Aanpassingen Go tarieven

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 388 keer
Recent bedankt: 1 keer

daydreamke schreef: 05 dec 2023, 09:33 Volgens ik zie op de site van Orange data stijgingen van Orange Go abonnementen:

Go plus gaat van 20 GB naar 40GB
Go intense gaat van 70GB naar 20 GB

Dus beide krijgen 20 GB extra

mis !!!! en stijging is extra data VOOR IEDEREEN !! ier is het enkel voor nieuwe klanten dus een promo.
Groot verschil
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Cecemel
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 11 keer

Orange kennende zal die stijging van data wel gelijk getrokken worden voor de bestaande klanten en dus voor iedereen hetzelfde worden. Hun limited editions zijn ook altijd nadien naar het normale geëvolueerd.
ghostboy1993
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 15 keer
Provider

Cecemel schreef: 05 dec 2023, 19:46 Orange kennende zal die stijging van data wel gelijk getrokken worden voor de bestaande klanten en dus voor iedereen hetzelfde worden. Hun limited editions zijn ook altijd nadien naar het normale geëvolueerd.
Daar zeg je het over de limited editions !
Is mij ook opgevallen en das ook een rede waarom ik eigenlijk bij hun nooit meer zelf zou terug gaan en ook dat ze de onbeperkt in de EU van de go unlimited hebben veranderd naar 45Gb ipv gratis vetraagd te laten :bang: :bang: :bang: :bang:
Dat ze zogezegd de inflatie volgen tot daar toe maar ze gaan achteruit met hun bundels ...
Moet nu ook eerlijk zegge enige die nog hetzelfde is gebleven en dat zelfs nadat proximus hun heeft opgekocht is MV en daarvoor dikke pluim ! :angel:

Ik hoop dat Orange ooit goedkoper word of bundels gaat aanbieden zoals odido Nederland , al die bundels zijn onbeperkt enkel de surfsnelheden zijn verschillend dus das heel mooi :beerchug:
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

die 45 of 35 bij intens is ook appart. Vroeger ging dit af van de geamelijke bundel.
Dus als je in de zomermaanden veel verbruikt tijdens de vakantie ko het zomaar zijn dat ge 14 dagen thuis op vertraagd internet zat.
Alles heeft zijn voor en nadelen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 170 keer
Provider
Te Koop forum

proximusboyke schreef: 06 dec 2023, 14:30 die 45 of 35 bij intens is ook appart. Vroeger ging dit af van de geamelijke bundel.
Ja dus in feite zijn de bundels nu helemaal losgekoppeld(EU en BE) op vlak van data?
Soms is het verwarrend.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

inderdaad als ik in september naar ons huisje in zuid frankrijk ben gegaan dan was mijn eu verminderd (bijna op) en data belgie gelijk gebleven.
Extreme maar denk wel bij intense dat dit ook het val is.
Ze hebben dit infeite nageaapt van telenet, want vroeger was het gemeenschappellijk.
ghostboy1993
Premium Member
Premium Member
Provider

proximusboyke schreef: 06 dec 2023, 23:07 inderdaad als ik in september naar ons huisje in zuid frankrijk ben gegaan dan was mijn eu verminderd (bijna op) en data belgie gelijk gebleven.
Extreme maar denk wel bij intense dat dit ook het val is.
Ze hebben dit infeite nageaapt van telenet, want vroeger was het gemeenschappellijk.
dat is precies wat ik bedoel !
Daarom gezworen zelf nooit meer naar orange te gaan.
Ze ware eens innovatief en voor de prijs eerlijk maar ze hebben de special edition met de ' index ' zogezegt opgetrokken , bundels ver achteruit doen gaan ,...
Als je aar orange luxemburg gaat kijken zijn ze er ver vooruit gegaan !
Ze hebben 250Gb volle snelheid dan vertraagd naar 512K zowel luxemburg als Europa en dacht ook VS en Canada ! :evil:
wij krijge alleen maar luize :bang: :bang: :bang:
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 32 keer

Limiet- en prijswijzigingen vanaf 14/1 https://tweakers.net/nieuws/216630/oran ... -2024.html

De 500mbit bij Zen Fiber heb ik intussen al een week.
bralm
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 18 keer
Provider

ghostboy1993 schreef: 07 dec 2023, 15:41 Als je naar Orange Luxemburg gaat kijken zijn ze er ver vooruit gegaan !
Inderdaad, roaming met Zwitserland, VS en (vermoedelijk ook) Gibraltar inclusief. Alsook uitgaande gesprekken naar deze landen en de rest van de EEA zijn inbegrepen. Voornameliijk het feit dat Zwitserland inbegrepen is, maakt voor mij een groot verschil.
ghostboy1993
Premium Member
Premium Member
Provider

@bralm als dat voor hun kan waarom niet voor ons ? wel prijs indexeren door inflatie en dingen verslechteren kunnen ze wel !
gewoon schande ! :evil:
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

ghostboy1993 schreef: 18 dec 2023, 07:43 @bralm als dat voor hun kan waarom niet voor ons ? wel prijs indexeren door inflatie en dingen verslechteren kunnen ze wel !
gewoon schande ! :evil:
goh uiteraard om winsten te maken belgen betalen toch, maar ook misschien gemeentetaksen provinciale taksen gewest taksen federale taksen kortom heel veel taksen die ze misschien in andere landen minder moeten betalen, dus beetje zelfde probleem als de gewone burger heel veel belastingen :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”