lithion schreef: ↑1 maand geleden
Heb ik ook al gemerkt. Op een bestaande Telenet mast (landelijk gebied) hingen ook plots extra antennes en volgens de vergunning zijn die van Digi.
Zijn jullie zeker dat het antennes van DIGI zijn, in mijn buurt had Telenet 5G , ze hebben er antennes bij gezet voor de 3500
Ik veronderstel dat de tekening op de omgevingsvergunning correct is en de layout op de tekening stemt overeen met hetgeen je fysiek ziet. De bovenste is TN 5G 3500.
Schermafbeelding 2024-11-05 om 15.00.01.png
Vandaag zijn steunen vrijgemaakt op het dak waar proximus/orange en telenet hun antennes hebben
op deze steunen zullen de antennes van DIGI geplaatst worden, .Adres Zegepraalstraat 1 9300 Aalst.
Dizzy schreef: ↑1 maand geleden
Die spaghetti valt nog mee vergeleken met wat je in Azië vaak ziet. Dat zijn daar honderd kabels door elkaar. Ipv te zoeken trekken ze er elke keer een andere bij, soms begeven de palen het onder het gewicht van de kabels
Zoiets ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Heb even hun voorwaarden doornomen, blijkbaar eens je data opgebruikt is krijg je net zoals bij orange 512kbps:
De Dienst onbeperkte mobiele telefonie van DIGI is bestemd voor normaal persoonlijk privégebruik met een limiet van 6000 belminuten en 6000 sms'en per maand of 500 sms'en per dag of meer dan 250 verschillende bestemmelingen per maand. Een verbruik dat deze limieten overschrijdt, zal leiden tot bijkomende kosten a rato € 0,0121 per bijkomende minuut naar vaste of mobiele netwerken en € 0,0061 per bijkomende sms. Na de eerste 30 seconden wordt elke oproep per seconde gefactureerd. Als het inbegrepen datavolume is bereikt, wordt de surfsnelheid verlaagd tot 512 kbps, maar kunt u nog onbeperkt blijven surfen. Resterende minuten, sms'en en data worden niet overgedragen naar de volgende maand.
6000 minuten is nu niet echt veel imo om het onbeperkt te noemen. 6000 sms’en is in deze digitale tijden nog ok, maar vroeger (pre whatsapp tijden) toch regelmatig jeugd gezien die niet toekwam met 10000 sms’en.