Beste,
Voor mijn vader die eerder lineair tv kijkt ben ik aan het kijken naar Base TV met box. Hoe is de stabiliteit en eenvoud? Vandaag heeft hij Tadaam, maar dit gaat toch vaak mis...
Ik zoek een Telenet TV met Box like ervaring.
Ervaringen Base TV box
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 27 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Ik zit met soortgelijke vraag. Mijn ouders hebben Telenet One (met nog een oude digicorder, geen ip box) + sportpakket voor +120 euro per maand.
Voor het mobiel stuk hebben we al een andere operator gekozen.
We denken nu om nog alleen TV met sportpakket te houden bij Telenet tenzijer ook opties zijn bij Base. Is er iemand die de Base TV IPbox gebruikt icm playsport of dazn app op de tv box? En wat is jullie ervaring?
Voor het mobiel stuk hebben we al een andere operator gekozen.
We denken nu om nog alleen TV met sportpakket te houden bij Telenet tenzijer ook opties zijn bij Base. Is er iemand die de Base TV IPbox gebruikt icm playsport of dazn app op de tv box? En wat is jullie ervaring?
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Twee weken geleden bij iemand de BASE TV-box incl. DAZN app (Total + Play Sports) ingesteld, na aanraden van mij. En erg tevreden hiervan.
Internet & Mobiel: Telenet ONE for 1 Unlimited – €40/maand (studenten promo)
250/20 Mbps | Onbeperkt mobiel | Extra datasimkaart | eSIM voor Apple Watch
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik zou kiezen voor een Android media speler en geen Base TV box. Dan kun je er gewoon de Base Tv app op installeren.
Wij gebruiken de Nokia 8010 box maar moeilijk leverbaar, je kunt ook opteren voor de nieuwe Google TV streamer.
Wij gebruiken de Nokia 8010 box maar moeilijk leverbaar, je kunt ook opteren voor de nieuwe Google TV streamer.
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 27 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Persoonlijk heb ik de Nokia 8000 jaren geleden al ingeruild tvv de Google Chromecast TV. Dag en nacht verschil in gebruiksgemak.
Gisteren de Google TV streamer bij mijn ouders geïnstalleerd op de 2e TV om even te kijken of ze met dergelijk toestel kunnen werken (mijn vader wordt dit jaar 80), en of de kwaliteit van de apps (dazn) van dat niveau zijn dat we de switch kunnen maken van de dure Telenet oplossing naar iets dat ongeveer 40 euro (30%!) goedkoper is per maand
Combi base limited & tv box (37.80) + DAZN Total & Play Sports (34,99) + Hey Mobile S (5,00) = 77,79 VS de +120euro die ze nu betalen aan hun Telenet One.
Indien Base Limited een beperking zou zijn kunnen we nog altijd upgraden naar unlimited internet. (Geen idee of DAZN app op de TV box geïnstalleerd kan worden en of dit gaat meetellen in het algemeen internet verbruik)
Gisteren de Google TV streamer bij mijn ouders geïnstalleerd op de 2e TV om even te kijken of ze met dergelijk toestel kunnen werken (mijn vader wordt dit jaar 80), en of de kwaliteit van de apps (dazn) van dat niveau zijn dat we de switch kunnen maken van de dure Telenet oplossing naar iets dat ongeveer 40 euro (30%!) goedkoper is per maand
Combi base limited & tv box (37.80) + DAZN Total & Play Sports (34,99) + Hey Mobile S (5,00) = 77,79 VS de +120euro die ze nu betalen aan hun Telenet One.
Indien Base Limited een beperking zou zijn kunnen we nog altijd upgraden naar unlimited internet. (Geen idee of DAZN app op de TV box geïnstalleerd kan worden en of dit gaat meetellen in het algemeen internet verbruik)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 388 keer
- Bedankt: 192 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Welke TV is het? Geen Smart/Android?liber! schreef: 27 sep 2024, 10:58 Voor mijn vader die eerder lineair tv kijkt ben ik aan het kijken naar Base TV met box.
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ondertiteling op de NPO zenders werkt perfect. Wel niet meer via 888, maar via de optie "Ondertiteling".
Internet & Mobiel: Telenet ONE for 1 Unlimited – €40/maand (studenten promo)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 38 keer
Laat je je ervaringen hier weten? Ik zit in ongeveer dezelfde situatie. Telenet is dit soort mensen echt aan het uitmelken...gvo7 schreef: 4 maanden geleden Gisteren de Google TV streamer bij mijn ouders geïnstalleerd op de TV om even te kijken of ze met dergelijk toestel kunnen werken (mijn vader wordt dit jaar 80)
Kan je bv kanalen 'zappen' met de afstandsbediening. Of met nummers direct naar bepaalde zenders gaan ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 172 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Het is niet zozeer voor de ondertiteling maar gewoon voor het nieuws via TT... m'n vader leest dat namelijk nog steeds via de Nederlandse zenders.VossyGamer schreef: 3 maanden geleden Ondertiteling op de NPO zenders werkt perfect. Wel niet meer via 888, maar via de optie "Ondertiteling".
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
Dan zit je vrees ik aangewezen op de web versie via: https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=101DarkV schreef: 3 maanden geleden Het is niet zozeer voor de ondertiteling maar gewoon voor het nieuws via TT... m'n vader leest dat namelijk nog steeds via de Nederlandse zenders.
op de box bij base kan je geen Teletekst meer nemen.
Greetz cyberbug