Ten eerste is dit één geval wat niet representatief is voor de hele groep. Bovendien lijkt het me ook om een blaas te gaan die de zaken nogal wat positiever voorstelt dan ze zijn. Je kan het makkelijk checken, zeg uw werk op en doe zoals hem en geniet met volle teugen van al zijn voordelen. Doe het wel snel want de regels kunnen weldra scherper wordentom35 schreef: 28 aug 2024, 09:59 Diegene die ik ken is familie en pocht maar al te graag op familiefeesten dat hij niet wil gaan werken voor een wedde onder zijn diploma's en vind 4k het absolute minimum .. dat hij al 20j niet werkt zou geen probleem.mogen zijn cfr hem...ik ken dat dossier meer dan genoeg... wraakroepend is het zeker als je weet dat een collega van 62 na 42j werken in swt gaat en alle maanden mag opdraven bij de vdab..
Voor mijn part mogen frauderende bedrijven even hard aangepakt worden....het gaat en en moeten zijn..de heilige huisjes mogen verdwijnen en al zeker die van links anders gaat men nooit 27miljard vinden

Men moet alle fraudeurs aanpakken, van welke kant dan ook. Sommige dokters die meer dan de premier verdienen frauderen ook en dat kan zelfs systematisch. Als ze betrapt worden moeten ze enkel het teveel geïnde terugstorten en kunnen ze verder doen. De controles gebeuren maar bij steekproef dus het risico is verwaarloosbaar.
Voor de rest, NVA bestaat voor een groot deel uit ex-VB'ers dus een paar extra kan geen probleem zijn. BDW wil mateke ook voor zijn bestuur in Antwerpen, dat interesseert hem meer dan het federale want daar is succes in tegenstelling met zijn doel (einde België). We hebben een sloper aangesteld om ons huis te renoveren