lacer schreef: 4 maanden geleden
Bij het in de toekomst verdwijnen van DVB-C, was ik eens aan het uitkijken om een uitgebreide zenderlijst te hebben via TV Vlaanderen App TV zal het bijna dezelfde prijs zijn als Telenet TV nu (à 21,32€).
Probleem is dat in Vlaanderen minder populaire Franstalige Belgische zenders (maar door ons wel bekeken en opgenomen worden) enkel in de App TV Plus pakket zitten à 19,95€.
Als het allemaal IP is wordt stabiliteit ook wel een heel bepalende factor.
Dan zou ik dus niet puur kijken naar hoeveel en welke zenders, maar ook of je niet om de haverklap onderbrekingen hebt.
Nu, ik weet niet waarom je nu al naar alternatieven zou zoeken, het is nog een hele tijd tegen dat de eerste zenders zullen verdwijnen.
Ik vermoed dat ze eerst met de minst bekeken zenders gaan beginnen, wat dan betaalzenders zijn.
Het compact signaal vind ik het bekijken niet waard qua beeldkwaliteit.
De HD zenders van de VRT behoorden daar ook niet toe, ze waren gewoon niet versleuteld.
Ik weet ook niet of dat compact signaal nog zou behouden worden.
Dat is ook DVB-C.
En dan tot slot nog dit: Wyre stopt met DVB-C.
Maar die doen dat toch niet zomaar op eigen houtje?
Dat moet toch gewoon op vraag van Telenet zijn?
Mocht Telenet willen doorgaan met DVB-C, dan deden ze het gewoon zelf, of zochten ze iemand anders om het verder te zetten.
Nu lijkt het alsof Telenet slachtoffer is van een externe beslissing, terwijl zij toch gewoon zelf die beslissing genomen hebben?