That escalated quickly...
The sky is blue
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 859 keer
- Bedankt: 544 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Surprised, I am, not.
Het is nog altijd een gecentraliseerd platform...
Het is nog altijd een gecentraliseerd platform...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 369 keer
- Bedankt: 524 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Hopelijk gaan ze de bagger ook niet imiteren. Tot nu toe is het nog altijd een verbetering terwijl twitter niet meer te harden is. Zet er een pot suiker en na 15 minuten is die volledig zuur 

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
Belgen laten X massaal links liggen: sociaal netwerk verliest miljoen Belgische gebruikers in anderhalf jaar
In amper anderhalf jaar tijd is sociaalnetwerksite X meer dan 1,1 miljoen Belgische gebruikers kwijtgespeeld, of een derde van het totaal. En niet alleen in België kalft het aantal X-gebruikers fors af, ook in de rest van Europa is de achteruitgang groot. Zo groot dat X vandaag minder Europese gebruikers heeft dan vóór de overname door miljardair Elon Musk in 2022.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/04/30 ... eruitgang/
In amper anderhalf jaar tijd is sociaalnetwerksite X meer dan 1,1 miljoen Belgische gebruikers kwijtgespeeld, of een derde van het totaal. En niet alleen in België kalft het aantal X-gebruikers fors af, ook in de rest van Europa is de achteruitgang groot. Zo groot dat X vandaag minder Europese gebruikers heeft dan vóór de overname door miljardair Elon Musk in 2022.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/04/30 ... eruitgang/
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 101 keer
dit artikel laat ook uitschijnen dat Threads (wat ik tot op heden nog niet kende) in België populairder is als alternatief dan Bluesky.
Bij trheads denk ik meteen aan een of een of ander IOT protocol, maar dit zijn blijkbaar een soort sms achtige berichten via Instagram.
Bij trheads denk ik meteen aan een of een of ander IOT protocol, maar dit zijn blijkbaar een soort sms achtige berichten via Instagram.
Greetz cyberbug

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 505 keer
- Recent bedankt: 1 keer
threads krijg je via facebook in je strot geramd, dus als iemand nog op facebook zit, dan is er een redelijke kans dat die doorklikken en in threads terechtkomen.
vermoedelijk zal dat dan ook de nummer 1 drijfveer zijn van threads users, denk ik ?
vermoedelijk zal dat dan ook de nummer 1 drijfveer zijn van threads users, denk ik ?
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
- Bedankt: 552 keer
- Recent bedankt: 13 keer
Gezien het gecentraliseerde opzet van Bluesky en hun welwillendheid om in te gaan op vragen van censuur blijf ik er van weg. Binnen onafzienbare tijd loopt het er even fout als bij Twitter.
Ondertussen loopt het op Mastodon goed, weliswaar met minder gebruikers maar met een aangename atmosfeer.
Ondertussen loopt het op Mastodon goed, weliswaar met minder gebruikers maar met een aangename atmosfeer.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
Ondertussen loopt het op Bluesky nog altijd goed, weliswaar met steeds meer gebruikers maar met een aangename sfeer. Ieder zijn voorkeur.