Proximus Fiber - afspraak met onderaannemer voor binnentrekken in appartementsgebouw?

Discussies over glasvezel en fiber to the home horen hier thuis
Plaats reactie
TylerDurden
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Hallo,

meer dan een jaar geleden hebben ze bij ons in de straat Proximus fiber gelegd. Een onderaannemer van Proximus (Ctrl-G genaamd, kan ook een onderaannemer van een onderaannemer van een .... zijn) is dan een plaatsbezoek komen doen bij ons in het appartementsgebouw om te zien hoe ze de fiber tot in de gemeenschappelijke technische ruimte en tot aan de individuele woonunits kunnen trekken, en ze hebben daarvoor een officiëel voorstel aangeboden bij onze syndicus.

Die laatste heeft ondertussen al bijna een jaar geleden dat goedgekeurde voorstel teruggestuurd naar deze onderaannemer, maar heeft nog geen enkele respons gehad, ook niet na bijkomende vragen naar een statusupdate. Ze lijken daar wel van de aardbodem verdwenen.

Is dat normaal dat dat een jaar of meer moet duren?
Is er eventueel een manier om met Proximus contact op te nemen om deze aanvraag terug te activeren of te versnellen?
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5366
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 1641 keer
Recent bedankt: 13 keer

Vreemd dat de syndicus niet op de hoogte is van de procedures. Voor Proximus Fiber is Proximus steeds het aanspreekpunt bij vragen of problemen.
De syndicus kan best eens een statusupdate navragen bij het Proximus Syndic Team:
0800/30307
[email protected]
Meer info: https://proximus.be/fiberinmijngebouw
TylerDurden
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Dank je wel voor de info! Ik ga het doorsturen naar onze syndicus.
Plaats reactie

Terug naar “Glasvezel en FTTH”