Heb gebeld, ze konden geen nieuwe activeren/opsturen (zelfs de shop waar ik was kon dat niet, in de week zouden ze wel de "achterliggende dienst" kunnen bellen) omdat het TN systeem blokkeerde omdat er geen enkele box actief stond op dat moment.
Dan de "foute" box een tijdje aan de TV, coax en netwerk gehangen, dan opnieuw gebeld naar TN en dan zagen ze wel een geactiveerde box staan dus in orde, daarna de 2 coax boxen gaan inruilen in de shop voor een IP TVbox en dat ging dan zonder problemen.
Die laatste werkt nu, bediening net zoals de vorige enkel nu alles via ethernet ipv coax.
Had gelezen hierboven dat de kleuren beter zouden zijn maar is gewoon hetzelfde als de vorige IMO...
Heb ook de coax kabel rechtstreeks in de TV gestoken en de "compact signaal" basiskanalen ingesteld als backup.
Telenet brengt TV-box IP met wifi naar alle klanten
-
- Moderator
- Berichten: 17843
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 09:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 875 keer
- Bedankt: 3363 keer
- Recent bedankt: 49 keer
Gezien je nu op de TV ook nog het coax signaal hebt (waarvan de VRT zenders in HD), kan je perfect de 2 bronnen vergelijken (switchen tussen TV ontvangst en HDMI) ...splinterbyte schreef: ↑3 weken geleden Had gelezen hierboven dat de kleuren beter zouden zijn maar is gewoon hetzelfde als de vorige IMO...
Heb ook de coax kabel rechtstreeks in de TV gestoken en de "compact signaal" basiskanalen ingesteld als backup.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.00, Fritz!FSP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.00, Fritz!FSP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.