Scarlet One stopt vanaf juni 2023

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 83 keer

Bericht

12 down en 28 upload is niet normaal. Ge zit ergens dus met een probleem.

Als ge 30 upload haalt, dan zou ge toch zeker 50 (ik denk zelfs 70) Mb download moeten halen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 58 keer

Bericht

Zou het iets kunnen zijn die vrij algemeen is?? hier dezelfde problemen,maar ik heb ze niet gepost omdat er hier ook werken bezig zijn, verder naar de volgende straat toe heeft men ook nieuwe (VDSL) kabels getrokken,die orange kleurige,men heeft ook groene wachtbuizen aangelegd,waar er een stuk per woning voorzien is(hier geen app).
fvandewouwer
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Bericht

hallo iedereen, ook ik heb deze brief ontvangen, kunnen jullie me raad geven aub
ons probleem : verlies van animal planet en national geographic de enige zenders die hier alle dagen opstaan
( alle andere zenders zijn niet echt belangrijk ) ik kan een boeket aankopen van 11 euro maar ik vind deze zenders hier niet in terug
en ik werk sinds corona van thuis dus snelheid is wel belangrijk ik moet ook heel wat bestanden binnenhalen en terug uploaden
momenteel haal ik met een speedtest download 70.66 upload 28.08 als ik het goed begrijp wordt dit 70/10
de kenners onder jullie : gaat dit voldoende zijn om nog "redelijk vlot " te kunnen werken ?

alternatief ?

merci voor jullie raad
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Haal op dit ogenblik 60 down en 25 Up. Dus vooral mijn Upload zal worden aangepakt.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 242 keer
Bedankt: 1634 keer
Recent bedankt: 19 keer

Bericht

fvandewouwer schreef: 10 mei 2023, 10:33alternatief ?
Voor Animal Planet: Telenet en Proximus (Orange, Scarlet en TV Vlaanderen bieden dit niet meer aan wegens verhoogd distributietarief door eigenaar Warner Bros. Discovery)
Voor National Geographic: TV Vlaanderen, Orange, Proximus en Telenet
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ik hoop dat TV Vlaanderen de kwaliteit van zijn app nog kan verbeteren dan zou het echt wel een zeer ernstig alternatief zijn voor Proximus en Telenet.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Kan vanaf vorig wekend geen extra tv zenders meer zien,ben dus nu ook Scarlet Trio, vaarwel Scarlet One het was een mooie tijd.Voor het internet is voor mij alleen de upload gedaald.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 659 keer
Bedankt: 215 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Hier nu ook gecapt op 70/10 Trio, komende van 100/30 One. De 70+ tv zenders van One zijn wel nog actief op dit moment.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 101 keer

Bericht

Jammer van de lage upload verder wel oké
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ja,vind ik ook ,maar ik heb enkele dagen CNN gemist,omdat het juist de periode was dat Moskou bijna onder vuur kwam te liggen,verder geen enkele zender nu die er zo op zit. Ik denk dat we (voorlopig) gratis ook dat extra pack hebben maar dat zal na een maand duidelijk worden/