Afl 392: "Belgen betalen relatief veel voor mobiel en vast internet"

Nieuws omtrent telecommunicatie
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 456 keer
Recent bedankt: 11 keer

Bericht

duizend schreef: 28 dec 2023, 08:01 Leuk zo een ivobeetje imiteren :roll:
Wat heeft dat er nu mee te maken…
Ik reken met wat ik betaal, logisch toch?
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 307 keer
Bedankt: 95 keer

Bericht

cadsite schreef: 28 dec 2023, 11:06 Ik reken met wat ik betaal, logisch toch?
Dat is voor sommige mensen inderdaad een logisch uitgangspunt.
Maar je kan en mag er niet vanuitgaan dat dit dan opgaat voor iedereen.

Sommige mensen vinden blijkbaar dat je alleen mag rekenen volgens hun tarieven en behoeften.

Gewoon standvastig de eigen rekening maken en volgens de eigen behoeften zonder je iets aan te trekken van (door naijver gedreven?) ranters is nog altijd het beste vertrekpunt.
Sol Invictus!
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 199 keer

Bericht

cadsite schreef: 28 dec 2023, 11:06
duizend schreef: 28 dec 2023, 08:01 Leuk zo een ivobeetje imiteren :roll:
Wat heeft dat er nu mee te maken…
Ik reken met wat ik betaal, logisch toch?
Is toch duidelijk.

Ofwel is de website mis, ofwel is uw factuur mis, of je hebt nog 1 of andere korting lopen die je zeer bewust niet vermeldt alla ivob …

Nu laat je uitschijnen dat iedereen die morgen overschakelt naar edpnet €33,95 per maand zal betalen…
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 456 keer
Recent bedankt: 11 keer

Bericht

Dat zijn heel eigenaardige veronderstellingen allemaal.
Ik maak gebruik van een korting. Die korting is hier toch verre van nieuws, noch een geheim?
Geen idee of je die nu nog kan verkrijgen, maar mocht je interesse hebben wil ik de contactpersoon wel even opzoeken in mijn mails.
Hier werd gewoon gezegd dat iemand €408 betaalt aan internet en jij antwoordt ‘dakanni’.
Ik antwoord met: da kan wel, ik betaal dat ook.
Al de rest zijn veronderstellingen en onnodige verwijten en verdachtmakingen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 133 keer

Bericht

Waarom heb ik de indruk dat sommigen zich hier als kleuters gedragen in dit topic?
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 388 keer
Bedankt: 751 keer
Recent bedankt: 6 keer

Bericht

In een duopolistische telecomwereld, waar half België €800 en meer betaalt, komt iemand muggenziften over €400 <> vs €407,4.
:bdaysmile:
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 468 keer
Recent bedankt: 3 keer

Bericht

boonpwnz schreef: 28 dec 2023, 15:24 Waarom heb ik de indruk dat sommigen zich hier als kleuters gedragen in dit topic?
laatste dagen van het jaar, de quota's moeten nog gehaald worden voor 2023 :angel:
Rocky2014
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 3 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Ik bespaar al op het ene en andere maar bespaar je dan graag op hetgeen waar je het meeste gebruik van maakt?
Ik kom bijna niet buiten om zo geld uit te sparen.

Wat ik doe; veel tv kijken, netflix, voetbal abonnement onmisbaar voor mij en ik ben een gamer, dat kost geld ja maar ik laat veel andere dingens vallen.
Naar de cinema durf ik wel eens gaan, heb 3-4 gratis tickets die ik heb en als ik er geen heb zoek ik naar goedkopere via betrouwbare personen of via mijn maat die movieclub heeft is dan ook goedkoper voor mij.

Voor de rest moet ik nieveel meer doen want geen budget voor omdat alleen wonen hier schijteduur is, niet iedereen heeft een vet nettoloon of is advocaat of weet ik veel wat.
Ik ken 1; werkt bij telenet maar die krijgt een auto gratis, benzine gratis, alles is op kosten van telenet bij hem , dan nog eens zijn bonussen er maandelijks erbij, zijn aankoop veel veel goedkoper ook, die kan nu bv zeker 3 tv's verkopen aan 300 euro stuk winst. Dat is 900 euro er nog eens bij. Die verdient dan nog eens meer dan 2000 euro netto. Goed voor hem maar dat is helaas mijne dada niet zoiets en wat die doet moet ik ook zeggen zou ik niet kunnen.

Punt is; vele jobs hier zijn slecht betaald, nog steeds of ze houden alleenstaanden teveel van hun loon af.
Als je dan nog eens rekening wil houden dat een alleenstaande voor alles de volle pot betaald ook, het is geen pretje als alleenstaande dan.
Sparen? Moet je eens proberen.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 199 keer

Bericht

cadsite schreef: 28 dec 2023, 14:52 Ik maak gebruik van een korting.

Geen idee of je die nu nog kan verkrijgen, maar mocht je interesse hebben wil ik de contactpersoon wel even opzoeken in mijn mails.
Was dat nu zo lastig om dat de eerste keer al mee te geven ? :roll:

Ik heb geen interesse in de korting, maar vind het wel jammer dat dit niet meegegeven wordt in de topics waar iemand vragen stelt om naar edpnet over te schakelen…