Pagina 1 van 1
					
				Telenet verliest opnieuw aansluitingen in 3de kwartaal
				Geplaatst: 31 okt 2024, 16:57
				door IvoDeMeyer
				Telenet verloor in het derde kwartaal van dit jaar opnieuw 52.100 aansluitingen, hetzelfde aantal als in het voorgaande kwartaal. Hoewel de omzet en brutowinst een lichte stijging lieten zien, eindigde de telecom- en mediagroep netto in het rood.
Bron: ICT magazine
			 
			
					
				Re: Telenet verliest opnieuw aansluitingen in 3de kwartaal
				Geplaatst: 31 okt 2024, 17:57
				door Moonboy
				Het gaat goed vooruit, blijven opzeggen dus.
			 
			
					
				Re: Telenet verliest opnieuw aansluitingen in 3de kwartaal
				Geplaatst: 31 okt 2024, 21:30
				door Patje
				Linkje naar het artikel :
https://www.ictmagazine.be/nieuws/verli ... -kwartaal/
CEO John Porter geeft ook aan dat het merk Base, sinds juni uitgebreid met vaste internet- en tv-diensten, inmiddels 10.000 breedbandklanten heeft binnengehaald.
 
			
					
				Re: Telenet verliest opnieuw aansluitingen in 3de kwartaal
				Geplaatst: 31 okt 2024, 22:49
				door devilkin
				
			 
			
					
				Re: Telenet verliest opnieuw aansluitingen in 3de kwartaal
				Geplaatst: 01 nov 2024, 10:43
				door TheCeet
				1.730.400 > 31/12/2023
1.730.700 > 31/12/2022
1.725.700  > 31/12/2021
https://www2.telenet.be/corporate/nl/in ... -verslagen
Lees/kijk ik ergens verkeerd? Maar op jaarbasis blijven ze toch sterk stabiel hangen?
Dus ben nu wel benieuwd naar het jaar 2024
 
			
					
				Re: Telenet verliest opnieuw aansluitingen in 3de kwartaal
				Geplaatst: 01 nov 2024, 11:50
				door raf1
				Telenet heeft een kabel operator in Luxemburg gekocht en telt die klanten nu mee in de cijfers.
Samen met zware jaarlijkse prijsverhogingen en upselling naar de ONE-bundels kan Telenet de cijfers stabiel houden.
Maar dat neemt niet weg dat het marktaandeel van Telenet in de thuismarkt Vlaanderen substantieel daalt.
			 
			
					
				Re: Telenet verliest opnieuw aansluitingen in 3de kwartaal
				Geplaatst: 01 nov 2024, 14:28
				door Taaner242
				Titel is verkeerd, zijn geen aansluitingen maar "revenue generating units (RGU’s) — diensten zoals breedbandinternet, tv, en telefonie".
Meeste verlies komt waarschijnlijk van mensen die hun vaste lijn opzeggen. Op die aansluiting is er dus 1 dienst minder maar de aansluiting blijft.
De maximalisatie naar triple play (internet - telefoon - TV) is afgelopen. Zal bij Proximus ook wel zoiets zijn zeker?