Het tegenovergestelde van empatisch is ook niet apatisch, dus alweer een foute redenering.
En dat ga je wss. ook weerleggen dat het onjuist is.
Ik zie dagelijks zeker 50 klanten, en ik hoor dat niet. Dus kan mij ook geen bal schelen wat jij poneert.
Bij mij stopt het hier hoor. Doe wat je wilt. We zitten toch op een andere golflengte. En ik kan de frequentieband van jou niet vinden.

2.5 jaar raadde ik hem Hey aan voor kids/echtgenote. Hij had bedrijfsgsm. Voorheen wilden ze enkel PXM. Nu gaat hij zelfs voor ouders naar Hey overschakelen. En dat moet het al erg zijn....(alhoewel ze PXM voordeel geven)
Tegen dat ze operationeel zijn, is alles doorgeroest.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 19 keer
Gelukkig weet Jan modaal wel dat Mwings een JV is tussen Px en Orange. En dat Hey dus op die mwingz mast zit.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Elite Poster
Waarom schreef je dan:satsurfer schreef: 3 maanden geleden Je moest niet -26 zijn op het moment (en op latere tijdstippen!) om een tijdelijke korting van 5 € te krijgen, en later om te schakelen naar een PERMANENTE.
, als de leeftijd toch geen rol speelt?satsurfer schreef:Jongeren -26 tot ze 26 worden.

Misschien eens beginnen met duidelijk schrijven...
Zo lang zat ik nog niet bij Hey!, ik had een beter aanbod voorheen, en toen heb ik die promotie niet meer gekregen.
Punt is dat jij ervan uitgaat dat iedereen zomaar in die situatie zit dat ze die korting hebben omdat ze bij Hey zitten, dat is gewoon niet het geval.
Alles hangt af van wanneer je precies bent aangesloten.
De mails die ik regelmatig kreeg waren van dit genre:
"Krijg meer data voor hetzelfde geld!"
Je begrijpt echt niet wat empatisch en apatisch betekent.
Een bullebak is niet apatisch...
Waarom zou het ook pijn doen?
Ik gebruik die megavolumes niet, dus heb ik daar ook geen nood aan.
Je neemt je eigen waanbeelden weer voor werkelijkheid.satsurfer schreef: 3 maanden geleden Omdat je 2.5 jaar op de Messias DIGI wachtte, die 'alles moet kapot' filosofie zou toepassen in de wishfull thinking van anderen.
2,5 jaar geleden had ik een beter aanbod.
Ik betaal €5/maand en ik test DIGI uit, ik heb nooit gezegd dat dit de messias is, wat jij ervan maakt.
Van in het begin heb ik gezegd dat ik het uitprobeer en als het tegenvalt, dan kijk ik wel opnieuw waar het beste aanbod zit.
Heel down to earth, niets messias dus.
Ik hoop wel dat ze ervoor zorgen dat de prijzen zakken bij de anderen.
Dat Hey zijn prijzen verlaagd heeft is daar een duidelijk gevolg van, en blijkbaar doet dat wat pijn bij u.
Die persoon die dat geschreven heeft, kent er de ballen van.satsurfer schreef: 3 maanden geleden Doet eigenlijk niet terzake, maar terug kom ik met feiten, wijsneus.
Iemand die apathisch is, heeft gewoon geen gevoelens, die beleeft er bijvoorbeeld ook geen plezier aan om een ander uit te schelden.
Iemand die apathisch is, geniet bijv. niet van een glas wijn, ook als die voorheen daar wel van genoot.
Het gaat dus over gevoelloosheid in het algemeen, niet alleen tegenover anderen.
Die gaat ook niet de bullebak uithalen, en die geniet zelfs niet van de zaken waar een normaal mens van geniet.
Jij bent dus noch apathisch noch empathisch.
Je hebt totaal geen inlevingsvermogen, maar dat uit zich niet in lusteloosheid, want je bent supergemotiveerd om anderen af te bekken.
Ik zou het eerder als egoïsme inkaderen, eerder als een psychopaat, die kunnen zich ook niet inleven in de ander.
wikipedia schreef:Apathie is het gebrek aan emotie, motivatie of enthousiasme. Apathie kan voorkomen bij verschillende psychische stoornissen zoals anorexia nervosa, autisme en depressies of bij uitputtingsverschijnselen, dementie, hypoactief delier en frontaal syndroom.
Apathie is afgeleid van het Griekse apatheia, dat "gelatenheid" of "gevoelloosheid" betekent. Bij de stoïcijnen betekende het "vrij zijn van emoties" - voor hen waren emoties de oorzaak van al het lijden, een geestestoestand die men als filosoof diende te vermijden.
Ah, nu komt de aap uit de mouw.satsurfer schreef: 3 maanden geleden En dat ga je wss. ook weerleggen dat het onjuist is.
Ik zie dagelijks zeker 50 klanten, en ik hoor dat niet. Dus kan mij ook geen bal schelen wat jij poneert.
Meneer heeft een winkeltje van telecom, en het past niet in zijn commercieel kraam...
Zijn de marges gezakt sedert de komst van DIGI, en zit daar uw colère?
Lastig als je anderen van alles probeert te verkopen.satsurfer schreef: 3 maanden geleden Bij mij stopt het hier hoor. Doe wat je wilt. We zitten toch op een andere golflengte. En ik kan de frequentieband van jou niet vinden.
Het is nochtans niet moeilijk: ik zoek het beste aanbod in mijn situatie, en ik test momenteel DIGI uit, om te zien of het zijn beloftes waarmaakt.
Voor mij zijn prijs, volume, roamingkosten op dit moment het best bij DIGI.
Of het die beloftes kan waarmaken test ik uit, nuchterder kan niet.
Meer moet je daar niet achter zoeken.
Blij dat ik uw zegen krijg.
Niet dat ik daarvan wakker lig, natuurlijk.

-
- Elite Poster
Ik ook niet, overdag werk ik, en geen tijd, en s'avonds op de WIFI. Maar toch 35 GB voor 4 € (moet nooit stressen dat ik erover zit). Roaming, ik werk al 15 jaar met VOIP. goedkoper kan niet. Kan wat High RES FLAC bestanden streamen via Tidal om toch maar wat data te verbruiken. Anders gaan ze mss. mijn account afsluiten, denkend dat ik een slapende gebruiker ben.boulder schreef: 3 maanden geleden Waarom zou het ook pijn doen?
Ik gebruik die megavolumes niet, dus heb ik daar ook geen nood aan.

Denk dat je uw frustraties op mij projecteert.boulder schreef: 3 maanden geleden Ik hoop wel dat ze ervoor zorgen dat de prijzen zakken bij de anderen.
Dat Hey zijn prijzen verlaagd heeft is daar een duidelijk gevolg van, en blijkbaar doet dat wat pijn bij u.

Hey! heeft al 2.5 jaar lagere prijzen dan de concurrentie.

Wss. heeft empatische boulder als een struisvogel zijn kop in de grond gestoken de afgelopen 2.5 jaar

Tuurlijk moet iedereen reageren. Maar Hey is een prijsbreker. Maar biedt lage prijs & KWALITEIT. Dat kan je van DIGI niet zeggen. Maar dat ziet (Jan) Boulder niet.
LOL, ik werk voor de overheid, dus klanten/burgers.... Ik verkoop 0 eur. Wat is het verschil?boulder schreef: 3 maanden geleden Ah, nu komt de aap uit de mouw.
Meneer heeft een winkeltje van telecom, en het past niet in zijn commercieel kraam...
Zijn de marges gezakt sedert de komst van DIGI, en zit daar uw colère?
Modbreak:
persoonlijke aanval verwijderd
Kan me uw profiel voorstellen aan de balie. Als ik advies geeft wat de regels zijn van BuZa, ga je het in vraag stellen. En blijven discuteren.persoonlijke aanval verwijderd
Wederom doe je veronderstellingen, en heb je waanbeelden.

Ken je iemand die bij mwingz werkt?
Het beste aanbod in mijn situatie is Hey, door pro-actief de markt te volgen. En ook niet blindelings op een nieuwe aanbieder te springen.boulder schreef: 3 maanden geleden Het is nochtans niet moeilijk: ik zoek het beste aanbod in mijn situatie, en ik test momenteel DIGI uit, om te zien of het zijn beloftes waarmaakt.
Voor mij zijn prijs, volume, roamingkosten op dit moment het best bij DIGI.
Of het die beloftes kan waarmaken test ik uit, nuchterder kan niet.
Meer moet je daar niet achter zoeken.
DIGI past bij uw profiel. If you pay peanuts, you get monkeys....Willen niet helpen mee investeren in verbeteringswerken van masten. Om klanten als U te kunnen verleiden, die denken 'de koop van de eeuw te doen'.

En ik heb pas de deal van de eeuw, en andere slimme mensen ook op userbase. Ik weet, dat doet pijn, dat je de verschillende wake-up calls mistte.
Soit, krijg gelukkig steun via privé chat.

is wel sarcastisch bedoeld, maar ook dat doorprik je niet....boulder schreef: 3 maanden geleden Blij dat ik uw zegen krijg.
Niet dat ik daarvan wakker lig, natuurlijk.![]()

Slaapwel.

En kunnen we nu AFRONDEN, en terug ON-TOPIC gaan. Jij bent blij met DIGI, ik met Hey! Goed samengevat, of ga je dit ook weer in vraag stellen?
Modbreak:
laatste zinnetje verwijderd, was echt niet nodig
laatste zinnetje verwijderd, was echt niet nodig
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 842 keer
- Bedankt: 537 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Modbreak:
Gelieve nu met deze discussie hier te stoppen, 't is goed geweest. Ieder kiest zijn eigen plan. Stop met de rekening te maken voor een ander. Dit is een *algemene* opmerking.
Gelieve nu met deze discussie hier te stoppen, 't is goed geweest. Ieder kiest zijn eigen plan. Stop met de rekening te maken voor een ander. Dit is een *algemene* opmerking.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Pro Member
- Bedankt: 4 keer
De “if you pay peanuts you get monkeys” uitspraak is hier toch wel wat onnozel. Al jaren wordt hier op het forum dagelijks geklaagd over te dure aanbieders. En dan komt er eindelijk een goedkope speler op de markt maar zijn we achterlijk als we overstappen want het is “te goedkoop”. Geen wonder dat Telenet en Proximus zoveel klanten blijven hebben met die instelling.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 19 keer
Op de man spelen daar steek ik mijn energie niet in , daar heeft niemand iets aan. Maar we moeten wel de realiteit niet ontkennen en schetsen zoals ze is.
Het topic hier noemt 'Orange-merk hey! verlaagt prijzen na aankondiging DIGI'. Als je dan gaat beweren in datzelfde topic dat niet DIGI, maar HEY de prijsbreker is dan vind ik dat minstens een rare opvatting van de realiteit.
Hey L was al actief voor DIGI en was al 80GB dat klopt. Dus Hey L is goedkoper als maandelijks een verbruik hebt van 30GB-80GB in belgie welteverstaan. Onder 30GB of boven de 20GB in EU is DIGI goedkoper . Beweren dus dat HEY (L) voordeliger is dan DIGI is dus niet helemaal correct en hangt van het profiel/verbruik van de klant af. Volgens studie BIPT komt 75% toe met 15GB.
Je hebt info uit eerste hand van iemand die werkt voor MWINGZ dat ze met budget van de aldi inferieure netwerken maakt. Mwingz is JV tussen Orange en Px. Spreek je toch jezelf tegen dat HEY(orange) kwaliteit is?
En waarop baseer je u dat DIGI/citymesh een slecht netwerk zou uitrollen? Graag uw beweringen met argumenten staven.
Het topic hier noemt 'Orange-merk hey! verlaagt prijzen na aankondiging DIGI'. Als je dan gaat beweren in datzelfde topic dat niet DIGI, maar HEY de prijsbreker is dan vind ik dat minstens een rare opvatting van de realiteit.
Hey L was al actief voor DIGI en was al 80GB dat klopt. Dus Hey L is goedkoper als maandelijks een verbruik hebt van 30GB-80GB in belgie welteverstaan. Onder 30GB of boven de 20GB in EU is DIGI goedkoper . Beweren dus dat HEY (L) voordeliger is dan DIGI is dus niet helemaal correct en hangt van het profiel/verbruik van de klant af. Volgens studie BIPT komt 75% toe met 15GB.
Je hebt info uit eerste hand van iemand die werkt voor MWINGZ dat ze met budget van de aldi inferieure netwerken maakt. Mwingz is JV tussen Orange en Px. Spreek je toch jezelf tegen dat HEY(orange) kwaliteit is?
En waarop baseer je u dat DIGI/citymesh een slecht netwerk zou uitrollen? Graag uw beweringen met argumenten staven.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
-
- Elite Poster
Ik moet toch niet herhalen zoals zoveel 'slimme' (want @boulder legt me woorden i/d mond, dat ik mensen 'dom' noem, omdat ze niet op verschillende momenten instapten in levenslang -5 € en +10 GB.)Fluppeke schreef: 3 maanden geleden Onder 30GB of boven de 20GB in EU is DIGI goedkoper . Beweren dus dat HEY (L) voordeliger is dan DIGI is dus niet helemaal correct en hangt van het profiel/verbruik van de klant af.
Je moet geen rekenwonder zijn om te weten wie goedkoper is.
Waarom zou Orange géén kwaliteit zijn? Nu leg je woorden i/d mond?
Mwingz is zoals je zei samenwerking tss. Orange & PXM. En hij kent de standaardnorm wat er gebruikt wordt van bekabeling/voedingen. Bij DIGI is enkel goedkoopste goed genoeg, mag niets kosten.Fluppeke schreef: 3 maanden geleden En waarop baseer je u dat DIGI/citymesh een slecht netwerk zou uitrollen? Graag uw beweringen met argumenten staven.
Bekabeling is dezelfde, maar de kabelgoten waar ze inliggen zijn van de action. Het zal wel werken maar rap roesten. Er bestaan geen 10 types electriciteitskabel die keurders goedkeuren.
pylonen worden natuurlijk gedeeld (ze installeren hun eigen antennes op die gesharede pylonen). Maar van zodra er verstevigingswerken hiervoor nodig zijn die ze moeten betalen zijn ze -voorlopig- niet geïnteresseerd. Ze hebben geluk dat dankzij de consolidatie van Orange en Proximus er nu op veel plaatsen een plek vrijkomt.
Soit, ik heb geen aandelen in geen enkele telco en ook geen winkel zoals @boulder beschrijft.