hey! internet voor 29 €/maand levenslang
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 93 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Benieuwd of ze de "Internet promo 29 €/maand in plaats van 39€/maand* for life" verlengen na 30/09/2024, nog maar een paar dagen te gaan...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 70 keer
Ben ook benieuwd. Maar niet op gewacht, heb besteld , ze komen vrijdag al installeren. Eindelijk na 20 jaar telenetbeperkingen en woekerprijzen, internet zonder smalband aan een schappelijke prijs. Een verademing, dank je wel Hey !!splinterbyte schreef: ↑1 maand geleden Benieuwd of ze de "Internet promo 29 €/maand in plaats van 39€/maand* for life" verlengen na 30/09/2024, nog maar een paar dagen te gaan...
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 3 keer
Amai, hoe kan je zo lang wachten?? Vanaf dat er concurentie is met goedkopere aanbod verander je toch direct? Je had al keuze voor mobile vikings, edpnet, zelf orange enz
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Hey! Mobile S - 7€/m
GSM: Hey! Mobile S - 7€/m
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
Tja dan zal ik het contract en de domiciliëring maar niet ondertekenen en afwachten wat het geeft. Het zou mij sterk lijken dat ze zomaar een domiciliëring kunnen starten zonder bevestiging. Dat zou betekenen dat ik zomaar eender welk rekeningnummer kan opgeven of dat eender wie mijn rekeningnummer kan invullen.
Ze vermelden dus nergens of a) het al dan niet moet ondertekend worden en b) waar het ondertekend exemplaar naartoe moet.
Vreemd... erg vreemd...
Ze vermelden dus nergens of a) het al dan niet moet ondertekend worden en b) waar het ondertekend exemplaar naartoe moet.
Vreemd... erg vreemd...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
- Bedankt: 43 keer
Ik vrees dat het inderdaad zo simpel is tegenwoordig met die Europese domiciliëringen. Aan de andere kant kan je alles steeds terugvorderen en ik vermoed dat als een firma te veel van die terugvorderingen krijgt dat ze dan ook wel eens op de vingers getikt zal worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 471 keer
- Recent bedankt: 3 keer
welkom in de wereld van sepa, waar een bedrijf een domiciliering kan starten op eender welke rekening,
en het aan de rekeninghouder is om te controleren dat dat niet onterecht voorvalt.
beetje zoals je huissleutel aan de postbode geven om de post binnen te leggen, en dan hopen dat die bij het buitengaan niet je tv meeneemt.
lekker makkelijk, maar enorm gevoelig voor misbruik, en de schuld ligt altijd bij het slachtoffer ("want je moet het zelf maar in de gaten houden")
-
- Elite Poster
Wel, ik heb dit nog nooit eerder voorgehad en kies altijd voor domiciliëringen. Ik kreeg dan altijd de vraag om een document op papier te ondertekenen en terug te sturen ofwel, en dit is hoe het tegenwoordig meestal gaat, met mijn bankkaart en kaartlezer en dus een code de domiciliëring te bevestigen online.
Nog nooit problemen mee gehad.
Nog nooit problemen mee gehad.
-
- Elite Poster
nee, geen concurrentie. Belgacom zit hier nog met adsl, echt waar !michaelbelgium schreef: ↑1 maand geledenAmai, hoe kan je zo lang wachten?? Vanaf dat er concurentie is met goedkopere aanbod verander je toch direct? Je had al keuze voor mobile vikings, edpnet, zelf orange enz
sedert Corona liegt Telenet over het volume omdat niemand zou terugschakelen. hun goedkoopste internet gaat makkelijk tot 350gb/maand ipv 150. zo ons plan getrokken, nu sinds kort TV aan het streamen en meer volume nodig, gelukkig is er hey
Toegevoegd na 15 minuten 46 seconden: nog 10 uur
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 471 keer
- Recent bedankt: 3 keer
nope, promo wegsplinterbyte schreef: ↑1 maand geleden Benieuwd of ze de "Internet promo 29 €/maand in plaats van 39€/maand* for life" verlengen na 30/09/2024, nog maar een paar dagen te gaan...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 84 keer
- Recent bedankt: 7 keer
nee
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
Orange technieker stipt op tijd, op 1 kwartiertje modem gewisseld en terug online. fluitje van een cent. Is gewoon hetzelfde internet,
iets sneller dan vroeger omdat ik basic had bij Telenet...
1 ding valt me tegen. Ik zie op de doos refurbished modem TCG300. Ik zie dat dit een oude modem is. Het verbruik ligt dubbel
zo hoog als bij die witte Telenet modem die ik had (15W ipv 8W)
Ik zie in het menu van de modem vrij veel mogelijkheden. Misschien is dit ook een pluspunt.. Hoe denken jullie hierover?
iets sneller dan vroeger omdat ik basic had bij Telenet...
1 ding valt me tegen. Ik zie op de doos refurbished modem TCG300. Ik zie dat dit een oude modem is. Het verbruik ligt dubbel
zo hoog als bij die witte Telenet modem die ik had (15W ipv 8W)
Ik zie in het menu van de modem vrij veel mogelijkheden. Misschien is dit ook een pluspunt.. Hoe denken jullie hierover?
-
- Plus Member
- Bedankt: 13 keer
Hier ook afgelopen donderdag de switch van Telenet basic internet naar Hey internet. Ook een zeer competente technieker gehad die alles naar mijn wensen heeft aangepast, en hij wou ook eerst die TCG300 zetten, maar ik heb hem ervan kunnen overtuigen dat voor mij de "nieuwste" wifi6 compatible modem de betere keuze was, aangezien ik heel veel smart spullen heb die op wifi zitten. De vorige witte modem van telenet had daar soms wel wat moeite mee, en deze dus op het eerste zicht niet. Op verzoek heeft hij zelfs het ssid veranderd naar datgene dat ik voordien had van telenet: zo moest ik niet alle smart apparaten opnieuw beginnen configureren. Mocht hij dat niet willen doen hebben, dan zou ik dat uiteraard nadien zelf gedaan hebben, want het menu van de modem heeft inderdaad veel meer mogelijkheden dan het dichtgetimmerde spel van telenet, waar ik toch al ruim 25 jaar klant was voor internet. Dus hier een tevreden overstapper die meteen ook reclame gemaakt heeft voor de zelfstandigen en vrije beroepen, want zoek het maar eens op: voor die doelgroep is de promo for life nu toch wél nog geldig: 23,97 euro per maand (excl.btw) https://www.heytelecom.be/nl/zelfstandige
En het afsluiten van uw telenet internet: via 0800--66350 bij telenet is volgens mij een van de vlugste manieren: binnen het uur na bellen was dat al ok, en dan krijg je een label om uw gehuurde modem/router gratis via PostNl te versturen. Ik ben die de dag erna gewoon gaan afgeven in een telenet service punt. Uw telenet webmail adres blijf je (altijd) behouden voor zover er daar nog regelmatig gebruik van wordt gemaakt, dat heb ik ook gevraagd. Dus dat is langer dan de (wettelijke?) 18 maanden. Hopelijk komen ze later niet met een of andere 'fee' om die verder te mogen gebruiken, telenet kennende...
En het afsluiten van uw telenet internet: via 0800--66350 bij telenet is volgens mij een van de vlugste manieren: binnen het uur na bellen was dat al ok, en dan krijg je een label om uw gehuurde modem/router gratis via PostNl te versturen. Ik ben die de dag erna gewoon gaan afgeven in een telenet service punt. Uw telenet webmail adres blijf je (altijd) behouden voor zover er daar nog regelmatig gebruik van wordt gemaakt, dat heb ik ook gevraagd. Dus dat is langer dan de (wettelijke?) 18 maanden. Hopelijk komen ze later niet met een of andere 'fee' om die verder te mogen gebruiken, telenet kennende...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 95 keer
Deze heb ik ook, hij had deze mee naar binnen dus niet moeten vragen ... Het gaat over de Livebox cable modem
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Plus Member
dag Luc, zoals Patje al heeft aangehaald gaat het over deze:
https://itdaily.be/nieuws/netwerk/orang ... box-modem/
of je nog kan wisselen...ik betwijfel dat eigenlijk: als een technieker terug gaat moeten komen, dan gaat dat u wellicht al minstens 59 euro kosten vermoed ik, en dan moet het nog een begripvolle man/vrouw zijn die de swap wil doorvoeren.
Je kan het proberen, maar ikzelf heb bij Hey ook al via de chat tot 3x toe aangedrongen (bij verschillende operators van de Hey klantendienst...als je veel geduld hebt en lang kunt wachten vooraleer het aan jou is...) om het telecom abonnement van mijn zoon om te zetten 'for life' i.p.v. de korting van 5 euro die voor 2 jaar werd toegestaan, maar steeds van een kale reis mogen terugkeren... dus ja...veel succes zou ik zeggen!
-
- Elite Poster
Als ik het goed begrijp heeft die livebox modem betere wifi aan boord en kan hij hogere snelheden aan (maar deze krijg je toch niet bij hey)
Zijn er nog voordelen om te kiezen voor die livebox? Kent iemand het verbruik van deze modem? Komt hij warm?
Zijn er nog voordelen om te kiezen voor die livebox? Kent iemand het verbruik van deze modem? Komt hij warm?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 6 keer
Vandaag installatie gehad, alles vlot verlopen en de nieuwe modem gescoord . In de portal staat het contract, incl korting, netjes actief.A teaspoon of baking schreef: ↑1 maand geleden Ze was de eerste bewoner en bij mijn weten was er geen aftakkabel maar ze is zonet nog even in het stof van inkomende technieken gedoken en dit lijkt me een coax: https://ibb.co/Vt2P059.
Scarlet kon ik niet opzeggen via de website want het lijnnummer van op de factuur werd geweigerd. Telefonisch opgezegd en snel geregeld, ondertussen ook via mail bevestiging gehad. Nu enkel nog wachten op het verzendlabel voor de retour van de scarlet modem.
Laatst gewijzigd door A teaspoon of baking 1 maand geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 28 keer
Kan gemakkelijk 2 weken duren hebben ze mij verteld, nog steeds niets gezienA teaspoon of baking schreef: ↑1 maand geleden Nu enkel nog wachten op het verzendlabel voor de retour van de scarlet modem.
-
- Elite Poster
Vandaag ook Hey geïnstalleerd hier. Heel tevreden van installatie en met een grote smile een Telenetwinkel binnengewandeld en hun dure rotzooi afgegeven.
Portaal van Hey trekt wel op niks vind ik want meeste tabs blijven maar laden hier. Zal nog es kijken over een paar dagen
Portaal van Hey trekt wel op niks vind ik want meeste tabs blijven maar laden hier. Zal nog es kijken over een paar dagen
-
- Elite Poster
Bij mij was het niet druk voor de technieker. Heb het gevraagd.
Had 1 gedaan in de voormiddag, kwam rond de middag en moest nog eentje doen na mij.
In 1 kwartier was het gefixt, maar toch moest hij 1 uur wachten en met z'n vingers draaien bij mij....
Vlamingen zijn honkvast....
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 45 keer
Verzendlabel was een mail in het Frans. Wat ik ervan verstond ( en Google Translate) was dat als je modem/decoder zelf niet naar het containerpark had gebracht, dat zij het een 2de leven zouden geven. Ik had nog een bbox2 in de kast ( had een 7360 fritzbox van Dommel in gebruik). die ik opgestuurd heb. Terwijl eerdere mails dan weer vermelden dat er een factuur zou volgen wanneer je niets opstuurt. Toen ik van trio daar Loco ging werd er niet gevraagd de decoder op te sturen
Qua communicatie moet hey dus ook geen voorbeeld nemen aan Scarlet .
wat betreft het succes van de actie... ik denk dat prijsbewuste klanten vooral bij scarlet, edpnet, BASE Orange of reeds bij hey zitten. Klanten komende van die laatste 2, daar hebben ze enkel op verloren met de actie
Telenet en Proximus voelen die actie denk ik minder... Telenet loopt dan wel wat leeg, maar ik vermoed vooral naar Proximus en orange
Qua communicatie moet hey dus ook geen voorbeeld nemen aan Scarlet .
wat betreft het succes van de actie... ik denk dat prijsbewuste klanten vooral bij scarlet, edpnet, BASE Orange of reeds bij hey zitten. Klanten komende van die laatste 2, daar hebben ze enkel op verloren met de actie
Telenet en Proximus voelen die actie denk ik minder... Telenet loopt dan wel wat leeg, maar ik vermoed vooral naar Proximus en orange
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 323 keer
Ik zou graag een hogere upload zien, dubbele minst. En dan stap ik over.
Nu bij Edpnet supertevreden. Waarom zou ik voor 5 €/maand overstappen (promo) dan terug 2 modems die draaien, verbruikt ook.
en nog gratis vast telefoonnr. bij Edpnet. En werkt ALTIJD. + dubbele UPLOAD.
Kijken ook kat uit de boom naar DIGI (prefereer VDSL)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
@splinterbyte waarom kan je geen klant zijn?
En EDPnet is idd kei geweldig voor de upload.
Ik snap niet dat ze de upload in belgie nog prehistorisch houden , om welke reden?
Maar smijte ons dood met download snelheden...
En EDPnet is idd kei geweldig voor de upload.
Ik snap niet dat ze de upload in belgie nog prehistorisch houden , om welke reden?
Maar smijte ons dood met download snelheden...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 93 keer
Ja, technisch gezien kan ik wel klant zijn, maar tegen deze "snel"heden ga ik passen hoor
ontopic:
ontopic:
Dat is omdat de coax momenteel nog veel minder frequentiebanden beschikbaar heeft voor upload, omdat historisch gezien de coaxkabel voor TV-distributie gemaakt was en later de internet download dus makkelijker te implementeren was, en dan ook later de meeste klanten meer download snelheid zochten (nu nog zelfs).ghostboy1993 schreef: ↑1 maand geleden Ik snap niet dat ze de upload in belgie nog prehistorisch houden
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.