Hey! Telecom vast internet?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Echt klote mag dus echt nog lang wachten...
Hoe lang gaan ze met dat dossier bezig zijn....
Toegevoegd na 2 uren 45 minuten 17 seconden:
Public address 0.0.0.0
Subnet Mask 0.0.0.0
Dat is dus de issue. Volgens de modem heb ik ook geen coax signaal, hoe kan ik dat wetezn?
Hoe lang gaan ze met dat dossier bezig zijn....
Toegevoegd na 2 uren 45 minuten 17 seconden:
Public address 0.0.0.0
Subnet Mask 0.0.0.0
Dat is dus de issue. Volgens de modem heb ik ook geen coax signaal, hoe kan ik dat wetezn?
-
- Elite Poster
- Berichten: 923
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 06:50
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 111 keer
Same here, exact dit, vele mails, SMS en inderdaad nog eens een afspraak. Beetje raar / verwarrend wel, ik hoop dat ze er zelf nog aan uit kunnen en geen technieker sturenbutskristof schreef: ↑23 nov 2023, 11:34 Mijn uplink is vanochtend offline geweest tussen 8u24 en 9u22, ik veronderstel dus dat ik nu effectief overgezet ben. Verder is er niets veranderd: snelheden zijn hetzelfde, modem stond in bridge mode én publiek IP is nog hetzelfde als voor de downtime.
Je krijgt inderdaad veel opeenvolgende mailtjes voor afspraken, annuleringen, ... maar eigenlijk kan je dat alles gewoon negeren. Van Orange heb ik ondertussen ook een bevestiging dat mijn contract is opgezegd, dus dat ik ook allemaal netjes. Eigenlijk heb ik van niets te klagen: vrijdagnamiddag aangevraagd, vanochtend alles overgezet zonder één manuele actie van mijn kant. Top!
In de periode van de downtime heb ik inderdaad nog eens een mailtje gekregen dat ze een technieker gaan sturen op 21/12, ik veronderstel dat dat wel opnieuw geannuleerd zal worden.
Ik snapte dat ze aan het begin een installatie plannen en dan annuleren omdat ze die handmatig kunnen overzetten, maar waarom dan nu weer alles opnieuw dat vond ik ook vaag.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4026
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 10:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 331 keer
- Bedankt: 81 keer
Mij hadden ze ook een mail gestuurd waarin stond dat er nog een technieker ging langskomen,
maar mijn Hey! internet ging hier al zonder problemen,
ze hadden me zelfs nog gebeld om te vragen of alles ging.
Hier heb ik dus ook geen technieker gezien (wat goed is).
Maar het is er wel wat chaotisch met al hun mails.
maar mijn Hey! internet ging hier al zonder problemen,
ze hadden me zelfs nog gebeld om te vragen of alles ging.
Hier heb ik dus ook geen technieker gezien (wat goed is).
Maar het is er wel wat chaotisch met al hun mails.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
pfff nog maar net klant en al 16 GB gebruikt.
Hopelijk werkt internet morgen....
Toegevoegd na 9 uren 2 minuten 27 seconden:
Ik zal maar geduld uitoefenen zeker?
Ik heb dus dat er staat ook bij mijn ip pagina dat cable network is not connected en ik geen public ip adress heb. Wat ook raar is dat wifi wel echt werkt maar dus er komt geen enkele bit door.
Hopelijk werkt internet morgen....
Toegevoegd na 9 uren 2 minuten 27 seconden:
Ik zal maar geduld uitoefenen zeker?
Ik heb dus dat er staat ook bij mijn ip pagina dat cable network is not connected en ik geen public ip adress heb. Wat ook raar is dat wifi wel echt werkt maar dus er komt geen enkele bit door.
-
- Administrator
- Berichten: 6480
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:10
- Uitgedeelde bedankjes: 750 keer
- Bedankt: 485 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Niet abnormaal. Uw lokaal netwerk werkt, dat is niet gebonden aan enige configuratie van je provider uit.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Wel de story is nog niet gedaan. Ze kunnen bij de achterliggende dienst het niet in orde brengen. Het probleem is nieuw en ze weten geen oplossing.
Dat is een fijne overstap!
Krijg wel een verdubbeling van mijn mobiele data voor een maand
Dat is een fijne overstap!
Krijg wel een verdubbeling van mijn mobiele data voor een maand
-
- Pro Member
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 15:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 39 keer
De afrekening van Orange zou geregeld worden via de volgende domiciliering. Als je geen klant meer bent dan zal dat moeilijk worden.A teaspoon of baking schreef: ↑24 nov 2023, 09:44 Switch internet Orange -> Hey na ongeveer 1,5u afgerond.
Iemand al ervaring met hoe de afrekening/verrekening (opleg/terugbetaling) met Orange verloopt?
Ik moest 9,20 euro terugkrijgen.
Via Messenger contact opgenomen en binnen de 10 dagen stond het bedrag op mijn rekening.
-
- Plus Member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 13 feb 2018, 07:36
- Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
- Bedankt: 25 keer
Volgens mij is dat geen probleem, je krijgt immers geld terug. Net zoals je perfect op een afgesloten kredietkaart (!) terugbetalingen kan doen, maar er geen nieuwe betalingen mee kan doen. Crediteren is geen probleem, debiteren wel. Domiciliëring is bedoeld om automatisch te debiteren.blidi schreef: ↑24 nov 2023, 10:44De afrekening van Orange zou geregeld worden via de volgende domiciliering. Als je geen klant meer bent dan zal dat moeilijk worden.A teaspoon of baking schreef: ↑24 nov 2023, 09:44 Switch internet Orange -> Hey na ongeveer 1,5u afgerond.
Iemand al ervaring met hoe de afrekening/verrekening (opleg/terugbetaling) met Orange verloopt?
Ik moest 9,20 euro terugkrijgen.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 23.05 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP235-Wall (802.11ac) ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik hoop dat mijn probleem opgelost wordt vandaag zonder dat ik naar de klantendienst moet sturen.
Want anders ga ik nog een extra datapakket vragen.
Het is niet anders.
Bedoel sinds donderdagochtend 9u zonder internet zitten is echt vervelend.
Want anders ga ik nog een extra datapakket vragen.
Het is niet anders.
Bedoel sinds donderdagochtend 9u zonder internet zitten is echt vervelend.
Dit was het bericht die ik kreeg. Vrijdag dan nog bericht gestuurd. Het is blijkbaar een nieuw probleem en ze wisten vrijdag bij de achterliggende dienst de oplossing ook niet.Hoi Timothy,
Ik heb dit even bekeken voor je.
Door een interne fout in ons systeem is er een dossier opgemaakt naar de achterliggende dienst toe, waar wij nog wachten op antwoord.
Dit dossier zal ook asap behandeld worden,
Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Voor verdere vragen kan je deze dossier nummer: xxxxxxx mee geven aan mijn volgende collega.
-
- Member
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 14 jun 2010, 19:30
- Bedankt: 6 keer
Ik zit ook nog steeds zonder internet. Dan zeggen ze via messenger dat ze donderdag?? zullen kijken. Wat een gedoe en dat noemen ze Easy Switch naar dezelfde moederprovider.. Ik vraag zeker mijn max schadevergoeding bepaald bij Easy Switch.
-
- Elite Poster
- Berichten: 784
- Lid geworden op: 23 jan 2021, 09:34
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
Zie mijn bericht van enkele dagen terug... Wat ik hierboven lees zou toch niet mogen gebeuren? Zo'n ervaringen zijn voor niemand prettig maar ik begin meer en meer de mensen te snappen die liever (te) veel betalen voor een dienst die wel werkt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik zit sinds donderdagmorgen zonder internet. Ze zeiden daarnet dat ze nog niet weten wanneer het in orde is en dat als het morgen niet in orde is ik maar een berichtje moet sturen voor meer data op mijn mobiel....
Ik ben nu naar Orange aan het vragen of de easyswitch procedure überhaupt telt in dit geval
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik vroeg dus hoe het zat met de easy switch en kreeg dit als antwoord;
Momenteel gaan we eerst moeten afwachten op feedback van Ref, xxxxxxx.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, we willen zeker kijken voor een compensatie te geven eenmaal alles hier ook opgelost is.
Dwight van het hey!-team
-
- Member
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 14 jun 2010, 19:30
- Bedankt: 6 keer
Ik heb geen reactie gehad over extra data.. en vraag mij af als het dan uiteindelijk donderdag wordt dat ze gaan zeggen dat een technieker moet komen of zo en dan pas na een maand kan komen??
Toegevoegd na 1 uur 21 minuten 15 seconden:
Extra data geven doen ze bij mij niet blijkbaar.
Toegevoegd na 1 uur 21 minuten 15 seconden:
Extra data geven doen ze bij mij niet blijkbaar.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Hoezo geven ze bij jou geen extra data?
Wat is dat nu voor bullshit?
Mij hebben ze vrijdag 80 GB extra data gegeven.
En als morgen mijn internet het niet doet(tot op heden nog altijd niet) zijn ze bereid om te kijken voor nog meer data.
Je moet het zelf wel vragen. En natuuurlijk bij Hey zijn voor beide producten.
Wat is dat nu voor bullshit?
Mij hebben ze vrijdag 80 GB extra data gegeven.
En als morgen mijn internet het niet doet(tot op heden nog altijd niet) zijn ze bereid om te kijken voor nog meer data.
Je moet het zelf wel vragen. En natuuurlijk bij Hey zijn voor beide producten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Bij mij hebben ze nog altijd geen enkel idee wanneer dit opgelost geraakt. Dossier is nog steeds in behandeling en ze vragen mij nog voor een klein beetje geduld...
Sinds donderdagochtend al zonder internet, ik weet niet maar iets dat normaal zonder of weinig onderbrekening moet lukken duurt wel heel erg lang nu.
Sinds donderdagochtend al zonder internet, ik weet niet maar iets dat normaal zonder of weinig onderbrekening moet lukken duurt wel heel erg lang nu.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1975
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 16:34
- Locatie: Rivierenland
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 92 keer
Ja wat is dit allemaal zeg, zijn die nu ineens incompetent geworden of doen ze dit met opzet, omdat ze teveel Orange klanten naar Hey zien overstappen ofzo... ?
En "slachtoffer van eigen success" past ook niet want het is niet alsof ze een moeilijke administratieve/technische procedure moeten doen hiervoor...
En "slachtoffer van eigen success" past ook niet want het is niet alsof ze een moeilijke administratieve/technische procedure moeten doen hiervoor...
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Dus met de overstap naar hey is iets misgelopen en heeft de operator dus de verantwoordelijke medewerker mijn lijn opgezegd.
Dus nu met Orange aan het bellen om toch weer terug te schakelen...
Toegevoegd na 1 uur 16 minuten 16 seconden:
Mijn lijn stond dus niet meer actief. En het was te laat om nog terug mijn oude modem te activeren.
Nieuwe installatie op 6 december en terug Orange.
Dus nu met Orange aan het bellen om toch weer terug te schakelen...
Toegevoegd na 1 uur 16 minuten 16 seconden:
Mijn lijn stond dus niet meer actief. En het was te laat om nog terug mijn oude modem te activeren.
Nieuwe installatie op 6 december en terug Orange.
-
- Member
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 14 jun 2010, 19:30
- Bedankt: 6 keer
Seffes facturen van beide bedrijven..
Toegevoegd na 1 uur 23 minuten 47 seconden:
Omdat ik een klacht hebt ingediend bij de Ombudsdienst, willen ze verder niks doen en naar hun doorverwijzen. Dus ook geen data geven.
Mijn vertrouwen in Orange en Hey is helemaal weg. Ik hoop dat hier snel fiber ligt...
Toegevoegd na 1 uur 23 minuten 47 seconden:
Omdat ik een klacht hebt ingediend bij de Ombudsdienst, willen ze verder niks doen en naar hun doorverwijzen. Dus ook geen data geven.
Mijn vertrouwen in Orange en Hey is helemaal weg. Ik hoop dat hier snel fiber ligt...
-
- Administrator
- Berichten: 6480
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:10
- Uitgedeelde bedankjes: 750 keer
- Bedankt: 485 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Mensen gaan hier wel *zeer* snel over tot de conclusie dat de bedrijven allemaal kwaadwillig zijn, chanteurs, dieven, ...
Terwijl het zeker verre van tof is wat er aan't gebeuren is - en wij als eindgebruiker hier absoluut niet de dupe mogen van zijn - zijn die straffe uitspraken toch wat van de pot gerukt.
Terwijl het zeker verre van tof is wat er aan't gebeuren is - en wij als eindgebruiker hier absoluut niet de dupe mogen van zijn - zijn die straffe uitspraken toch wat van de pot gerukt.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Bij mij is de situatie:
Aangevraagd voor vadn Orange naar Hey over te schakelen.
Donderdag gebeurde transfer maar daadwerkelijk gebeurde een opzeg alleen ontkende hey klantendienst dit in allle talen. Ze zeiden dat dit een nieuw probleem was.
Ik bel vandaag naar Orange en ze bekijken het en zien inderdaad dat de procedure niet gevolgd werd. Bij klanten die vertrekken van Orange naar Hey hoeft nooit een opzeg te gebeuren.
Orange kon mij niet verder helpen omdat ik een Hey klant was en de enige optie die ze gaven was opnieuw klant worden bij Orange.
Ik krijg een dubbele promotie periode. Dus 12 ipv 6 maanden.
Ze zeiden dat ik eerst een technieker moest laat komen omdat het te laat was om de modem te heractiveren.
10 minuten na het telefoontje kreeg ik alle bevestigingen en nog eens een half uur later opeens dat mijn Hey internet actief staat en dat mijn internet bij Orange is opgezegd.
Ik contacteer Orange en die zegt dat alles bij hun staat en niets meer bij Hey(echt verwarrend) blijkbaar heeft de persoon die eerst aan de telefoon zat van Orange toch iets kunnen regelen met backoffice. Want sindsdien werkt mijn internet weer zoals voorheen.
Echt heel raar hoe dit allemaal kan gebeuren.
Toegevoegd na 13 uren 57 minuten 54 seconden:
En nu plots zit ik wel nog bij Hey
Ik snap er geen kloten meer van....
Aangevraagd voor vadn Orange naar Hey over te schakelen.
Donderdag gebeurde transfer maar daadwerkelijk gebeurde een opzeg alleen ontkende hey klantendienst dit in allle talen. Ze zeiden dat dit een nieuw probleem was.
Ik bel vandaag naar Orange en ze bekijken het en zien inderdaad dat de procedure niet gevolgd werd. Bij klanten die vertrekken van Orange naar Hey hoeft nooit een opzeg te gebeuren.
Orange kon mij niet verder helpen omdat ik een Hey klant was en de enige optie die ze gaven was opnieuw klant worden bij Orange.
Ik krijg een dubbele promotie periode. Dus 12 ipv 6 maanden.
Ze zeiden dat ik eerst een technieker moest laat komen omdat het te laat was om de modem te heractiveren.
10 minuten na het telefoontje kreeg ik alle bevestigingen en nog eens een half uur later opeens dat mijn Hey internet actief staat en dat mijn internet bij Orange is opgezegd.
Ik contacteer Orange en die zegt dat alles bij hun staat en niets meer bij Hey(echt verwarrend) blijkbaar heeft de persoon die eerst aan de telefoon zat van Orange toch iets kunnen regelen met backoffice. Want sindsdien werkt mijn internet weer zoals voorheen.
Echt heel raar hoe dit allemaal kan gebeuren.
Toegevoegd na 13 uren 57 minuten 54 seconden:
En nu plots zit ik wel nog bij Hey
Ik snap er geen kloten meer van....
-
- Elite Poster
- Berichten: 5356
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 133 keer
Dus de problemen bij de Hey klantendienst zouden na het nieuwe jaar moeten opgelost zijn. Ik heb een heel vriendelijke dame aan de lijn gehad bij Orange.
Dus er is een groot probleem met de berichtenservice van Hey.
Wat gebeurd is als jij 1 bericht stuurt wordt X bepaalde tijd gereserveerd. Als jij 7 berichten verstuurd wordt dit geaccumuleerd. De berichten die je op facebook stuurt worden ook bijgeteld bij deze van de Hey chat.
Dus als jij heel veel berichten stuurt loopt deze wachttijd iedere keer op.
Wat ook gebeurde is dat soms een bericht niet geregistreerd werd als verzonden en pas later opgemerkt werd. Dit kan tot een dag duren, je zit natuurlijk niet heel die dag in die chat.
Ze gaan deze problemen oplossen.
Voor vast internet, stel nu dat je van Orange naar Hey of omgekeerd gaat en er zijn problemen. Momenteel zitten ze nog met een zelfde systeem en dit zou in de toekomst veranderen. Wat nu gebeurd is als zij een modem zien van Hey of Orange en je switched tussen 1 van beide dan zien ze dat als duplicaat en blokkeert het systeem. Dan moet er een manuele correctie gebeuren. Dit gebeurt niet altijd en dat veroorzaakt de problemen. Ze gaan kijken om dit systeem te verfijnen en als uiteindelijke doel willen ze de systemen apart van elkaar laten bestaan.
Dus er is een groot probleem met de berichtenservice van Hey.
Wat gebeurd is als jij 1 bericht stuurt wordt X bepaalde tijd gereserveerd. Als jij 7 berichten verstuurd wordt dit geaccumuleerd. De berichten die je op facebook stuurt worden ook bijgeteld bij deze van de Hey chat.
Dus als jij heel veel berichten stuurt loopt deze wachttijd iedere keer op.
Wat ook gebeurde is dat soms een bericht niet geregistreerd werd als verzonden en pas later opgemerkt werd. Dit kan tot een dag duren, je zit natuurlijk niet heel die dag in die chat.
Ze gaan deze problemen oplossen.
Voor vast internet, stel nu dat je van Orange naar Hey of omgekeerd gaat en er zijn problemen. Momenteel zitten ze nog met een zelfde systeem en dit zou in de toekomst veranderen. Wat nu gebeurd is als zij een modem zien van Hey of Orange en je switched tussen 1 van beide dan zien ze dat als duplicaat en blokkeert het systeem. Dan moet er een manuele correctie gebeuren. Dit gebeurt niet altijd en dat veroorzaakt de problemen. Ze gaan kijken om dit systeem te verfijnen en als uiteindelijke doel willen ze de systemen apart van elkaar laten bestaan.
-
- Premium Member
- Berichten: 714
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 10:16
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 84 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Welke modem krijg je nu standaard bij Hey?
Bridge mode is mogelijk volgens de site.
Van Telenet naar Hey zal me toch 20€/m besparen.
UPDATE:
Navraag via hun social media, blijkt nog de Siligence modem te zijn.
Bridge mode is mogelijk volgens de site.
Van Telenet naar Hey zal me toch 20€/m besparen.
UPDATE:
Navraag via hun social media, blijkt nog de Siligence modem te zijn.
Laatst gewijzigd door TheCeet 15 dec 2023, 13:51, in totaal 1 gewijzigd.
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 dec 2023, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
De router van Hey telecom is deze dezelfde als de router van Orange ?
Als je op de website van Hey telecom kijkt, zie je dat je de modem in bridge mode kunt zetten maar dan werkt enkel 1 ethernetpoort.
Kun je, je eigen router achter de router van Hey telecom (zonder bridge) plaatsen en dan port forwarden ??? Zodanig dat je toch de 4 ethernet poorten kunt gebruiken ?
iemand ?
Als je op de website van Hey telecom kijkt, zie je dat je de modem in bridge mode kunt zetten maar dan werkt enkel 1 ethernetpoort.
Kun je, je eigen router achter de router van Hey telecom (zonder bridge) plaatsen en dan port forwarden ??? Zodanig dat je toch de 4 ethernet poorten kunt gebruiken ?
iemand ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2246
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 84 keer
Ze gebruiken dezelfde modems. Waarom zou je nog een eigen router plaatsen achter de modem als deze is ingesteld als router? Je doet dan dubbele NAT. In dit geval kan je toch gewoon rechtstreeks aansluiten op de modem zonder je eigen router?
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 dec 2023, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Momenteel staat de modem van telenet in de garage waar 2 ethernetpoorten van de 4 worden gebruikt voor omvormer zonnepanelen en box somfy rolluiken. Een derde ethernetpoort wordt verbonden naar de wanpoort van mijn eigen router die in de living staat. Daar heb ik mijn eigen netwerk met eigen wifi en 2 ethernetpoorten voor ipcameras en 1 ethernetpoort voor tv ophangen.
Dus nu vroeg ik mij af of dit met de Hey modem ook mogelijk was. Dus niet in Bridge mode maar zoals hierboven.
Dus nu vroeg ik mij af of dit met de Hey modem ook mogelijk was. Dus niet in Bridge mode maar zoals hierboven.
Laatst gewijzigd door defer 13 dec 2023, 09:24, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 438
- Lid geworden op: 28 jan 2006, 10:00
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 24 keer
Eigenlijk is dat onzin.
Hey & Orange zijn gewoon 2 merknamen van hetzelfde bedrijf ! BTW-nummer is voor beiden hetzelfde.
Het is gewoon een intern policy probleem van hen, waar ze zich achter proberen te verschuilen.
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint