Nieuwe tarieven Hey! - mobiel

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Bedankt: 19 keer

Bericht

freddie schreef: 5 maanden geleden Hoi allemaal, ik ben al even lezende hier op het forum en heb bij deze dan maar een account aangemaakt.

Zonet even gechat met Hey!telecom en gevraagd hoe het zat met de "levenslange" korting...
"Het was niet de bedoeling dat de korting overdraagbaar zou zijn naar onze nieuwe abonnementen, dit is wel het geval. Of er komende week alsnog een wijziging gaat plaatsvinden voor mensen die dan nog overschakelen kan ik niet zeggen."
"Bij de overschakeling naar ons nieuwe aanbod blijft deze inderdaad behouden. Als je nadien wijzigt van tarief dan vervalt de korting."
"Ja, maar in de voorwaarden staat ook "zolang je je tariefplan behoudt" En los daar van staat erin dat we op elk moment ons aanbod kunnen herzien, zoals we nu dus doen met onze nieuwe tariefplannen."
Is er iemand die al overgestapt is naar de nieuwe formules die wil kijken of je kan wisselen naar een ander tarief met behoud van de "levenslange" korting?
Ik heb net eens in chat van hey! nagevraagd ivm de €5 korting met nieuwe Mobile L formule.

Ook zoals hier eerder in ticket werd gemeld, behoud ik mijn promo van €5 korting zolang ik mijn huidig (nieuw) tarief (Mobile L) niet wijzig..
Laatst gewijzigd door Sparky 5 maanden geleden, in totaal 2 gewijzigd.
freddie
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 6 keer
Recent bedankt: 4 keer

Bericht

Oh oké, dus u bent succesvol veranderd van de oude naar nieuwe tarieven met behoud van de €5 korting?

Zelf wil graag downgraden naar Hey! mobile M. Ben alleen nog wat ah twijfelen vanwege de "maar" 300 min bellen.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Bedankt: 19 keer

Bericht

@freddie Correct. Ik heb nu Mobile L voor €9 per maand.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 193 keer

Bericht

Mmm, interessant dat het toch niet zal wijzigen bij overstap van 40GB naar 50GB aanbod...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ZeppeMan
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer

Bericht

Marsmillo schreef: 5 maanden geleden
Ptoeneigh schreef: 5 maanden geleden Ik ben heel benieuwd wat er zal gebeuren met klanten die afgelopen weekend rap met -5 euro korting de nieuwe formules besteld hebben. :eek:
Ik zit in die situatie…Was al vanalles verwachtende omdat ik de 31ste Mei om 23u50 ofzo de orderbevestiging heb ontvangen (paar min voor de deadline dus). Vandaag telefoon gekregen van iemand die beweert van Hey te zijn. Ze kunnen de promo niet meer aanbieden en stellen voor dat ik inteken op het 14 euro abonnement. Op mijn vraag dat ik daar dan ook korting op kreeg was het antwoord “nee”.

Heb geantwoord daar geen interesse voor te hebben. Maar ben wel van mening dat dit op zijn minst misleidende reclame was. Je gaat mij niet wijsmaken dat ze niet gepland hadden om hun aanbod de 1ste te wijzigen. Daarom twijfel ik nog of ik klacht indien bij de ombudsman telecom en/of economische inspectie. Vermoedelijk heb ik geen been om op te staan. Maar is uit principe.

Voor zover ik begreep is de procedure nummeroverdracht niet in werking gezet. Heb nu wel al een voordelig onbeperkt bellen maar weinig data abonnement (€7.25) en dacht voor 2.75 hoop data erbij te hebben. Niet dus. Dan blijf ik wel nog even waar ik ben (maar dat kan binnenkort vermoedelijk niet meer omdat het “Friends and Family of…” van Telenet op mijn werk zal wegvallen.
Heb hetzelfde antwoord gekregen en bij mij was de aanvraag in de late namiddag en omdat ik van Orange naar Hey ging stond er in de mail dat ik geen nieuwe simkaart nodig had en binnen de 24h mijn nieuwe abo geactiveerd zou worden. Niet dus 🙄
JAMIN001
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 11 keer

Bericht

Via de website aangepast naar mobile L en de 5 euro is nog altijd van toepassing.
Dus ik betaal nu 9 euro per maand voor 50GB.
Internet: Giga-internet van Telenet
Mobiel: Mobile Unlimited van Proximus
A teaspoon of baking
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer

Bericht

Straks ook omzetten naar 9 euro voor 50GB, wat een koopje :-D
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 97 keer

Bericht

Als ik nu kijk op de website bij mijn producten/mijn abonnement wijzigen, zie ik nog steeds (14 doorgestreept) 9 euro/maand staan bij een upgrade naar Hey Mobile! L.
Maar in de app staat er de normale prijs van 14 euro/maand als ik wil upgraden.

Wat is me dat allemaal...
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

Bericht

Bij deze, nogmaals bevestiging dat de promo geldig blijft Afbeelding
Screenshot_20240604-191156~2.jpg
Ondertussen al mail gehad ook.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ratface
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 31 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Het is gewoon hetzelfde verhaal als bij de situatie met de korting van 2jaar versus levenslang. De ene helpdeskmedewerker doet er niet moeiljk over, de ander stuurt je liever naar een andere operator.

à la tête du client...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 133 keer

Bericht

Ratface schreef: 5 maanden geleden

à la tête du client...
Toen ik klant was bij Hey en geen internet had een week door de overgang van orange naar hey had de ene persoon mij 80 GB surfen aangeboden via 4g en paar dagen later vraag ik het en ook geen mogelijkheid tot. Dus hangt inderdaad af van wie je tegen je hebt.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 216 keer
Bedankt: 464 keer
Recent bedankt: 8 keer

Bericht

Ratface schreef: 5 maanden geleden à la tête du client...
Dat is tegenwoordig meer regel dan uitzondering.
Idem bij telenet. De ene die dreigt te vertrekken krijgt vanalles, de andere niets.
Ik behoorde tot de laatste categorie en ben dan effectief vertrokken.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 193 keer

Bericht

Ik heb het via de chat gevraagd en daar kreeg ik antwoord dat de korting NIET verder loopt...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 13 keer

Bericht

Zal ook eens een chat starten morgen. Al ze erbij blijven dat ik geen klant mag worden tegen het afgesproken en bevestigd voordeel, zal het toch ombudsman en eventueel economische inspectie worden wegen misleidende reclame.

Hey kan je vermoedelijk niet e-mailen?
Zie enkel chat mogelijkheden.
-*-
geelmk
Starter
Starter
Bedankt: 10 keer

Bericht

Ik voeg bij deze helaas wat verwarring toe.

Ik heb op maandag met Hey gechat. Er werd mij aanvankelijk gezegd dat ik mijn korting van 5€ zou verliezen mocht ik naar het nieuwe 50GB abo gaan. Dus waren de opties oftewel 10€ voor 40GB oftewel 14€ voor 50GB. Aangezien ik de discussie op dit forum had gelezen en in mijn klantenzone de optie 9€ voor 50GB had gezien, stuurde ik een screenshot daarvan in de Hey chat. Ineens was de vrouw heel onzeker en ging ze bevestiging vragen. Dat kwam er niet dus zei ze dat ze me ging bellen met een definitief antwoord. Dat kwam er dinsdag namiddag: de 5€ korting blijft als ik naar 50GB abo ga. Ze kon dat wel niet per email bevestigen. Ze zei wel dat ik opnieuw kon chatten en zo hetzelfde antwoord te horen zou krijgen want alle medewerkers hebben nu dezelfde info gekregen.

Ik ga op woensdag dus chatten, maar betwijfel dat laatste ten zeerste.
Funfile
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 24 keer

Bericht

Hey : ze hebben goede producten ( ben zelf klant) maar het werkt wel wat amateuristisch. En om te chatten moet je héél véél geduld hebben.

Denk dat daar 3 man en een paardekop op de klantendienst zitten die alles moeten zien te beredderen. Daar kunnen die medewerkers op de klantendienst dus niks aan doen, voor alle duidelijkheid.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 93 keer

Bericht

Geef mij maar chat in plaats van bellen met toch wachten met wachtmuziek, doorverbindingen waarna je de uitleg weer opnieuw moet doen etc zoals bij Orange het geval is. Je moet bij bellen er ook steeds bij blijven want als je niet meteen antwoord leggen ze op, dat heb je bij de chat niet.

De Hey chat is wel wat verbeterd, maandag een chat opengedaan voor een terugbetaling van laatse factuur en 1:30 later was het in orde. Geen 5 uur meer wachten zoals paar maanden geleden...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 133 keer

Bericht

splinterbyte schreef: 5 maanden geleden

De Hey chat is wel wat verbeterd, maandag een chat opengedaan voor een terugbetaling van laatse factuur en 1:30 later was het in orde. Geen 5 uur meer wachten zoals paar maanden geleden...
Dat was hun doel dat ze in december hadden gezegd tegen mij. De chat zou veel sneller reageren. Fijn dat het een groot verschil al is.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 111 keer

Bericht

Dat is natuurlijk nog altijd wel lang wachten voor een chat die je moet laten openstaan.

Ik denk dat via een privébericht op social media het dan praktischer is, maar goed, men heeft de keuze.

Gezien de prijs heb ik er geen moeite mee, ik hoef niet direct antwoord te krijgen. Laten we zeggen binnen de twee dagen vind ik nog wel redelijk, alles dat sneller is is mooi meegenomen.

Aangaande de bizarre verwarring en tegenstrijdige communicatie rondom het al dan niet mogen behouden van de lifetime promo of leeftijdkorting lijkt het erop dat de getoonde prijzen in de klantenzone en contractbevestigingen toch correct zijn en gehonoreerd worden?

Storm in een glas water dus waar Hey natuurlijk compleet zelf verantwoordelijk voor is door hun belabberde communicatie.

Het feit dat de promo prijs vandaag 5 juni nog altijd beschikbaar is maakt het toch aannemelijk dat dit geen fout is aangezien men nu toch wel genoeg tijd heeft gehad om dit “recht te zetten”.

Tenzij het daar ook gaat met een ticket naar ICT en ze intern ook 10 dagen moeten wachten voor dit soort zaken.. het zou me echt niet verbazen :-)
Laatst gewijzigd door Ptoeneigh 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 42 keer

Bericht

Ik zie in MyHey ook de promo: Mobile M voor 4€/maand ipv de "normale" 9€ (dus 5€ korting behouden). MAAR ik merkte net wel op dat daar staat 10GB in BE (en ook bij meer info staat duidelijk enkel BE), terwijl de "normale" Mobile M voor 9€/maand BE+EU is.

Toch maar uitkijken om over te schakelen, want met 0.01€/MB buiten BE kan dat wel een verschil maken.
10GB, 300 belminuten & 1000SMS voor 4€/maand was een nobrainer, maar gezien ik ook wel eens naar DE, NL en FR ga zou enkel BE wel vervelend worden.

Iemand die kan bevestigen dat de Mobile M met 5e korting enkel BE is en dus niet BE+EU zoals de "normale" Mobile M?

EDIT: gezien de specifieke vermelding "waarvan xxGB in de EU" (zie img), bij de duurdere opties lijkt me Mobile M idd wel bewust beperkt tot BE, helaas...
https://ibb.co/jy0zJTk
Laatst gewijzigd door NickG 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ptoeneigh schreef: 5 maanden geleden Het feit dat de promo prijs vandaag 5 juni nog altijd beschikbaar is maakt het toch aannemelijk dat dit geen fout is aangezien men nu toch wel genoeg tijd heeft gehad om dit “recht te zetten”.
Het hangt er wel vanaf waar je kijkt:
web: met promo
app: geen promo
:beerchug:
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

NickG schreef: 5 maanden geleden Iemand die kan bevestigen dat de Mobile M met 5e korting enkel BE is en dus niet BE+EU zoals de "normale" Mobile M?
Dat is weer een slordigheid, er zou bij moeten staan in BE en EU (bij de kleinere bundels maakt men het onderscheid niet).

Gelukkig staat het in de voorwaarden wel correct benoemd:
https://www.heytelecom.be/sites/default ... tfolio.pdf

Toegevoegd na 2 minuten 28 seconden:
cadsite schreef: 5 maanden geleden Het hangt er wel vanaf waar je kijkt:
web: met promo
app: geen promo
:beerchug:
In de app lijkt het sinds vandaag ook aangepast, de korting is nu zichtbaar. (Ik gebruik de iOS app maar ik neem aan dat het gewoon een mobiele website is en geen echte app).

ik heb twee aansluitingen, bij de ene kan ik nog aanpassingen doen, bij de ander is het niet meer toegelaten.
Ze staan allebei nog op het oude tarief van 20 GB en ik laat het maar lekker zo ivm 40 GB in roaming te gebruiken.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 42 keer

Bericht

Hmm, maar als je wil intekenen wordt er gelinkt naar andere voorwaarden: https://www.heytelecom.be/sites/default ... _final.pdf, waar dan weer geen specifieke limieten per abo worden genoemd. Slordig inderdaad.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

NickG schreef: 5 maanden geleden Hmm, maar als je wil intekenen wordt er gelinkt naar andere voorwaarden: https://www.heytelecom.be/sites/default ... _final.pdf, waar dan weer geen specifieke limieten per abo worden genoemd. Slordig inderdaad.
Hier kun je de voorwaarden vinden: https://www.heytelecom.be/nl/voorwaarden

Dan bij voorwaarden mobiele abonnementen, staat het specifiek uitgelegd per product. Ziet er gunstig uit.

Trouwens ik had eens gekeken naar de berekening volgens de Europese regels.
Je moet dan de prijs van het abonnement nemen exclusief btw, maal 2, gedeeld door de groothandelsprijs voor een gigabyte data (welke in 2022 €2 was en jaarlijks zakt tot €1 in 2027). Als het goed is is deze per 1 juli dus € 1,60 excl.

Dwz dat die roaming volumes ieder jaar wat zullen groeien.
Hey geeft nu nog altijd meer dan ze wettelijk moeten toelaten maar je kunt er dus wel zeker van zijn dat het evolueert, net als de rest natuurlijk.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ptoeneigh schreef: 5 maanden geleden In de app lijkt het sinds vandaag ook aangepast, de korting is nu zichtbaar. (Ik gebruik de iOS app maar ik neem aan dat het gewoon een mobiele website is en geen echte app).
Nee hoor, in de android app is het zonder korting:
Afbeelding
(screenshot net gemaakt.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 95 keer

Bericht

Ik kreeg zonet via chat een droog antwoord

Hallo Patrick,

Bij het aanpassen van je abonnement naar onze nieuwe tarieven zal je je promo niet behouden. Deze promo is enkel geldig op je huidige tarief.

Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw mening telt! Laat het ons weten door deze tevredenheidsenquête in te vullen. Bedankt en nog een fijne dag !

Emma
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
geelmk
Starter
Starter

Bericht

Patje schreef: 5 maanden geleden Ik kreeg zonet via chat een droog antwoord

Hallo Patrick,

Bij het aanpassen van je abonnement naar onze nieuwe tarieven zal je je promo niet behouden. Deze promo is enkel geldig op je huidige tarief.

Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw mening telt! Laat het ons weten door deze tevredenheidsenquête in te vullen. Bedankt en nog een fijne dag !

Emma
Ik kreeg van de Franstalige chat exact het omgekeerde te horen:
"oui bien sûr, tu peux changer ton abonnement via ton compte My Hey! ou l'application Myhey ! La promo de 5EUR à vie ne sera pas désactivée, tu la garderas. Si tu as d'autres questions, n'hésite pas"

"Donc si je passe de mon abonnement 20GB boostés (40GB aujourd'hui) que je paie 10euros par mois, à l'abonnement mobile L (50GB), je garderai ma réduction de 5 euros à vie et je ne paierais que 9 euros par mois pour l'abonnement mobile L (50GB)?"

"Oui exactement, tu paieras 9EUR seulement."

Ik ga nu hiermee naar de NL chat en vragen of ze dit kunnen bevestigen en zo niet, vragen dat ze hun boeltje op orde brengen.
A teaspoon of baking
Member
Member

Bericht

Ik heb dezelfde vraag gesteld via Messenger:
hey!
Wij hebben onze tarieven aangepast en daar is voordeel wel onder geplaatst geweest, deze heb je nu behouden.
Als je een tarief zelf veranderd naar een hoger of lager abonnement dan verlies je je voordeel, dit is helaas onze procedure.

Op de vraag 'wat is ik de gelijkwaardige L neem':
Nee, moment dat je zelf een abonnementswijziging uitvoert, vervalt je voordeel.

Onduidelijkheid blijft dus troef!
cadsite
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Die gasten moeten toch compleet tureluurs worden van de vele identieke vragen, veroorzaakt door hun eigen gepruts...
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 29 keer

Bericht

T'is te zien met wie je babbelt... ik kreeg juist bevestiging via chat dat je de 5 € behoudt bij aanpassing van je abbo. ik ben overgestapt naar Mobile M. (aanpassing gedaan via de website, niet de app)

Betaal in de toekomst 4€ /maand. netjes!

ps : heb toch maar een screenshot genomen voor de zekerheid van het chatgesprek. :lol:
A teaspoon of baking
Member
Member

Bericht

Na doorvragen en verwijzen naar andere klanten die het wel behouden:
Mijn excuses, ik heb dit even nagevraagd en je zou je voordeel van -5 euro levenslang toch behouden.

en

Super, mijn excuses voor de mis communicatie.

Kan ik nog iets voor je doen?
Ratface
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 31 keer

Bericht

Deze tegenstrijdige communicatie zal wel nog een tijdje blijven duren want het is qua klantenservice een SCHIJTPROVIDER. Maar dat wisten we toch al? Hoeveel transcripten van hun brolchat gaan we hier nu nog mogen lezen? De 1 zegt A, de ander zegt B.

Wat ik niet begrijp is dat iedereen hier bereid is Russische roulette te spelen om TOCH maar over te gaan naar het nieuwe tariefplan, kan dat nu echt geen maandje wachten tot de storm is gaan liggen en er wat meer duidelijkheid is? Een financieel risico gaan nemen op basis van loze beloften van 1 of andere halve gare in een chatbox en zich dan proberen te wapenen met screenshots (lol!) als de contractuele voorwaarden zelfs al niet kloppen, dit terwijl men nu reeds een bevestigde levenslange promo heeft lopen. Onmiddellijk 'satisfaction' willen voor €1 korting en 10 gig extra, ik begrijp het niet. Kat uit de boom kijken enzo....
Shenron
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 15 keer

Bericht

Russische roulette?
Financieel risico?

Het gaat hier over 5€ korting op een abonnement

Als HEY de korting niet toekent, dan stapt de klant gewoon naar een andere provider, zonder kost

Dus ik kan begrijpen dat men wel het 'risico' wil nemen voor 1 factuur.
Maar dat praat het gedrag van Hey / Orange niet goed
geelmk
Starter
Starter

Bericht

Ratface schreef: 5 maanden geleden Wat ik niet begrijp is dat iedereen hier bereid is Russische roulette te spelen om TOCH maar over te gaan naar het nieuwe tariefplan, kan dat nu echt geen maandje wachten tot de storm is gaan liggen en er wat meer duidelijkheid is? Een financieel risico gaan nemen op basis van loze beloften van 1 of andere halve gare in een chatbox en zich dan proberen te wapenen met screenshots (lol!) als de contractuele voorwaarden zelfs al niet kloppen, dit terwijl men nu reeds een bevestigde levenslange promo heeft lopen. Onmiddellijk 'satisfaction' willen voor €1 korting en 10 gig extra, ik begrijp het niet. Kat uit de boom kijken enzo....
Ik snap je punt. T is een risico. En 40gb voor 10€ is al mooi. Ben zelf aan het twijfelen om van 40gb naar 50gb te gaan. Je snapt toch dat mensen die Hey klanten zijn (en dus prijsgevoelig zijn) graag minder betalen voor meer data? Welke garantie’s verwacht jij van Hey? Dat ze in dikke vette letters op hun website gaan schrijven "Aan alle mensen die indertijd op ons mooi abo van 20GB voor 15€ een serieuze korting hadden van 5€ (33%) én die vervolgens snel hun boost naar 40GB kregen: het kan NOG beter: voor 1€ minder krijg je 10GB extra". Gaan ze uiteraard niet doen. Email sturen ook niet, denk ik.

Als de klantendienst meermaals hetzelfde bericht brengt + klantenzone (waar je uw abo kunt wijzigen) bevestigt dat + email van Hey na aangaan van een nieuw abo bevestigt dat ook, dan zie ik toch niet hoe Hey zich daaruit kan krijgen.

Heb zelf bij NL chat 2x het antwoord gekregen dat bij overstappen naar nieuw abo de levenslange korting weggaat. Vervolgens gevraagd dat ze dat zou nakijken gezien wat er in de klantenzone staat (5€ korting blijft als je probeert nieuw abo te nemen) én gezien het feit dat de FR chat zei dat de korting bleef. Vrouw van NL chat kwam terug met antwoord dat de 5€ korting idd blijft, dat hoorde ze net van boven.

Duidelijkheid is dus waarschijnlijk op komst. Misschien idd beter afwachten. Maar ik snap de mensen die reeds de stap zetten, volledig.
Jozs
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Bericht

Ratface schreef: 5 maanden geleden Wat ik niet begrijp is dat iedereen hier bereid is Russische roulette te spelen om TOCH maar over te gaan naar het nieuwe tariefplan, kan dat nu echt geen maandje wachten tot de storm is gaan liggen en er wat meer duidelijkheid is? Een financieel risico gaan nemen op basis van loze beloften van 1 of andere halve gare in een chatbox en zich dan proberen te wapenen met screenshots (lol!) als de contractuele voorwaarden zelfs al niet kloppen, dit terwijl men nu reeds een bevestigde levenslange promo heeft lopen. Onmiddellijk 'satisfaction' willen voor €1 korting en 10 gig extra, ik begrijp het niet. Kat uit de boom kijken enzo....
Ik begrijp je standpunt maar je gaat er van uit dat je die levenslange korting volgende maand nog gaat kunnen meenemen. Bijkomend, ik heb het abonnement van mijn vrouw naar dat van 4 euro gezet want met 10gb komt zij ruim toe. We gaan dus van 20 euro pm (2x10), naar in totaal 13 euro pm (4+9). Ik acht de kans groot dat het overnemen van deze ‘levenslange’ korting verdwijnt binnen een paar weken. Ik vond 20 euro maandelijks al prima, ik durf best wel het ‘risico’ nemen om daar 13 euro van te maken. Op onze accounts staat ook effectief respectievelijk 4 en 9 euro bij ons abonnement. Als er toch problemen zouden zijn en Hey zich daar echt niet aan kan/wilt houden, zijn er zoals hierboven reeds vermeld werd nog altijd alternatieven. Zeker binnenkort met de komst van digi.
Yvekes
Member
Member
Bedankt: 12 keer

Bericht

Velen gaan er blijkbaar van uit dat ze bij overstap nu nog snel de levenslange korting kunnen meepakken en dat Hey dat wel snel zal stopzetten voor nieuwe overstappers. Ik verwacht eerder dat ieder wie overstapt toch de volle pot mag betalen met verwijzing naar de kleine letters in het contract en excuses voor de mogelijk foute info in chat of klantenomgeving. Even kat uit de boom kijken, lijkt mij ook de beste optie. €4 levenslang ipv €9 lijkt mij te mooi om waar te zijn.
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

Bericht

Bij mij is de korting ondertussen effectief toegepast, idd zien hoe lang levenslang is
ZeppeMan
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Marsmillo schreef: 5 maanden geleden Zal ook eens een chat starten morgen. Al ze erbij blijven dat ik geen klant mag worden tegen het afgesproken en bevestigd voordeel, zal het toch ombudsman en eventueel economische inspectie worden wegen misleidende reclame.

Hey kan je vermoedelijk niet e-mailen?
Zie enkel chat mogelijkheden.
Na veel chats te starten, uiteindelijk resultaat via messenger. Niet opgeven dus!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Mooi om te zien dat het de meesten toch lijkt te lukken om hun recht te halen. (En hun korting te behouden).

Het kan aan mij liggen maar door de manier van communiceren lijkt erop dat de medewerkers tweetalig zijn (primair Franstalig) of dat men een vertaaltool gebruikt.
Dat maakt het dan wel erg vreemd dat je via de Nederlandstalige en Franstalige chat een ander antwoord krijgt. Alsof een deel van het personeel een verkeerde briefing heeft gehad (vorige week) en niet mee is met de nieuwe situatie.

Als iedereen de komende tijd zijn factuur krijgt, en daarna nog eens, dan zullen we het hier vanzelf wel horen of de korting erop staat, ik denk van wel, aangezien het in de klantenzone en op de bevestiging staat kunnen ze haast niet anders.

Want anders weten ze ook dat alle klanten die nu “genaaid” worden, vertrekken zodra ze iets beters vinden.
Zeker nu de concurrentie alleen maar gaat toenemen.

Ik blijf voorlopig maar fijn ongewijzigd op het oude tariefplan zitten.. maar als ze mij zoiets zouden lappen dan was ik weg, zelfs al moest ik meer betalen bij Base ofzo.
Sowieso blijf ik het in de gaten houden. T is nu niet om te zeggen dat ik zo content ben met de service / communicatie en het netwerk. Voor die €10 krijg ik waar voor m’n geld maar daar is ook alles mee gezegd.
Laatst gewijzigd door Ptoeneigh 5 maanden geleden, in totaal 3 gewijzigd.
ZeppeMan
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

Ondertussen volledig overgeschakeld van Orange naar Hey. Besteld op 31/05, zogezegd geactiveerd binnen de 24h. Enkele dagen later telefoontje van de klantendienst dat ik enkel kon kiezen tussen de nieuwe formules, ook al had ik een bevestiging per mail voor -€5 levenslang promo. Na meerdere keren gechat te hebben, uiteindelijk via messenger, Mobile L en de -€5 levenslang gekregen! 🥳