Grandstream HT801 + OVH
Sinds een paar weken kan ik niet meer uitgaand bellen met OVH. Inkomende oproepen zijn nog steeds mogelijk. Mijn hardware is een Grandstream HT801 met een analoge telefoon (Sip server: sip server van ovh en outbound Proxy: 91.121.129.20:5962). Tot nu toe werkt het al jaren probleemloos. Ik ken andere mensen bij ovh die dezelfde installatie en hetzelfde probleem hebben. Ik heb het geprobeerd met een Gigaset 530 IP, en daar bestaat dit probleem niet. Weet iemand hoe ik de HT801 moet configureren zodat ik uitgaande gesprekken kan voeren?
-
- Moderator
- Berichten: 16990
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 878 keer
- Bedankt: 3175 keer
- Recent bedankt: 28 keer
Zou dat niet 91.121.129.20:5062 moeten zijn?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.