Nieuwe tarieven Hey! - mobiel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 111 keer
Ze hebben de afgelopen maanden die promo wel veel aangeboden, echt om hun klantenbestand te boosten.
Als ik zou mogen gokken: rond de solden en zeker rond black Friday zou je zo’n promo nog kunnen verwachten.
Het is dus iets om in de gaten te houden door bijvoorbeeld iedere 2 weken eens te checken als je daar zin in hebt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 193 keer
Ik heb via PB bericht op Twitter of X, zoals je het noemen wil, nogmaals de vraag gesteld en daar krijg ik antwoord dat die 5 euro wel actief zal blijven. Heb het dus op papier nu. 3 abo's zal ik dus overzetten nu van 40 naar 50GB.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 13 keer
Het lijkt erop dat het hier ook in orde aan het komen is.
Ook ik had ingetekend vrijdag op de 5 euro korting for life actie, maar kreeg maandag telefoon er enkel nog maar te kiezen viel uit de nieuwe formules en dit zonder korting. Dit heb afgewezen en was mij nog aan het beraden of ik nu ombudsman al dan niet economische inspectie ging inschakelen toen ik opeens bericht kreeg dat de omschakeling opgestart was en mijn nieuwe simkaart op de post zat. Ik heb daarop de helpdesk gecontacteerd om nog eens duidelijk te maken dat ik niet akkoord was gegaan met hun nieuw voorstel en dat ik dus verwacht het aanbod te krijgen waarvoor ik oorspronkelijk had ingetekend.
Ze hebben mij dan heel kort gezegd dat ik eerst de simkaart moest activeren en dan met hen opnieuw contact opnemen. Dat heb ik nu donderdagnamiddag gedaan. Als het goed is zouden ze de promotie moeten toegekend hebben op het hey! mobile L abonnement. Ik heb daarvan een e-mail ontvangen ter bevestiging, maar kan daar wel niets van terugvinden in de klantenzone. Het blijft dus beetje afwachten wat het eerste factuur zal geven...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-*-
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 101 keer
wat is de beste en snelste manier om hun te contacteren na enkele dagen geen succes na uren 0 respons
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Bedankt: 193 keer
ik vond gisteren Twitter best snel gaan (binnen het half uur antwoord)
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via Apple TV
-
- Elite Poster
Heb na 2 dagen respons via fb , had dit beter eerder gezegd
Zou je nog aanspraak kunnen maken op die 5euro promo kon 2 weken terug niet bestellen door probleem op hun website en sinds dan 0 respons via live chat, had beter via fb geprobeerd
Zou je nog aanspraak kunnen maken op die 5euro promo kon 2 weken terug niet bestellen door probleem op hun website en sinds dan 0 respons via live chat, had beter via fb geprobeerd
Internet = EDPnet
-
- Elite Poster
Nu ook in contact met iemand via fb maar werkt voor geen meter mee beetje balen.
Is simkaart voor de gsm tijdens cyclo voor bereikbaar te zijn in noodgeval of pech
Is simkaart voor de gsm tijdens cyclo voor bereikbaar te zijn in noodgeval of pech
Internet = EDPnet
-
- Elite Poster
Wat ik vandaag eens heb gedaan is alle facturen van de laatste maanden ingegeven in een excel sheet om ons verbruik van de 2 nummers in kaart te brengen.
Gestapeld staafdiagram met onderscheid tussen nationaal en roaming verbruik.
Vooral de zomerperiode is belangrijk = meer buiten dus verbruik wanneer het hopelijk niet regent
Na de zomer zal ik er een veel beter beeld van hebben welk abonnement we (met een ruime marge natuurlijk) werkelijk nodig hebben.
Als dan blijkt dat ik evengoed naar Base en hopelijk Digi ofzo kan gaan (ongeveer dezelfde prijs voor minder datavolume dat we toch niet gebruiken) dan ben ik weg.
Gewoon uit principe omdat ze onbetrouwbaar en onvriendelijk zijn als ik het in het algemeen hier zo lees.
Ben nu met een esim op verschillende plekken aan het testen en vreemd genoeg met Base tot nu toe de beste resultaten tegenover orange en Proximus (dat er gek genoeg onverwacht slecht uitkomt).
Gestapeld staafdiagram met onderscheid tussen nationaal en roaming verbruik.
Vooral de zomerperiode is belangrijk = meer buiten dus verbruik wanneer het hopelijk niet regent
Na de zomer zal ik er een veel beter beeld van hebben welk abonnement we (met een ruime marge natuurlijk) werkelijk nodig hebben.
Als dan blijkt dat ik evengoed naar Base en hopelijk Digi ofzo kan gaan (ongeveer dezelfde prijs voor minder datavolume dat we toch niet gebruiken) dan ben ik weg.
Gewoon uit principe omdat ze onbetrouwbaar en onvriendelijk zijn als ik het in het algemeen hier zo lees.
Ben nu met een esim op verschillende plekken aan het testen en vreemd genoeg met Base tot nu toe de beste resultaten tegenover orange en Proximus (dat er gek genoeg onverwacht slecht uitkomt).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 11 keer
Bereik is echt super locatie afhankelijk is me al opgevallen. Ik heb zelf een dual sim met orange en telenet (base). Ik heb bijna overal orange 5g en indoor degelijk bereik waar ik bij telenet terugval op minder snel netwerk tot zelfs "enkel noodoproepen" (indoor). Ik ben dan ook uitermate tevreden van de orange dekking.
-
- Elite Poster
Bij mij lijkt het ongeveer het tegenovergestelde, goed om te horen dat het overal anders is.Cecemel schreef: ↑5 maanden geleden Bereik is echt super locatie afhankelijk is me al opgevallen. Ik heb zelf een dual sim met orange en telenet (base). Ik heb bijna overal orange 5g en indoor degelijk bereik waar ik bij telenet terugval op minder snel netwerk tot zelfs "enkel noodoproepen" (indoor). Ik ben dan ook uitermate tevreden van de orange dekking.
Mijn logica was ook altijd dat nu ze (gaan?) samenwerken met Proximus voor het uitbouwen van (echte) 5G dat het bereik beter zou worden maar ik merk daar in de praktijk niets van.
De “5G” die ik bijvoorbeeld in Antwerpen ontvang, werkt indoor amper (gewoon in het centrum, in winkels tijdens het wachten bij de paskotjes).. het lijkt me dan ook van die “nep 5G” om te testen op tijdelijke frequenties, met 2G of 4G snelheden.
Nu kan dat bij Base natuurlijk ook zo zijn, ik merk wel overal 5G maar dat wil nog niet zeggen dat het ook echt vlot werkt.
-
- Plus Member
- Bedankt: 11 keer
ik moet wel zeggen dat er bij ons de voorbije maanden enorm veel werken gebeurd zijn (door de samenwerking met proximus). zo hebben ze de oude zendmast verwijderd en werken ze nu met een andere locatie. sindsdien ben ik indoor van onstabiele edge naar zeer stabiele 5G gegaan ook inde omliggende gemeenten en steden zijn die werken de laatste maanden gebeurd, dus dit heeft in mijn ogen echt veel positieve invloed gehad... ik verwacht ook nog betere resultaten van zodra 3G afgeschakeld wordt (zijn ze mee bezig) om meer frequentie te geven aan 4G en 5G.
-
- Elite Poster
Ik zie op de Hey community veel klachten van mensen die ongewild verbruik buiten hun bundel hebben en vragen dit te begrenzen tot minder dan €50/60. (Bij andere operatoren kan dit wel). Dan komt er dit onnozele antwoord van Hey:
Of ze zich aan Europese en nationale wetgeving willen houden?
Alsof ze het er gewoon om doen voor de extra inkomsten.
Soit: nu met de vakantieperiode voor de deur misschien dit topic massaal upvoten zodat velen deze ellende bespaard kan blijven?
https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... n/m-p/4647
ja zo kan ik het ook. GSM thuis laten en een papieren kaart kopen ipv Google maps?Dit is momenteel niet mogelijk...
Je kan je 4G in het buitenland deactiveren op je toestel.
Of ze zich aan Europese en nationale wetgeving willen houden?
De arrogantie alsof de wetgeving vrijblijvend is.Op dit moment zijn er nog geen veranderingen op dat vlak. Als er besloten wordt om dit aan te passen, zullen we jullie daarvan op de hoogte stellen.
Alsof ze het er gewoon om doen voor de extra inkomsten.
Soit: nu met de vakantieperiode voor de deur misschien dit topic massaal upvoten zodat velen deze ellende bespaard kan blijven?
https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... n/m-p/4647
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 752 keer
- Bedankt: 485 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ze gaan dat moeten fixen...
Je kan wel jezelf beschermen door in je smartphone de limieten op je data verbruik correct in te stellen. Zo loop je minder kans om te moeten bijbetalen.
Je kan wel jezelf beschermen door in je smartphone de limieten op je data verbruik correct in te stellen. Zo loop je minder kans om te moeten bijbetalen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
Ik weet dat ik in m’n iPhone het data verbruik kan bijhouden (ik reset de teller ook iedere maand op de dag dat ik m’n nieuwe bundels krijg) maar ik kan zelf de limiet niet instellen op m’n toestel.
Ik weet vroeger in een vorig leven met Android had ik een app “3G watchdog” daar kon je wel het eea mee beheren.
Maar inderdaad waar het hier om gaat is dat velen aan de provider vragen om geen verbruik buiten de bundel toe te laten, oftewel om de limiet die nu op 50/60 euro staat te wijzigen naar 0 euro, conform de regelgeving of het recht dat we daar als consument toe hebben.
Zelf heb ik het nog niet aan de hand gehad met Hey maar ik zou eigenlijk gewoon naar de ombudsdienst moeten gaan hiermee, liefst met vele anderen.
Hun app werkt met sterke vertraging (idem voor Orange) dus die info loopt achter en is bijgevolg onbetrouwbaar.
Ik heb het bij Orange al voor gehad dat ik een dag later pas de sms kreeg van dat de bundel bijna op was dus dan zit je er al over.
Zeker voor wie een simkaart aan de zoon / dochter geeft wil gewoon de controle houden “zonder nare verrassingen” zoals ze bij Hey zelf zeggen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 100 keer
- Bedankt: 52 keer
Ik heb zoals een aantal anderen in dit topic Hey besteld op 31 mei, late namiddag en een orderbevestiging ontvangen.
Gisteren pas kreeg ik telefoon dat de tariefplannen gewijzigd zijn en het bestelde tarief niet meer beschikbaar was. Men stelde voor de €14 formule te nemen. Ik heb zelf gevraagd om de €5 korting te behouden (want zo besteld). Nu is het weer afwachten, de persoon aan de lijn kon dit niet aanpassen...
Edit: op nieuw tariefplan gezet en korting werd toegekend
Gisteren pas kreeg ik telefoon dat de tariefplannen gewijzigd zijn en het bestelde tarief niet meer beschikbaar was. Men stelde voor de €14 formule te nemen. Ik heb zelf gevraagd om de €5 korting te behouden (want zo besteld). Nu is het weer afwachten, de persoon aan de lijn kon dit niet aanpassen...
Edit: op nieuw tariefplan gezet en korting werd toegekend
Laatst gewijzigd door MrBlueSky 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Doe dit eens via de chat van Facebook heb ook zo die 5euro korting nog gekregen
Beleefd blijven vragen dan vragen ze het even na en uiteindelijk ja.
Tevens dus hier ook Hey M abbo voor tijdens onderweg met de koersfiets
Beleefd blijven vragen dan vragen ze het even na en uiteindelijk ja.
Tevens dus hier ook Hey M abbo voor tijdens onderweg met de koersfiets
Internet = EDPnet
-
- Elite Poster
De Hey app (iOS) heeft een update gehad.
Kleine aanpassing aan het logo (tekst toegevoegd, minder strak, totaal niet in lijn met andere apps, jammer) verder nog altijd steeds opnieuw op de “login” knop drukken om je verbruik te zien, ook widgets hebben (bij mij) nooit gewerkt.
O en de inmiddels beruchte korting staat nu ook in de app juist weergegeven, ook als je je abonnement wilt wijzigen zie ik nu overal “-5 promo” staan en de juiste (lage) rode prijs. Ik weet niet waarom ik nu aan de Colruyt moet denken
Kleine aanpassing aan het logo (tekst toegevoegd, minder strak, totaal niet in lijn met andere apps, jammer) verder nog altijd steeds opnieuw op de “login” knop drukken om je verbruik te zien, ook widgets hebben (bij mij) nooit gewerkt.
O en de inmiddels beruchte korting staat nu ook in de app juist weergegeven, ook als je je abonnement wilt wijzigen zie ik nu overal “-5 promo” staan en de juiste (lage) rode prijs. Ik weet niet waarom ik nu aan de Colruyt moet denken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 95 keer
Ik heb dit weekend nog eens gechat met de vraag en ze bleven bij hoog en laag beweren dat ik de promo zou verliezen en dus de volle pot ging moeten betalen. (heb nu 2 jaar promo tot jan 2025)
Toen zei ik dat er mss een mooie promo ging komen bij Digi en Base en ik daar mss zou op in gaan , antwoorden ze dat ik hen best eerst contacteer om te zien wat ze kunnen doen.
Ik ga het gewoon nog beetje afwachten, want als ik kijk in de klantenzone zou ik maar 1 van mijn 4 nummers kunnen veranderen.
Toen zei ik dat er mss een mooie promo ging komen bij Digi en Base en ik daar mss zou op in gaan , antwoorden ze dat ik hen best eerst contacteer om te zien wat ze kunnen doen.
Ik ga het gewoon nog beetje afwachten, want als ik kijk in de klantenzone zou ik maar 1 van mijn 4 nummers kunnen veranderen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 96 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ondertussen is Yoin nog voordeliger geworden (€ 10 voor 5GB + onbeperkt bellen / sms) (of de nog 17 dagen+ lopende promo €5.5 voor 3 maand 12GB + onbeperkt)
Ik was dit net tegen gekomen nu ik naar een alternatief was aan het kijken nu mijn Hey factuur van €10 naar €15 is gegaan.
Greetz cyberbug
-
- Pro Member
- Bedankt: 39 keer
Ondertussen is Yoin nog voordeliger geworden (€ 10 voor 5GB + onbeperkt bellen / sms) (of de nog 17 dagen+ lopende promo €5.5 voor 3 maand 12GB + onbeperkt)
Ik was dit net tegen gekomen nu ik naar een alternatief was aan het kijken nu mijn Hey factuur van €10 naar €15 is gegaan.
[/quote]
Hey, Undo, Yoin en Mega zijn blijkbaar hun aanbod op elkaar aan het afstemmen. Kan de consument alleen maar wel bij varen.
[/quote]
Hey, Undo, Yoin en Mega zijn blijkbaar hun aanbod op elkaar aan het afstemmen. Kan de consument alleen maar wel bij varen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 50 keer
Ik wacht ook op deze bevestiging alvorens een abonnement wijziging te doen.A teaspoon of baking schreef: ↑4 maanden geleden Toevallig al iemand die een factuur kreeg die bevestigt/ontkracht dat de 5 euro levenslange korting behouden blijft bij switch van abonnement?
Huidig: 10 euro / maand (met lifetime promo)
To-be: 14 euro / maand (-5 euro lifetime hopelijk nog geldig dan)
iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020
⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 216 keer
- Bedankt: 464 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Opletten wel.
Als je je volume buiten BE wilt gebruiken is de huidige van 40 misschien interessanter. Daarvan mag je alles buiten BE, in EU gebruiken. Bij de nieuwe formule is dat opgesplitst
Als je je volume buiten BE wilt gebruiken is de huidige van 40 misschien interessanter. Daarvan mag je alles buiten BE, in EU gebruiken. Bij de nieuwe formule is dat opgesplitst
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 31 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ik krijg de 25ste mijn factuur, en ik heb 3 nummers aan 9 euro per maand (mobile L, 50GB). Dus nog een paar dagen.
Int.: hey! internet (29 €/maand)
Tel.: hey!: 50GB BE + 20GB EU (9 €/maand)
Totaal = 38 €/maand
Tel.: hey!: 50GB BE + 20GB EU (9 €/maand)
Totaal = 38 €/maand
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 42 keer
Idem hier, heb één van mijn drie nummers kunnen omzetten (mobile M 9€ met 5€ korting). De andere 2 "komen niet in aanmerking". Waarom niet? Zijn allemaal 20GB boost met levenslange 5€ promo, in dezelfde week enabled, dus identiek. Iemand een idee?
-
- Starter
Ik heb mijn factuur ontvangen. De korting van 5 euro is doorgevoerd (levenslange korting van -5€: van 10€ voor 40 GB naar nu 9€ voor 50 GB).
-
- Administrator
Idem hier.
Dan toch niet "unlimited"?
Dan toch niet "unlimited"?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 89 keer
Gegeven dat:
- meerdere hier aangeven dat de 5€ promo niet vervalt, ook niet op uiteindelijke factuur
- online bij omschakelen nog altijd overal 9€ als eindpreis word vermeld
=> Hier toch ook overgegaan van 40GB @ 10€ naar de nieuwe 50GB(20EU) @ 9€
Na overgang in portaal inderdaad blijft overal de -5€ promo actief zo te zien.
Nu wachten op mijn 1e factuur daarover
- meerdere hier aangeven dat de 5€ promo niet vervalt, ook niet op uiteindelijke factuur
- online bij omschakelen nog altijd overal 9€ als eindpreis word vermeld
=> Hier toch ook overgegaan van 40GB @ 10€ naar de nieuwe 50GB(20EU) @ 9€
Na overgang in portaal inderdaad blijft overal de -5€ promo actief zo te zien.
Nu wachten op mijn 1e factuur daarover
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 27 keer
Hier gisteren ook eerste factuur ontvangen na omschakeling naar 14EU abonnement. Korting van 5EU blijft geldig. Betaal nu dus 9EU voor onbeperkt bellen en 50GB data. Niemand doet beter
Int.: BASE: 200/20 Mbps
TV: BASE TV app
Tel.: Hey Telecom: 50 GB80 GB
Totaal = €36 + €9 + €9 = €54
TV: BASE TV app
Tel.: Hey Telecom: 50 GB80 GB
Totaal = €36 + €9 + €9 = €54
-
- Plus Member
- Bedankt: 6 keer
Ik kreeg melding dat mijn factuur online staat. De factuur zal volgens mij niet kloppen. Ze komen een nogal raar getal uit.
Als ik wil inloggen op mijn myhey! dan lukt dat niet. Nog mensen met dit probleem?
Als ik wil inloggen op mijn myhey! dan lukt dat niet. Nog mensen met dit probleem?
-
- Elite Poster
Verschillende mensen hebben o.a. hier op UB en in de hey community hun beklag gedaan dat het niet mogelijk is om je ‘buiten de bundel verbruik’ te limiteren of goed te beheren, ze houden zich zelfs niet aan de BIPT / EU regelgeving blijkbaar.
Nu las ik vandaag het topic over de nieuwe Orange formules waarbij men terug gaat naar het principe van “smallband” als je je datavolume verbruikt hebt (ipv bijbetalen).
Dit is het bewijs dat het technisch prima kan, net als de blokkeringen en limieten die orange en anderen ook aanbieden.. en dus: dat het bewust niet aanbieden van deze opties duidelijk een verdienmodel is van Hey!
Ik vind dit redelijk degoutant voor de onwetende mensen die dit deze zomer weer voor gaan hebben.
Ja iemand kan nu roepen: “ga dan naar een andere provider als je niet tevreden bent”
Nee: ik wil gewoon dat ze de regelgeving respecteren dat is alles. (En ja ik zal wel vertrekken zodra het ergens anders beter is, Digi misschien). Ze moeten klanten gewoon de mogelijkheid bieden om verbruik buiten de bundel te blokkeren, of anders smallband, ook goed natuurlijk.
Mijn tip aan iedereen die klant is bij Hey: vraag ze om die limieten aan te passen, je gaat dan een weigering als antwoord krijgen, bewaar dit antwoord, de dag dat je met ongewenste extra kosten zit stap ie ermee naar de ombudsman telecom. Dat is alleszins wat ik zal doen.
En natuurlijk het topic op hun eigen community upvoten totdat ze er niet meer omheen kunnen.
https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... 4647#M1335
Nu las ik vandaag het topic over de nieuwe Orange formules waarbij men terug gaat naar het principe van “smallband” als je je datavolume verbruikt hebt (ipv bijbetalen).
Dit is het bewijs dat het technisch prima kan, net als de blokkeringen en limieten die orange en anderen ook aanbieden.. en dus: dat het bewust niet aanbieden van deze opties duidelijk een verdienmodel is van Hey!
Ik vind dit redelijk degoutant voor de onwetende mensen die dit deze zomer weer voor gaan hebben.
Ja iemand kan nu roepen: “ga dan naar een andere provider als je niet tevreden bent”
Nee: ik wil gewoon dat ze de regelgeving respecteren dat is alles. (En ja ik zal wel vertrekken zodra het ergens anders beter is, Digi misschien). Ze moeten klanten gewoon de mogelijkheid bieden om verbruik buiten de bundel te blokkeren, of anders smallband, ook goed natuurlijk.
Mijn tip aan iedereen die klant is bij Hey: vraag ze om die limieten aan te passen, je gaat dan een weigering als antwoord krijgen, bewaar dit antwoord, de dag dat je met ongewenste extra kosten zit stap ie ermee naar de ombudsman telecom. Dat is alleszins wat ik zal doen.
En natuurlijk het topic op hun eigen community upvoten totdat ze er niet meer omheen kunnen.
https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... 4647#M1335
-
- Administrator
Ik dacht dus dat het 50Gb in België was, en als je ging roamen je er 20Gb van kon gebruiken in het buitenland.
Blijft dat dit afzonderlijke data potjes zijn? Toch als ik deze screenshot mag geloven.
Blijft dat dit afzonderlijke data potjes zijn? Toch als ik deze screenshot mag geloven.
-
- Premium Member
- Bedankt: 48 keer
Die cirkels zijn toch vreemd? Die is bovenaan bijna voor de helft gevuld, maar je hebt maar 0,46GB verbruikt. Bij die onderste heb je meer dan een vierde gebruikt, maar is er amper een blauw stuk.
Bij het vorige product (zowel 15 als 25 euro) was de pot gesplitst. Beiden heb ik getest in het buitenland. Bij het vernieuwde product is het ook beperkt tot wat de regelgeving oplegt.
Bij het vorige product (zowel 15 als 25 euro) was de pot gesplitst. Beiden heb ik getest in het buitenland. Bij het vernieuwde product is het ook beperkt tot wat de regelgeving oplegt.