Gezien je het artikel blijkbaar (hopelijk) wel gelezen hebt herhaal ik dus mijn vraag wat de relevantie is met betrekking tot het topic en zelfs off topic tot de overheidsbegroting.Matt555 schreef: ↑5 maanden geleden @ ivob
was enkel mijn bijkomende bedenking inzake begroting ...., omdat ook nu plots werkende asielzoekers moeten betalen voor hun woonst ,
Wat verder HLN betreft misschien kun je hun daar de les spellen , ik plaatste dit enkel ter info , er niet aandenkende dat Ivob beter op de hoogte is
En betreffende artikel achter betaal muur ..... je zou nu toch al moeten weten dat indien het open te lezen staat , ik dat steeds vermeld hoogheid ivobe
Van de doelstellingen en werkwijze ivm onbalanstarieven zowel in Vlaanderen als in Nederland ben ik idd wel op de hoogte. Dat is dan ook de reden van mijn vraag om meer duiding van je stelling in dit topic gezien deze, volgens mijn info, op geen enkele wijze te rijmen is met jouw gegeven uitgangspunten.
Deze duiding volgt ook niet uit je meest recente antwoord. Integendeel, nu heb je het plots weer over asielzoekers en het betalen van hun woonst.
Wat is het verband met on topic ontwikkelingen in hernieuwbare energie en zelfs de invloed op de begroting van het innen van onbalanstarieven?
De reden van het innen van onbalanstarieven in zowel NL als BE ken ik maar al te goed net zoals waar dit geld naar toe gaat en dat is, volgens mijn informatie, niet richting Belgische begroting.
Maar gezien jij de volledige inhoud van het artikel uit HLN kent en het hier ter sprake brengt weet jij misschien meer en kan je deze info met relatie tot dit topic en de Belgische begroting dan ook beter duiden?
Het is niet aan mij om de redactie van HLN in deze de les te spellen.
Zij hebben immers de link naar artikelen die alleen toegankelijk zijn voor hun abonnees hier niet geplaatst.
Dat deed jij zonder enige duiding naar het onderwerp van dit topic. Vandaar dat de vraag duidelijk aan jou is gericht.
Of is het de bedoeling door misplaatste, halve en niet publiek toegankelijke informatie te plaatsen in een topic volgens de nieuwe topic regels er voor te zorgen dat dit topic binnen 2 maanden na opening gesloten wordt omdat hernieuwbare energie je niet erg ligt en je er geen relevantie informatie meer over wil lezen die niet in je eigen kraam past?