Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Niet-technische onderwerpen of technisch-gerelateerde onderwerpen waar maatschappelijk debat over bestaat. Lees de extra regels in de sticky, aub!
Forumregels
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 24 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Petrikske schreef: 3 weken geleden Inderdaad, rechtzaken die komen te vervallen of worden stop gezet.
Uitspraak in de rechtzaak met 34 veroordelingen is ook alweer verschoven door rechter Juan Merchan.
Speciale aanklager Jack Smith die z'n ontslag zal indienen zodat Trump hem niet kan ontslaan etc..
Hier nog wat azijnvoorraad , verschiet ervan dat dit nog ontbreekt , Trump schijnt goed te anticiperen aangaande weigerachtige militairen als hij met de" football "wil spelen ...
Inderdaad hij begint zowaar een politicus te worden
:angel:

https://www.hln.be/verkiezingen-vs/trum ... ~a5d1f374/

Deel van bovenstaande link
00:29

Team Trump stelt ontslaglijst samen van militaire bevelhebbers :wink:

De ploeg van aankomend president van de Verenigde Staten Donald Trump stelt een lijst op van militaire officieren die mogelijk ontslagen zullen worden bij het Pentagon, onder wie de hoogste militaire leiders. Dat zeggen bronnen aan persbureau 'Reuters'.

De plannen voor deze ontslagronde zitten nog in een vroeg stadium en kunnen nog veranderen naarmate Trumps regering vorm krijgt, schrijft Reuters. Toch zou Trumps entourage een ingrijpende personeelswisseling van plan zijn bij de zogeheten Joint Chiefs of Staff (gezamenlijke stafchefs) van het Pentagon. Dat zijn de hoofden van elke diensttak van de strijdkrachten.

Ook zou de aankomende regering-Trump het gemunt hebben op officieren gelieerd aan Mark Milley, die onder Trump voorzitter was van de Joint Chiefs of Staff. In het recent verschenen boek War van journalist Bob Woodward noemt de gepensioneerde Milley zijn voormalige baas Trump "in de kern fascistisch".

Tijdens zijn verkiezingscampagne had Trump het over het ontslaan van "woke" generaals en degenen die verantwoordelijk zijn voor de controversiële terugtrekking uit Afghanistan in 2021.

Dinsdag werd bekend dat de Trump Pete Hegseth aan het hoofd wil van het ministerie van Defensie. Deze commentator van 'Fox News' en veteraan lijkt bereid om grote veranderingen door te voeren in het Pentagon.
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 9 keer

Bericht

Matt555 schreef: 3 weken geledenHier nog wat azijnvoorraad...
Je gaat er precies nogal lichtjes overheen met wat er op dit moment allemaal aan het gebeuren is.
Maar je gaat nu wel totaal onervaren mensen krijgen op de hoogste posities in de US.
Je zou eens moeten luisteren naar uitspraken van mensen die nu zijn benoemd zoals bv minister van defensie Pete Hegseth.
"ik heb al 10 jaar m'n handen niet meer gewassen want wat ik niet kan zien is er niet" :roll:

Ik was daarnet naar een interview met Tom Homan aan het luisteren en ook al heeft hij goede punten, als ze
effectief 11 miljoen mensen willen uitzetten dan gaat dat ellende geven, want veel van die mensen zijn geen criminelen en hebben veelal
een legale (tijdelijke) status.

Het gaat trouwens iets geven denk je ook niet als de ganse legertop word vervangen?
Wie zegt trouwens dat die mensen dat allemaal zomaar gaan laten gebeuren?
je répète.. Jean a de longues moustaches
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 65 keer

Bericht

Maar Trump heeft niet gelogen, denk je nu echt dat Trump dat hele document doorgelezen heeft?
Die man is volgens mij funcitonel analfabeet. Iedereen rond hem echter? Die hebben dat grondig gelezen, of er zelfs aan mee geschreven.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Petrikske schreef: 3 weken geleden /quote]

Je gaat er precies nogal lichtjes overheen met wat er op dit moment allemaal aan het gebeuren is.
Ik zie hier alleen maar verongelijkte , ontevreden verliezers .... lijkt wel of Democraten aanhang nu pruilen en zich gedragen zoal vorige verkiezingen de Republikeinen deden .... :roll:
lijken op zelfde wijze zelfde slechte verliezers als voorheen de Republikeinen waren....

De klaagmuur staat in Jeruzalem dacht ik toch .... :angel:
Laatst gewijzigd door Matt555 3 weken geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 269 keer
Bedankt: 495 keer

Bericht

Matt555 schreef: 3 weken geleden lijken op zelfde wijze zelfde slechte verliezers als voorheen de Republikeinen
Ik zie hier niemand geweld gebruiken of van de pot gerukte "voter fraud" argumenten gebruiken. Toch een "kleine" nuance.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Matt555
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

on4bam schreef: 3 weken geleden Ik zie hier niemand geweld gebruiken of van de pot gerukte "voter fraud" argumenten gebruiken. Toch een "kleine" nuance.
heb ik hier iemand van geweldgebruik beschuldigd ??? dacht van niet , alleen mijn commentaat aangaande van blijkbaar slechte verliezers van een landslide verkiezing door Amerikanen

Maar een mening is vrij natuurlijk , net zoals de wolven in 'T bos samen huilen als er 1 begint ... :angel:

Voter fraud is anders in voorgaande ook al gesugereerd :!: :!:
Laatst gewijzigd door on4bam 3 weken geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: quotes juist gezet
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 313 keer
Bedankt: 503 keer
Recent bedankt: 10 keer

Bericht

Het kon even goed project 1940 heten want daar is het grotendeels op gebaseerd :)

De camions zijn nu cybertrucks geworden en er staat geen hakenkruis of Z op maar een X.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Matt555 schreef: 3 weken geledenlijken op zelfde wijze zelfde slechte verliezers als voorheen de Republikeinen waren....
Het gaat niet meer over pruilen of slechte verliezers.
De verkiezingen zijn voorbij, de stemmen geteld ,de winnaar gekend.
Nu gaat het over wat de komende jaren de US en ook ons (vergis je daarin niet) gaan brengen.
Er zijn nu reeds oproepen van regeringsleiders om te anticiperen op het beleid van Trump dat we nu opnieuw meer
zelf onze boontjes gaan moeten doppen dus gelieve meer dan 2% te investeren in defensie.
En dit gaat ons burgers geen geld kosten denk je?
Matt555 schreef: 3 weken geledenblijkbaar slechte verliezers van een landslide verkiezing door Amerikanen
"landslide"?

Kamala Harris: 72.857.823 stemmen (48.2%)
Donald Trump: 75.870.881 stemmen (50.2%)
Dizzy schreef: 3 weken geledenDe camions zijn nu cybertrucks geworden en er staat geen hakenkruis of Z op maar een X.
De X is reeds ingenomen door het Tik Tok leger van Kadyrov. ;-)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Dat is inderdaad vaak het geval, dat zij die denken dat ze de winnaars zijn uiteindelijk evengoed verliezen. In het VK had men ook gewonnen :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Matt555 schreef: 3 weken geledenblijkbaar slechte verliezers van een landslide verkiezing door Amerikanen
"landslide"?

Kamala Harris: 72.857.823 stemmen (48.2%)
Donald Trump: 75.870.881 stemmen (50.2%)

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/11/06 ... sident-us/
Harris behaalt voorlopig slechtste resultaat voor Democraten sinds 1988 en Trump wint in strijdstaten: 3 conclusies na verkiezingsnacht :wink:

[/quote]
! :angel: en wachtend op nog enkele voor Rep. van Alaska en klein deeltje van California , beide Rep. in voordeel :wink:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ik heb de indruk dat er hier een paar graag de wereld in brand zien.
Alles kapot maken om het daarna opnieuw op te bouwen?
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Zo werk je toch thuis ook, je steekt je huis in brand zodat je het gemakkelijker kunt heropbouwen.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

boran_blok schreef: 3 weken geledenIk heb de indruk dat er hier een paar graag de wereld in brand zien.
Die inderuk krijg ik soms ook.
Winnen met 1-0 of 10-0 het maakt geen hol uit eigenlijk.
Veel belangrijker nu.. wat gaat er op ons afkomen (als we de US even buiten beschouwing laten)
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

De Democraten nemen hun verlies verslagen op en laten zich niet verlagen tot haat. Dat is het verschil met de andere kant die oproepen tot geweld en ophangen van sommige Democraten.

Ik snap niet dat er hier echte zware trump fanaten zitten. Zien jullie dit dan niet of kijken jullie alleen Fox ?
Je beseft toch dat deze situatie in Amerika zéér slecht is voor onze economie ? En wat met al die mensen die gaan gedeporteerd worden ? Zelfs ik vind dit beangstigend.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

technieker schreef: 3 weken geleden De Democraten nemen hun verlies verslagen op en laten zich niet verlagen tot haat. Dat is het verschil met de andere kant die oproepen tot geweld en ophangen van sommige Democraten.

Ik snap niet dat er hier echte zware trump fanaten zitten. Zien jullie dit dan niet of kijken jullie alleen Fox ?
Je beseft toch dat deze situatie in Amerika zéér slecht is voor onze economie ? En wat met al die mensen die gaan gedeporteerd worden ? Zelfs ik vind dit beangstigend.
Dat eerste stuk WAS , is nu niet meer aangezien nu de verkiezing niet gestolen is ..... zullen ze nu zeggen bij de Rep. ms,

En nee ik kijk CNN de democratische FOX versie :angel: zij het wel wat rustiger :wink:
Tweede deel De economie , wel dat kan morgen ook wel slecht komen bvb door China /Usa import taks oorlog ( of het nu DEM's of REP's regering is !! )
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Matt555 schreef: 3 weken geledenEn nee ik kijk CNN de democratische FOX versie :angel: zij het wel wat rustiger :wink:
CNN is ook links hé. ;-)
Matt555 schreef: 3 weken geledenTweede deel De economie , wel dat kan morgen ook wel slecht komen bvb door China /Usa import taks oorlog ( of het nu DEM's of REP's regering is !! )
Europa zal ook getroffen worden, naar ik vermoed 20% duurder.

Dizzy
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Iedereen wordt getroffen door zo'n importheffingen, daarom is het ook zo'n dom idee. We hebben dat al eens geprobeerd en het werkte averechts, nog eens testen of het echt zo slecht werkt dus :)
Matt555
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Petrikske schreef: 3 weken geleden
Matt555 schreef: 3 weken geledenEn nee ik kijk CNN de democratische FOX versie :angel: zij het wel wat rustiger :wink:
CNN is ook links hé. ;-)

Daarom dat ik het de FOX tegenhanger noem de andere Ultra maar dan op Democrats wijze :angel: , zeeeeker niet neutraal " watch the opposite site ....to know them" , daarom dat ik me meestal orienteer op ABC of CBS .....beetje proberen in het midden te blijven denken , maar veel simpeler dan de "die hards" als .... ja... u :lol:
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ik durf ook naar Fox kijken zenne, Jesse Waters "The Five" :-p
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 58 keer

Bericht

Trump is zijn regering aan het samenstellen, ik vraag me af of iedereen die een plaats krijgt daar wel zo gelukkig mee is, ik bedoel je kan wel langs de kant staan roepen, maar dan ineens krijgt men een job met verantwoording voor heel het land, dat is natuurlijk al een heel andere situatie wat als het volledig misloopt in Uw departement?? ja dan staat U daar maar te blinken....
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

goh, hangt er van af of er nog een werkend gerechtsapparraat blijft of niet. Als je kijkt naar wat er gebeurd is met de regeringsmedewerkers in Trump I is er toch een heleboel volk onder de bus gegooid en waren ze beter afgeweest niet deel te nemen.
Laatst gewijzigd door boran_blok 3 weken geleden, in totaal 2 gewijzigd.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

fluppie schreef: 3 weken geleden Trump is zijn regering aan het samenstellen, ik vraag me af of iedereen die een plaats krijgt daar wel zo gelukkig mee is,
Ze zouden elkaar de keel oversnijden voor de postjes.
En als het minder gaat worden ze simpelweg door Trump onder de bus gesmeten om er nadien nooit meer iets van te horen.
Velen vlogen hen voor...
boran_blok schreef: 3 weken geleden is er toch een heleboel volk onder de bus gegooid en waren ze beter afgeweest niet deel te nemen.
Je was me voor 🤗
tom35
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 27 keer

Bericht

Als je ziet wie die allemaal aan het benoemen is

Elon Musk, die heeft mooie dingen gerealiseerd maar serieus...de laatste jaren flipt die gewoon..
Robert Kennedy, een anti vaxer en liefhebber van alternatieve energie (stel je even voor wat schade die kan toebrengen op lange termijn door bv vaccinatie programma's stop te zetten alleen al..)
Die Hegseth voor minister van defensie.. met een op zijn minst twijfelachtige kijk op vrouwen id maatschappij en universiteiten bv..

Wat een schade gaat deze regering op 4j niet kunnen aanbrengen.... waar gaat dit eindigen met dergelijke complotdenkers..
Laten we hopen dat de senaat, het huis en het rechtsysteem nog wat op de rem gaan staan maar hii heeft ze allemaal in zijn zak...

De wereld wordt er zeker niet beter op de laatste jaren met al die idioten ....

Tom
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Je kan het ook net andersom bekijken, wat kan je met zo'n bende bereiken? An accident waiting to happen wordt nu accidents waiting to happen, het is dus gewoon even geduld hebben en incompetentie doet zijn werk :)

Pak dus de popcorn erbij and enjoy the show.

Ik denk dat als je pakweg Poetin een team had laten samenstellen hij het nog minder bont zou gemaakt hebben. Zoals ik altijd zeg, je krijgt als kiezer uiteindelijk wat je verdient.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 269 keer
Bedankt: 495 keer

Bericht

Bij een volgende pandemie geen restricties en bleekwater inspuiten... In elk geval zou dat het probleem, Darwin indachtig, zichzelf oplossen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Opnieuw is dit weer een revolutie..
Scholen in de US zijn heel streng zijn op het gebied van vaccins, kinderen mogen de school niet binnen als ze niet alle juiste vaccins hebben gekregen.

En dan nu een anti vaxxer op volksgezondheid :eek:

'Doge' van Elon & Vivek zoeken ondertussen mensen met een hoog IQ die minstens 80u./week onbetaald willen werken. 🤣

Als we nu kijken naar alle aanstellingen dan kunnen we concluderen dat de Republikeinse partij niets maar dan ook niets meer te vertellen heeft.
Het is enkel MAGA en Trump en de rest zit erbij en keek ernaar.

Toch benieuwd wat dit gaat geven bij stemrondes voor nieuwe wetsvoorstellen.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

'Doge' van Elon & Vivek zoeken ondertussen mensen met een hoog IQ die minstens 80u./week onbetaald willen werken. 🤣
Weet je welke mensen je dan krijgt? Mensen die Musk adoreren en zichzelf heel slim vinden. En zo heb je er wel heel veel.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

En die gaan dan ook gratis minstens 80 uren per week hun nikkel afdraaien voor hun 'God'?
Moeten dan inderdaad wel super begaafde mensen zijn. ;-)
Matt555
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Petrikske schreef: 3 weken geleden En die gaan dan ook gratis minstens 80 uren per week hun nikkel afdraaien voor hun 'God'?
Moeten dan inderdaad wel super begaafde mensen zijn. ;-)
Daar gaan wel kandidaten op af komen , louter om in die entourage /connecties te komen om zaakrelaties op te bouwen ....voor hun eigen belang / gewin

ik vind de juiste benaming hiervoor nu niet direct :think: ...."golddiggers "gaat al wel enigzins in die richting
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer

Bericht

Is dat gewoon geen grap / slechte humor? Is niet dat ze geen geld hebben om dit correct te verlonen...
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Avenger 2.0 schreef: 3 weken geledenIs dat gewoon geen grap / slechte humor? Is niet dat ze geen geld hebben om dit correct te verlonen...
Nee dit is pure ernst en je moet ook 'de ernst' van de situatie durven inzien.
Kijk naar de personen die Trump heeft aangeduid voor zijn kabinet, bootlickers to the core.
Al is het nog maar de vraag of (om slechts 1 rotte appel in de mand te duiden) pedo en drug abuser Matt Gaetz door de GOP zal goedgekeurd (vetted) zal worden.
Het rapport van het ethics comittee zal vermoedelijk toch vrij gegeven/gelekt worden en dan is het nog maar de vraag of sexfeestjes met minderjarigen en drugs door de beugel kunnen..
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer

Bericht

Zelenski probeert Trump aan zijn kant te krijgen!!

Dizzy
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Het probleem is ook een deel van de oplossing. Door hielenlikkers te selecteren zorg je er ook voor dat eigen fouten niet gecorrigeerd worden en dus verder kunnen escaleren, een soort van sneeuwbaleffect. Dat heeft nog nooit gewerkt en dat zal dus ook nu niet werken, het is gewoon wachten tot de sneeuwbal voldoende groot is en er een echt probleem opduikt dat kennis en beheer vraagt van mensen die weten waar ze mee bezig zijn buiten hun eigen postje. Was covid niet de reden waarom hij de vorige keer klappen kreeg? Net als zaken als het klimaat luisteren ziektes niet naar wappiepraat.
Afbeelding
Matt555
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Zelensky verwacht sneller einde oorlog met president Trump: “Volgend jaar moet er via diplomatie een einde komen aan de oorlog”

https://www.hln.be/buitenland/zelensky- ... ~a2c6d779/

OEKRAÏNE : De Oekraïense president Volodymyr Zelensky toont zich optimistisch na gesprekken met de nieuwe Amerikaanse president Donald Trump. Volgens hem zal de oorlog met Rusland sneller afgelopen zijn als Trump weer in het Witte Huis zit. Volg alle ontwikkelingen rond de oorlog in Oekraïne in onze liveblog.
Redactie 16-11-24, 11:01 Laatste update: 11:38

te lezen vanaf 11:36 in tijdlijn

Wel belangrijke quote uit gesprek Schulz met Poetin aangaande : :roll:

Poetin heeft in gesprek met Scholz gezegd dat een mogelijk akkoord om het conflict in Oekraïne te beëindigen, rekening moet houden met Russische veiligheidsbelangen, gebaseerd moet zijn op “nieuwe territoriale realiteiten” en de diepere oorzaken van het conflict moet aanpakken, aldus het Kremlin. Die nieuwe territoriale werkelijkheid verwijst naar de door Rusland bezette gebieden in Oekraïne, met name in het oosten van het land.
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

fluppie schreef: 3 weken geledenDoor een voorstel te willen doen aan Trump 50% van de Ukrainse bodemschatten voor de US als de Donbas terug naar Ukraine komt.
Best die onzin van "ik heb horen vertellen" niet geloven".
Het is normaal dat Zelensky op goede voet wil staan met Trump in het belang van z'n land maar alles gratis en voor niets weg geven? :roll:
Zelensky heeft deze ochtend een 45 minuten interview gegeven aan de radio en 1 van de punten die van dat interview naar buiten is gekomen is het volgende.
De entourage van Trump zit reeds te goochelen met allerhande vredesplannen in de hoop dat de vis zal bijten.
Maar de vis (Zelensky) houd alles netjes af door te vertellen dat hij enkel met Trump zal praten en dat pas na zijn aanstelling als president.
En dat is dus ten vroegste op 20 januari.
(indien interesse kan ik je de link naar het interview bezorgen dan hoor je het uit de mond van Zelensky..)
Dit HLN artikel gaat deels ook over punten uit dat radio interview.
Moest Zelensky daadwerkelijk bereid zijn om de rijkdommen van z'n land aan Trump te willen geven dan was dit zeker wel ter sprake gekomen deze ochtend denk je ook niet?
Matt555
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Petrikske schreef: 3 weken geleden
Dit HLN artikel gaat deels ook over punten uit dat radio interview.
Moest Zelensky daadwerkelijk bereid zijn om de rijkdommen van z'n land aan Trump te willen geven dan was dit zeker wel ter sprake gekomen deze ochtend denk je ook niet?
mijn post heeft niets te maken met die van @Fluppie ...... vermelde niets over grondstoffen ....enkel over huidige stand van territorium ......heb er ook geen positie in , enkel vermelding inhoud gesprek Schulz /Poetin
verkeerde interpretatie van u ...., enkel blijkt er uit dat Poetin geen gewonnen terrein zal willen prijsgeven .... spijtig genoeg
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Matt555 schreef: 3 weken geledenmijn post heeft niets te maken met die van @Fluppie ......
Ik heb het door jou gedeelde HLN artikel gebruikt om te verduidelijken dat een aantal punten in dat nieuwsartikel gingen over dat radio interview, misschien had ik dat meer moeten verduidelijken.

Zelensky verwacht sneller einde oorlog met president Trump: "Alles doen om oorlog in 2025 te beëindigen"
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky zegt dat alles gedaan moet worden om de oorlog in zijn land volgend jaar te kunnen beëindigen. Hij deed die uitspraak in een zaterdag uitgezonden radio-interview.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Donald Trumps vonnis in de zwijggeldzaak rond pornoactrice Stormy Daniels uitgesteld

https://www.hln.be/verkiezingen-vs/vonn ... ~a5d1f374/

open artikel

Tijdlijn 19:18
De voor 26 november geplande zitting waarop de Amerikaanse verkozen president Donald Trump zijn straf zou kennen, in de zaak rond het betalen van zwijggeld aan pornoster Stormy Daniels, is uitgesteld. De rechtbank maakte bekend dat de strafbepaling voorlopig is afgeblazen in een kort statement, zonder verdere uitleg.

meer...

Redactie 19-11-24, 17:58 Laatste update: 19:41
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Een woordvoerder van het Trump-kamp laat weten dat dit een "totale en definitieve overwinning (is) voor president Trump en het Amerikaanse volk". Zijn advocaten zullen alles in werking stellen om de zaak "voor eens en altijd" te laten seponeren.

Maar aan de andere kant wel alle moeite van de wereld doen om Biden ofwel af te zetten of te vervolgen.
Maar 34 veroordelingen in 1 rechtszaak gaan we snel weg wuiven want dat is rechtvaardig.

Het circus is in het dorp, komt dat zien komt dat zien.
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

Het is dus duidelijk dat Trumpyboy voor dictatorship gaat. Alles wijst erop.