Proximus Nieuwe Internetbox en nieuwe Wifi-Booster

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
stefdeve
Member
Member
Bedankt: 8 keer

Bericht

Beste,

Zijn er al mensen die hun oude Bbox 3 omgeruild hebben voor de nieuwe Internetbox ( Wifi6) van Proximus ? Zoja zijn jullie tevreden van de nieuwe internetbox ?

Dan nog een vraag, hebben jullie dan ook al de nieuwe Wifi-Booster(Wifi6) van Proximus ook ?

Moest deze post al eerder ergens staan, alvast mijn excuses voor deze vraag. Maar ik had deze week op ander forum gelezen, dat sommige mensen nu al bezig zijn met hun oude Bbox om te ruilen naar de nieuwe internetbox.

Ik heb nog een oude Bbox3 ( Wifi4) en heb er toen( eind 2013) nog 100 euro moeten voor betalen ook 9 jaar geleden. Dusja ik zou nu toch graag ook voor mijn werk( ze klagen dat mijn wifi-verbinding niet altijd denderend is) een betere wifi hebben. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Ik heb wel Proximus Flex Pack, internet, vaste telefonie, tv, ook superieure internetervaring en mobiele abonnementen, misschien is dit ook belangrijk voor jullie antwoord. :-D

Alvast bedankt.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 369 keer
Bedankt: 524 keer
Recent bedankt: 8 keer
Te Koop forum

Bericht

Ik heb zowel die box als de booster maar geen geweldige verandering. De box is wel handig met meer streaming opties maar ook met nadelen zoals traag opstarten en soms synchronisatieproblemen. De booster werkt maar is ook niet veel beter dan een extender die ik had via het stopcontact. Verwacht er dus geen wonderen van.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 174 keer
Bedankt: 345 keer
Provider

Bericht

Kan je een gelijkaardige Mesh repeater niet Proximus kopen mits dezelfde compatibiliteit (client steering of hoe het ook heet)?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
edwin.d
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 28 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

De bbbox3 staat standaard in bridge.
Plaats er een router achter en een mesh repeater.
Laat de router ook een pppoe verbinding maken en de bbbox staat er enkel nog voor de verbinding te maken en voor eventueel je tv.
stefdeve
Member
Member
Bedankt: 8 keer

Bericht

Dizzy schreef: 19 dec 2022, 15:04 Ik heb zowel die box als de booster maar geen geweldige verandering. De box is wel handig met meer streaming opties maar ook met nadelen zoals traag opstarten en soms synchronisatieproblemen. De booster werkt maar is ook niet veel beter dan een extender die ik had via het stopcontact. Verwacht er dus geen wonderen van.
Gaan ze die problemen niet oplossen met software-update binnenkort ?
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 369 keer
Bedankt: 524 keer
Recent bedankt: 8 keer
Te Koop forum

Bericht

Schrap binnenkort en je komt in de buurt. Er zijn heel wat bugs en die worden soms deels opgelost en er komen andere bugs bij.

Ik was tester voor de eerste belgacomTV destijds en geen enkele van die bakskes heeft ooit echt goed en betrouwbaar gewerkt. Men zou beter de mediaplayers (appleTV/Google TV) van anderen gebruiken die meer features bevatten en wel vaker een update krijgen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 47 keer

Bericht

Ik heb de Android decoder gehad en veel problemen gehad terwijl mijn broer blijkbaar nauwelijks problemen mee heeft, raar toch?
Bijvoorbeeld spraak en geluid was heel heel vaak niet mee.
Ook zit het aangesloten op een hdmi switch enz... Ik had vaak problemen met een geluid etc...
Bij Orange durft het ook wel eens gebeuren ik dan geen beeld krijg, stekker telkens uitleggen maar bij die Android decoder soms 5 keer per dag. Telenet box scoorde daar het beste in.

Binnen paar weken terug naar proximus om de Apple tv te testen met proximus, hopelijk dat dat beter gaat verlopen. Zoniet ben ik na x tal tijd wel weer elders naartoe. Ik test graag alles uit ook.
Tttsss