Levenslange korting

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
Ben Dover
Starter
Starter

Let goed op bij het afsluiten van uw abonnement bij BASE. Ze bieden daar al een tijdje levenslange korting van €5 aan. Documenteer dit goed.

Vandaag werd ik telefonisch gecontacteerd door de BASE klantendienst m.b.t. nieuwe tarieven. De telefoniste beschreef mijn huidige abonnement als één van "€20 met een jaar lang €5 korting". Ik ben niet van plan om dit jaar ergens dood te vallen, of ze moesten bij BASE iets van plan zijn met mij :lol:

In ieder geval: na veel getouwtrek en wat beeldmateriaal doorgestuurd te hebben gingen ze "het bekijken". Vermoedelijk krijg ik nul op het rekest.

Sloot je de afgelopen maand zo'n abonnement af met €5 levenslange korting? Dan zou ik toch ffe controleren of die korting daadwerkelijk levenslang blijft lopen.
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 175 keer
Bedankt: 141 keer

Ik weet zo'n VPN tegen een eenmalige betaling levenslang een paar jaar gaat zijn. Naargelang de aanbieder korter of langer. Is zoals met 'onbeperkt internet '. Je moet een definitie vragen.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 622 keer
Recent bedankt: 3 keer

"Levenslang" wordt zelden of nooit gedefinieerd als "het leven van de klant", maar wel als "de levensduur van de dienst / het product".
edwin.d
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 14 keer

Ik heb al een hele tijd een abonnement met levenslang vijf Euro korting.
De Base 20 en die heet nu base 20 classic met 10 Gb data.

Ondertussen is er een nieuwe Base 20, en die heeft 15 Gb data.
En die zal zonder korting zijn.

Ik betaal dus 5 Euro minder maar krijg ook minder.
Al hebben ze wel beloofd dat ik extra's ging krijgen.
Meer info gingen zo rond half maart sturen.
Ben benieuwd
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”