Ik heb net eens in chat van hey! nagevraagd ivm de €5 korting met nieuwe Mobile L formule.freddie schreef: ↑5 maanden geleden Hoi allemaal, ik ben al even lezende hier op het forum en heb bij deze dan maar een account aangemaakt.
Zonet even gechat met Hey!telecom en gevraagd hoe het zat met de "levenslange" korting...
"Het was niet de bedoeling dat de korting overdraagbaar zou zijn naar onze nieuwe abonnementen, dit is wel het geval. Of er komende week alsnog een wijziging gaat plaatsvinden voor mensen die dan nog overschakelen kan ik niet zeggen.""Bij de overschakeling naar ons nieuwe aanbod blijft deze inderdaad behouden. Als je nadien wijzigt van tarief dan vervalt de korting."Is er iemand die al overgestapt is naar de nieuwe formules die wil kijken of je kan wisselen naar een ander tarief met behoud van de "levenslange" korting?"Ja, maar in de voorwaarden staat ook "zolang je je tariefplan behoudt" En los daar van staat erin dat we op elk moment ons aanbod kunnen herzien, zoals we nu dus doen met onze nieuwe tariefplannen."
Ook zoals hier eerder in ticket werd gemeld, behoud ik mijn promo van €5 korting zolang ik mijn huidig (nieuw) tarief (Mobile L) niet wijzig..