En die strategie lijkt nog steeds goed te werken, we weten immers dat Harris een noodoplossing was, en ik vind dat die 'noodoplossing' het heel goed heeft gedaan tegenover de gehaaide narcistische crimineel Trump.
Ze begon zenuwachtig en twijfelachtig aan het debat en gelijk praten over haar afkomst en ze herhaalde dit enkele keren wat ik geen goede keuze vond.
Ze was wel de enige die in detail kon gaan over wat ze wil doen mocht ze verkozen worden, Trump daarentegen kon hier weinig zinnigs tegenover zetten, "ja we werken eraan"
Project 2025? "weet ik niets van, heb ik niets mee te maken" Zijn naam word wel 300 keer vermeld in het epistel, degene volgens Trump waar het over gaat geen enkele keer en J.D. Vance werkte ook mee aan dit project.
En zo slaagde Trump erin om de éne na de andere leugen te vertellen en werd hij alsmaar nijdiger omdat Harris onder z'n huid kroop.
Toen ze vervolgens droogjes vertelde dat er alsmaar minder mensen komen opdagen voor Trump en dat ze regelmatig halverwege weer vertrekken omdat het gewauwel van Trump meer en meer slaapverwekkend word ja toen kon hij zich amper nog inhouden
en begon hij dat Harris AI en andere onzin gebruikte om haar bezoekersaantallen te manipuleren.
Iedereen die een beetje de US media volgde de laatste maanden kon de meeste leugens onmiddellijk doorprikken.
Zou misschien fijn zijn mocht er nog een debat komen maar je kan voorspellen dat het dan gewoon meer van dezelfde onzin zal zijn.
"Victor Orban is a good friend of mine" ,net zoals Poetin, Xi Jin Ping, Kim Jun Ung..al denk ik eerder dat ze hem allemaal uitlachen zoals Harris kwam te vertellen.
Het trolgedrag van Poetin ivm beide kandidaten lijkt dit reeds te bevestigen.
Als afsluiter.. als je op zoek bent naar een 2é ambtstermijn om dan met een hoax verhaal over mensen die huisdieren eten op de proppen te komen tja..
De 550 miljoen volgers van "kinderloze catlady" Taylor Swift zouden er wel eens anders over durven beslissen.