Ondertussen hebben ze een nieuwe Facebook. https://www.facebook.com/profile.php?id=100090203870723
Dus ik denk misschien nieuwe doorstart?
UNDO - nieuwe mvno?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 504 keer
- Recent bedankt: 2 keer
of er is niks aan de hand behalve een jobstudentje die de facebook pagina per ongeluk verwijderd had ofzo? 
wat had je dan allemaal in de lucht: jim, tmf, carrefour, hbvl, aldi, ....
vond undo altijd al was 'op het randje van misschien interessant' maar nu liggen hun prijzen gewoon terug slechter als die van base,
en redelijk in-line met die van scarlet & hey

dat was de high day van "iedereen kan een mvno zijn" via het base netwerk, voor de overname van telenet, iircMxds02 schreef: 24 apr 2024, 11:24 Het beste was wel het belang van limburg mobile. Dat had geen klanten en stopte na een maandje of twee later weer.
wat had je dan allemaal in de lucht: jim, tmf, carrefour, hbvl, aldi, ....
vond undo altijd al was 'op het randje van misschien interessant' maar nu liggen hun prijzen gewoon terug slechter als die van base,
en redelijk in-line met die van scarlet & hey
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 111 keer
- Recent bedankt: 9 keer
12/2023 waren er 3000
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.5_5
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.5_5
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Pro Member
- Bedankt: 16 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Volgens hun website hebben ze ondertussen 10.983 bomen geplant.
Bij activatie van je abonnement planten ze automatisch 1 boom, bij de duurste abonnement planten ze 1 boom per maand.
Dus ik denk dat ze ondertussen 10.000 klanten hebben.
Volgens hun website is hun goedkoopste €8 abonnement het populairst dus ik vraag me wel af hoe lang UNDO nog heeft.
Bij activatie van je abonnement planten ze automatisch 1 boom, bij de duurste abonnement planten ze 1 boom per maand.
Dus ik denk dat ze ondertussen 10.000 klanten hebben.
Volgens hun website is hun goedkoopste €8 abonnement het populairst dus ik vraag me wel af hoe lang UNDO nog heeft.
ISP+TV: TN
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 504 keer
- Recent bedankt: 2 keer
hmm, 4 euro voor 5gb is wel een interessante optie tbh.
ikzelf zit nu op de base 0 (meeste van mijn data & oproepen gaan via de 2de sim van de werkgever), en mijn moeder heb ik op scarlet gezet jaren terug,
omdat dat toen een goedkope optie was, en voor die 1 euro verschil van hey was het de moeite niet,
maar 4 euro is mss wel voor beide kaartjes de moeite, alleen is het dan volgend jaar terug switchen (want 8 euro is dan weer niet zo'n "hot" aanbod)
eerst even kijken wat digi morgen neerzet, maar deze promo lijkt me wel een interessante (voor mijn use case, en gedurende de promo iig)
merk trouwens op dat niet hun hele "promo" eigenlijk een promo is, want als je hier in de thread terug naar "het begin" gaat zie je dat 10 euro hun "oude prijs" was voor datzelfde waar ze nu een "promo" op doen van 14 naar 10:
ikzelf zit nu op de base 0 (meeste van mijn data & oproepen gaan via de 2de sim van de werkgever), en mijn moeder heb ik op scarlet gezet jaren terug,
omdat dat toen een goedkope optie was, en voor die 1 euro verschil van hey was het de moeite niet,
maar 4 euro is mss wel voor beide kaartjes de moeite, alleen is het dan volgend jaar terug switchen (want 8 euro is dan weer niet zo'n "hot" aanbod)
eerst even kijken wat digi morgen neerzet, maar deze promo lijkt me wel een interessante (voor mijn use case, en gedurende de promo iig)
merk trouwens op dat niet hun hele "promo" eigenlijk een promo is, want als je hier in de thread terug naar "het begin" gaat zie je dat 10 euro hun "oude prijs" was voor datzelfde waar ze nu een "promo" op doen van 14 naar 10:
-
- Starter Plus
- Twitter: Anserics
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Ja ik zit nog steeds op de €10/20GB maar is wel al heel eindje dat ze opgeslagen waren naar €14.
Voor mij wel steeds €10 gebleven want was toen nog geen promo.
Voor mij wel steeds €10 gebleven want was toen nog geen promo.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 39 keer
Ik kreeg daarnet een mail van UNDO over een datalek bij hen.
Informatie over een incident met betrekking tot gegevensbeveiliging
Geachte heer/mevrouw,
We informeren u dat UNDO recent slachtoffer is geworden van een cyberaanval, waarbij kwaadwillenden zich toegang hebben verschaft tot ons informaticasysteem. Dit incident is inmiddels opgelost, maar heeft mogelijk geleid tot ongeautoriseerde toegang tot bepaalde persoonsgegevens.
We willen u geruststellen:
Geen bankgegevens, wachtwoorden of toegangsmiddelen tot uw UNDO-account zijn getroffen.
De UNDO-website en -applicatie werken normaal.
De gegevens die mogelijk door het incident zijn getroffen, zijn: uw volledige naam en geboortedatum, e-mailadres en telefoonnummer, postadres (straat, stad, postcode, land), btw-nummer (indien ingevuld), taal, abonnementsnummer en technische identificatiegegevens (bijvoorbeeld: IMSI, ICCID).
Zodra het probleem werd ontdekt, hebben we onmiddellijk maatregelen genomen om onze systemen te beveiligen, verdere ongeoorloofde toegang te voorkomen en een grondig onderzoek op te starten samen met onze cybersecurity-experts. Na afronding van het onderzoek ontvangt u indien nodig een update met bijkomende informatie. De bevoegde autoriteiten zijn eveneens op de hoogte gebracht.
Hoewel er op dit moment geen aanwijzingen zijn voor frauduleus gebruik van uw gegevens, raden we u uit voorzorg aan: wees alert voor verdachte berichten (zoals phishing of ongewenste oproepen); deel geen persoonlijke gegevens of logingegevens met onbekende derden; reageer niet op verdachte berichten (verwijder ze onmiddellijk); klik niet op links van onbekende afzenders; en neem bij twijfel contact op met onze klantendienst.
UNDO zal u nooit per e-mail of telefoon vragen om bankgegevens of wachtwoorden door te geven.
Uit voorzorg raden we aan om uw wachtwoord voor uw UNDO-account te wijzigen. Dit kan via ons klantenportaal (https://wsc.undo.be/) of via de mobiele app.
Voor vragen of extra informatie kan u ons contacteren via [email protected].
Onze excuses voor het ongemak. We blijven ons ten volle inzetten om de veiligheid van uw gegevens te garanderen. Bedankt voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groet,
UNDO
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 28 keer
Oei, net als Carrefour Mobile....
Zou het datalek dan misschien bij Effortel zitten waar zij beiden gebruik van maken?
Normaal gebruikt Neibo ook Effortel......
https://www.effortel.com/
Zou het datalek dan misschien bij Effortel zitten waar zij beiden gebruik van maken?
Normaal gebruikt Neibo ook Effortel......
https://www.effortel.com/