Decoder configureren op je Scarlet lijnnummer
Geplaatst: 06 feb 2024, 15:17
Zoals Proximus al langer had heeft Scarlet nu sinds kort ook een gratis telefoonnummer waar je decoders kan verwijderen van je lijn en deze (of nieuwe) er terug kan opzetten.
Bv als je de limiet bereikt hebt van het aantal decoders op je lijn maar nog een andere wil installeren (Bv in een andere kamer).
Vroeger moest je hiervoor steeds bellen naar de klantendienst, die dit dan manueel van je lijn haalde of toevoegde (en ook enkel mogelijk was tijdens hun openingsuren).
Nu kan je het dus zelf via een automatisch systeem en dit ook 24/24 en 7/7.
Dit kan via 0800 92 147
Bv als je de limiet bereikt hebt van het aantal decoders op je lijn maar nog een andere wil installeren (Bv in een andere kamer).
Vroeger moest je hiervoor steeds bellen naar de klantendienst, die dit dan manueel van je lijn haalde of toevoegde (en ook enkel mogelijk was tijdens hun openingsuren).
Nu kan je het dus zelf via een automatisch systeem en dit ook 24/24 en 7/7.
Dit kan via 0800 92 147