Hey! Telecom vast internet?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 35 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Datavolume is een functie van de mate van computationele complexiteit, en de mate van computationele complexiteit is op zijn beurt een functie van de mate van abstrahering van het productieproces. Naarmate de komende jaren en decennia (als het zo lang al duurt) onze maatschappij drastische decomplexificeert als gevolg van een cascade van klimaat-, veiligheids-, economische en politieke crisissen, gaat er simpelweg geen economische basis meer zijn voor het type jobs waarvoor je 10 terrabyte per dag moet versturen. Om het een beetje te visualiseren: wat zijn de technische kenmerken van de internetverbinding in de Mad Max-films of de Fallout gaming franchise? En vormt dat een obstakel voor wat de protagonist doet?
-
- Starter
- Bedankt: 1 keer
Even een vraagje. Ik zit momenteel al een jaar bij Youfone met mijn gsm abonnement. Kan ik kostenloos switchen naar Hey? In de algemene voorwaarden staat er het volgende:
Het voortijdig beëindigen van de overeenkomst is mogelijk:
• Natuurlijk persoon (consumenten abonnementen): aantal resterende maanden looptijd overeenkomst
* de abonnementskosten per maand + 25,00 verwerkingskosten per Aansluiting
https://www.youfone.nl/sites/default/fi ... Mobiel.pdf
Het voortijdig beëindigen van de overeenkomst is mogelijk:
• Natuurlijk persoon (consumenten abonnementen): aantal resterende maanden looptijd overeenkomst
* de abonnementskosten per maand + 25,00 verwerkingskosten per Aansluiting
https://www.youfone.nl/sites/default/fi ... Mobiel.pdf
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
- Bedankt: 96 keer
Ik was na 1 maand weeral weg bij youfone ! Dus geen probleem...
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Zonet is Orange mijn Hey Telecom vast internet komen aansluiten. Geen directe klachten al is de kabel tussen de modem en de wandaansluiting te kort. Die wil ik vervangen door een langer exemplaar. Het betreft een Telenet interkabel tri6.
Op wifi (ik moet nog een cat 6 kabel kopen, mijn cat5e gaat maar tot 100Mbps): 144.93Mbps down en 14.30Mbps up. De upload is slecht, maar dat is niet zo erg. Dit is allemaal tijdelijk tot Fiber wordt aangesloten.
Op wifi (ik moet nog een cat 6 kabel kopen, mijn cat5e gaat maar tot 100Mbps): 144.93Mbps down en 14.30Mbps up. De upload is slecht, maar dat is niet zo erg. Dit is allemaal tijdelijk tot Fiber wordt aangesloten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 63 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik denk dat ik zelf geen cat6 kabel heb en haal hier 1.2 Gbps met Orange (zegt Fast.com).
En ken zelfs nog een situatie waar nog een oudere kabel ligt die Gigabit haalt.
En ken zelfs nog een situatie waar nog een oudere kabel ligt die Gigabit haalt.
-
- Starter
- Bedankt: 1 keer
Als ik nu van Youfone naar Hey switch, hoe zit dat dan met de laatste betaling bij youfone? Ik heb de sim kaart al ontvangen van Hey.
Moet ik dan pro rata het aantal dagen dat ik nog bij youfone zat betalen, en pro rata het aantal dagen bij Hey in de maand dat ik switch?
Moet ik dan pro rata het aantal dagen dat ik nog bij youfone zat betalen, en pro rata het aantal dagen bij Hey in de maand dat ik switch?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 247 keer
- Bedankt: 1684 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Een UTP cat5e kabel kan altijd 1000 Mbps aan. Als je maximaal 100 Mbps haalt, is de kabel kapot. Vaak omdat er één of meer van de 8 adertjes niet goed aangesloten zijn in de RJ45-connector.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 9 keer
Overstappen naar Hey, vast internet... bezin eer je begint!
Op dinsdag 26/02 de bestelling geplaatst om over te stappen van Orange naar Hey voor vast internet (en ook nog een mobiel nummer).
Op woensdag 18/02 een mail gekregen dat, aangezien ik Orange klant was, er niemand diende langs te komen en de installatie op afstand gepland was op 01/03.
Dit zou volgens de mail maximum 2 uur duren.
Tot op heden echter nog geen internet.
Op 01/03 viel mijn internet signaal plots weg en dat is nog niet opnieuw aanwezig...
Na contact met de klantendienst (via chat) werd me eerst beloofd dat het maandag in orde ging komen, toen vandaag (woensdag) en nu is het al ten laatste tegen 13/03 aangezien Telenet dient te tussen te komen...
Ik heb aangedrongen op een andere oplossing maar deze is er niet, ze zeggen enkel dat ik geduld dien te hebben...
Zijn er nog mensen die dit zijn tegengekomen?
Ter info:
mijn modem stond in bridge toen de omschakeling diende te gebeuren...
Als ik nu surf naar mijn modem (na verschillende keren een reset te hebben uitgevoerd) zie ik dit:

Als ik inlog krijg ik dit te zien:

En deze lampjes branden/knipperen op de modem:

Alvast mijn excuses voor de grote afbeeldingen
Ik zag niet onmiddellijk hoe ik ze kon verkleinen
Suggesties?
Tadaam voor enkele dagen?
Op dinsdag 26/02 de bestelling geplaatst om over te stappen van Orange naar Hey voor vast internet (en ook nog een mobiel nummer).
Op woensdag 18/02 een mail gekregen dat, aangezien ik Orange klant was, er niemand diende langs te komen en de installatie op afstand gepland was op 01/03.
Dit zou volgens de mail maximum 2 uur duren.
Tot op heden echter nog geen internet.
Op 01/03 viel mijn internet signaal plots weg en dat is nog niet opnieuw aanwezig...
Na contact met de klantendienst (via chat) werd me eerst beloofd dat het maandag in orde ging komen, toen vandaag (woensdag) en nu is het al ten laatste tegen 13/03 aangezien Telenet dient te tussen te komen...
Ik heb aangedrongen op een andere oplossing maar deze is er niet, ze zeggen enkel dat ik geduld dien te hebben...
Zijn er nog mensen die dit zijn tegengekomen?
Ter info:
mijn modem stond in bridge toen de omschakeling diende te gebeuren...
Als ik nu surf naar mijn modem (na verschillende keren een reset te hebben uitgevoerd) zie ik dit:

Als ik inlog krijg ik dit te zien:

En deze lampjes branden/knipperen op de modem:

Alvast mijn excuses voor de grote afbeeldingen

Suggesties?
Tadaam voor enkele dagen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 137 keer
Ik heb dat probleem ook gehad van Orange naar Hey en ik hoopte dus dat dat probleem al opgelost werd. Maar blijkbaar blijft het hetzelfde probleem...
Het is een probleem met het feit dat je modem in het systeem van Orange als een duplicaat staat en Telenet doet daar lastig mee blijkbaar voor de activering op kabel.
Het is een probleem met het feit dat je modem in het systeem van Orange als een duplicaat staat en Telenet doet daar lastig mee blijkbaar voor de activering op kabel.
-
- Starter Plus
Veel kan je hier niet aan doen. Blijven opvolgen en aangeven hoe lastig is. Die wet over compensatie zal waarschijnlijk nog steeds niet gestemd zijn.Je kan het wel vragen: Hey dient internet te voorzien en het is nu al 5 dagen. Als het nog heel lang duurt> ombudsdienst. Tadaam kan je nemen of hotspot 4G,maar dan betaal je fors meer.
Voor dit soort problemen vrees ik wel. Hey is supertraag met antwoorden en of je nu terecht kan op het nummer van de klantendienst van Orange voor problemen betwijfel ik.
Nochtans heb je gewoon Orange internet in een ander jasje. Gelukkig heb ik een back-up, maar die wet moet toch z.s.m. erdoor komen. In Nederland is dit al 10 jaar.
Voor dit soort problemen vrees ik wel. Hey is supertraag met antwoorden en of je nu terecht kan op het nummer van de klantendienst van Orange voor problemen betwijfel ik.
Nochtans heb je gewoon Orange internet in een ander jasje. Gelukkig heb ik een back-up, maar die wet moet toch z.s.m. erdoor komen. In Nederland is dit al 10 jaar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 137 keer
Die compensatie zal jke ook niet krijgen omdat het hetzelfde bedrijf isMxds02 schreef: 06 maa 2024, 16:25 Veel kan je hier niet aan doen. Blijven opvolgen en aangeven hoe lastig is. Die wet over compensatie zal waarschijnlijk nog steeds niet gestemd zijn.Je kan het wel vragen: Hey dient internet te voorzien en het is nu al 5 dagen. Als het nog heel lang duurt> ombudsdienst. Tadaam kan je nemen of hotspot 4G,maar dan betaal je fors meer.

Ik heb zo ook een week zonder internet gezeten. Ze konden me gelukkig nog terugdraaien naar Orange.
-
- Member
Goed nieuws!
Door voortdurend blijven vragen te stellen en vragen naar antwoorden, is er toch een oplossing uit de bus gekomen!
Ik had onder andere verwezen naar berichtjes hier op het forum (waarvoor dank boonpwnz!) en gevraagd naar het terug over zetten naar Orange... Daarnaast ook contact opgenomen met Orange zelf (via chat) en kort nadat ik mijn bericht hier had geplaatst, BAM, terug internet!
Daarnet heb ik nog even gepolst bij de helpdesk van Hey wat er nu effectief is gebeurd, en ze melden mij dat het intern werd opgelost, dus zonder tussenkomst van Telenet.
Ik wilde dit hier nog meegeven om mogelijks anderen, die in dezelfde situatie terechtkomen, in de goede richting te wijzen!
Door voortdurend blijven vragen te stellen en vragen naar antwoorden, is er toch een oplossing uit de bus gekomen!
Ik had onder andere verwezen naar berichtjes hier op het forum (waarvoor dank boonpwnz!) en gevraagd naar het terug over zetten naar Orange... Daarnaast ook contact opgenomen met Orange zelf (via chat) en kort nadat ik mijn bericht hier had geplaatst, BAM, terug internet!
Daarnet heb ik nog even gepolst bij de helpdesk van Hey wat er nu effectief is gebeurd, en ze melden mij dat het intern werd opgelost, dus zonder tussenkomst van Telenet.
Ik wilde dit hier nog meegeven om mogelijks anderen, die in dezelfde situatie terechtkomen, in de goede richting te wijzen!
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 58 keer
Sinds overstap van Orange naar Hey (vast internet) krijg ik sinds de dag van mijn overstap geen grote files meer buiten. (gebruiken daarvoor specifieke software, maar die geen onderbrekingen verdraagt). Met de failover op mijn eigen router (gebruik de modem in bridged) werkt het wel juist. Moeten dus waanzinnig kleine onderbrekingen zijn (merk amper iets via Teams of iptv), die ik via andere (failover) provider niet heb ...
Helpdesk krijgt het niet opgelost. Vermoed dat ik naar een VDSL-oplossing ga gaan ....
Helpdesk krijgt het niet opgelost. Vermoed dat ik naar een VDSL-oplossing ga gaan ....
-
- Member
- Bedankt: 6 keer
Heb het probleem ook gehad. Dus ben ik ook verrast dat het nog kan voorvallen. Heb wel compensatie gekregen door tussenkomst van de ombudsdienst omdat ik gebruik heb gemaakt van Easy Switch.boonpwnz schreef: 06 maa 2024, 16:27Die compensatie zal jke ook niet krijgen omdat het hetzelfde bedrijf isMxds02 schreef: 06 maa 2024, 16:25 Veel kan je hier niet aan doen. Blijven opvolgen en aangeven hoe lastig is. Die wet over compensatie zal waarschijnlijk nog steeds niet gestemd zijn.Je kan het wel vragen: Hey dient internet te voorzien en het is nu al 5 dagen. Als het nog heel lang duurt> ombudsdienst. Tadaam kan je nemen of hotspot 4G,maar dan betaal je fors meer.
![]()
Ik heb zo ook een week zonder internet gezeten. Ze konden me gelukkig nog terugdraaien naar Orange.
-
- Member
Het was in mijn vorig bericht misschien niet zo duidelijk, maar uiteindelijk zit ik toch bij Hey en niet meer bij Orange. Ik denk dat ze het intern nog eens bekeken hebben en iets hebben aangepast.Mxds02 schreef: 08 maa 2024, 10:40 Goed om te zien dat het toch in orde is gekomen. Jammer dat je nu weer "vastzit" bij Orange, maar ja. Eens er fiber is kan je nog opteren voor EDPnet bijvoorbeeld.
-
- Starter Plus
ah goodie!
De My Hey portaal of hoe ze het ook noemen is wel....slecht. Je ziet niets van je verbruik, lijnwaarden e.d. zoals bij edpnet,maar ja, budgetmerk.
Mocht het foutlopen stap ik wel over naar Orange of Telenet. Zeker als de support enkel via chat is, dat gaat moeilijk worden.
Kreeg ook een sms dat ik een korting krijg gedurende 3 maanden (deel van de promotie) zonder veel kadering. Vraag me toch af wie bij Orange verantwoordelijk is voor Hey, dat zal toch niet de meest competente manager zijn.
De My Hey portaal of hoe ze het ook noemen is wel....slecht. Je ziet niets van je verbruik, lijnwaarden e.d. zoals bij edpnet,maar ja, budgetmerk.
Mocht het foutlopen stap ik wel over naar Orange of Telenet. Zeker als de support enkel via chat is, dat gaat moeilijk worden.
Kreeg ook een sms dat ik een korting krijg gedurende 3 maanden (deel van de promotie) zonder veel kadering. Vraag me toch af wie bij Orange verantwoordelijk is voor Hey, dat zal toch niet de meest competente manager zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 149 keer
- Bedankt: 92 keer
Gisteren werkte internet plots niet meer van 12:00-18:30, modem een eerste keer herstart 3 lichtjes pinkten (een update?), gewacht tot alle lichtjes branden, nog steeds geen internet (geen ip rechtstreeks via de modem), dan nogmaals herstart en weer in orde.
Waar kan je nagaan wat er fout ging (logs op de modem?) ?
Waar kan je nagaan wat er fout ging (logs op de modem?) ?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 49 keer
Managers hebben ook niet alles in de hand denk ik dan. Orange wil ook een budget-merk om zoveel mogelijk klanten aan te spreken ..ik denk dat hey het in die markt niet slecht doet. Het is nog geen MV... maar je moet ergens beginnen (en MV is geen budget-merk meer , daar hebben ze scarlet voor)Mxds02 schreef: 12 maa 2024, 12:40 Vraag me toch af wie bij Orange verantwoordelijk is voor Hey, dat zal toch niet de meest competente manager zijn.
De marketingafdeling had het centraal station toch goed volgehangen met reclame en een pop aan een parachute gehangen waar weinig mensen naast hebben gekeken

VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
- Starter Plus
Ja op reclame vlak zit het goed, daar hebben ze veel geld ingestoken. De My Hey portaal is heel beperkt, ik zie nog altijd niets van het verbruik. Nu was de portaal van edpnet dan ook wel een bron van informatie en een voorbeeld voor andere telco's.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 24 keer
Download is 150. Maar die upload begint met toch heel lelijk tegen te steken : 5 maar. Da's echt niet meer te doen.
Hey jongens bij Hey; 't Is tijd om in gang te schieten.
En als jullie dan toch bezig zijn : GSM netwerk is om te janken. Binnen bellen ? Forget it, of je moet vlak naast het raam blijven zitten en niet te veel bewegen.
Hey jongens bij Hey; 't Is tijd om in gang te schieten.
En als jullie dan toch bezig zijn : GSM netwerk is om te janken. Binnen bellen ? Forget it, of je moet vlak naast het raam blijven zitten en niet te veel bewegen.
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Upload is in vlaanderen 15 max, minimaal 11mbit.
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... eid-van-je
Bellen (in geval van thuis situatie) alternatief > vowifi indien ‘compatibel’ toestel.
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... eid-van-je
Bellen (in geval van thuis situatie) alternatief > vowifi indien ‘compatibel’ toestel.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q: OPNsense 25.1.2
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

ISP:

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
- Bedankt: 107 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Het is 6 (ipv 3) maanden promo nu blijkbaar, maar in de details spreken ze hunzelf weer tegen, eerst voor alle nieuwe klanten, daarna voor diegenen die al een GSM abbo hebben

https://www.heytelecom.be/nl/internet-thuis -> "Meer info"hey! Internet
Internet promo
29 €/maand in plaats van 39€/maand* voor 6 maanden
*Voor elke nieuwe klant geldt de prijs van 29 € per maand (in plaats van 39 €) gedurende 6 maanden. Dit is enkel beschikbaar voor alle bestaande hey!-klanten met een gsm-abonnement die zich abonneren op hey! Internet van 05/06/2024 t/m 30/06/2024. De installatie is gratis.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
- Bedankt: 46 keer
Ik ben een 3-tal maanden geleden overgestapt van Telenet naar Hey. En heb sindsdien sporadisch korte (5 - 60 seconden) onderbrekingen.
Heb dit reeds gemeld aan Hey, en ze hebben dan ook een technieker gestuurd.
Echter was de interventie nogal 'lachwekkend': connector opvijzen, in de connector blazen en terug dichtschroeven.
Dit was dan uiteraard ook niet de oplossing, zijn er zaken dat ik zelf kan testen/meten?
Internet valt volledig weg (Apple TV Box is bekabeld aangesloten op modem, daar valt het, het meeste op. Ook alle WiFi is op dat moment weg).
Ik vermoed ofwel modemproblemen of capaciteitsproblemen Hey/Orange.
Hoe kan ik eea uitsluiten?
Heb dit reeds gemeld aan Hey, en ze hebben dan ook een technieker gestuurd.
Echter was de interventie nogal 'lachwekkend': connector opvijzen, in de connector blazen en terug dichtschroeven.
Dit was dan uiteraard ook niet de oplossing, zijn er zaken dat ik zelf kan testen/meten?
Internet valt volledig weg (Apple TV Box is bekabeld aangesloten op modem, daar valt het, het meeste op. Ook alle WiFi is op dat moment weg).
Ik vermoed ofwel modemproblemen of capaciteitsproblemen Hey/Orange.
Hoe kan ik eea uitsluiten?
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 2 keer
@Doktor Avalanche wat doet je model op het moment van de uitval?
Hij reboot toch nie sporadisch?
War met de connector buiten tegen gevel of paal? Misschien door corrosie is die aan vervanging toe.
Factory reset van modem misschien eens uitvoeren ook.
Hij reboot toch nie sporadisch?
War met de connector buiten tegen gevel of paal? Misschien door corrosie is die aan vervanging toe.
Factory reset van modem misschien eens uitvoeren ook.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
ISP:
Hey! (modem in bridge)

ISP:

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
- Bedankt: 96 keer
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Via chat op de website heb ik vrijwel onmiddelijk een antwoord. Beter dan bellen, moet ik niet een half uur aan de lijn hangen zoals bij anderen.silencer schreef: 02 sep 2024, 10:20 Support is onbestaande...al dagen problemen, enkel tijdens weekdagen is een chatbot bereikbaar...
Het is niet dat ze bij een andere provider wel technische problemen in het weekend kunnen oplossen. Dan moet je ook wachten tot maandag ten vroegste...
Maar als 1ste lijn support zo belangrijk is (want je moest maar eens de stekker niet ingestoken hebben), kan je altijd bij Telenet of Belgacom terecht.
-
- Elite Poster
Sorry maar dat is niet zo, eerder
Bedankt!
Ga niet weg, mijn collega zal dit zo dadelijk overnemen.
En dan niets meer...
Ik wil een modemswap, maar dat is blijkbaar out of scope voor de chatbot.
Bedankt!
Ga niet weg, mijn collega zal dit zo dadelijk overnemen.
En dan niets meer...
Ik wil een modemswap, maar dat is blijkbaar out of scope voor de chatbot.
-
- Elite Poster
Misschien is het nu een stuk drukker met de nieuwe aanbiedingen. Enkele weken terug ging bij mij de support toch sneller. Hopelijk komt het in orde, want een modem swap is altijd miserie bij elke provider.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 112 keer
Het lijkt inderdaad drukker en dus iet trager in het antwoorden.
Misschien is Tekin op vakantie of bevorderd? Hij was altijd erg snel.
Vorige week vraagje gesteld ivm factuur en “vandaag pas” reactie via DM (is helemaal prima natuurlijk want zelden zijn vragen erg dringend).
Ik zie wel altijd dezelfde namen, het is duidelijk een social media team van Orange met wellicht een paar ‘agents’ die vast op het project van Hey werken.
Ik denk trouwens dat individuele storingen niet snel voorkomen en dat algemene pannes sowieso worden opgemerkt (Telenet) dus ik maak me niet zo’n zorgen.
Content met de prijs
Misschien is Tekin op vakantie of bevorderd? Hij was altijd erg snel.
Vorige week vraagje gesteld ivm factuur en “vandaag pas” reactie via DM (is helemaal prima natuurlijk want zelden zijn vragen erg dringend).
Ik zie wel altijd dezelfde namen, het is duidelijk een social media team van Orange met wellicht een paar ‘agents’ die vast op het project van Hey werken.
Ik denk trouwens dat individuele storingen niet snel voorkomen en dat algemene pannes sowieso worden opgemerkt (Telenet) dus ik maak me niet zo’n zorgen.
Content met de prijs

-
- Elite Poster
Ondertussen is het duidelijk geworden dat Poort 1 defect is, aangezien de support niet aanwezig is is een swap nog altijd geen optie (een half uur het scherm open houden lijkt mij redelijk).
Weet gewoon dat je zeer goed je plan zal moeten trekken en mogelijks langer dan bij andere providers in de miserie zal zitten (prijs is er naar).
Weet gewoon dat je zeer goed je plan zal moeten trekken en mogelijks langer dan bij andere providers in de miserie zal zitten (prijs is er naar).
-
- Elite Poster
Lijkt me van wel gezien het dezelfde modem is.silencer schreef: 12 sep 2024, 05:41 Het probleem is er weer. Kun je bridge modus ook gebruiken bij Orange?